صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا همکف ارزان قیمت جنگلی در محمودآباد

خرید ویلا همکف ارزان قیمت جنگلی در محمودآباد

658

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19666
زمین
200 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا همکف ارزان قیمت جنگلی در محمودآباد

مشخصات و امکانات کلی ویلا جنگلی ارزان:

200 متر زمین 

90 متر بنا

2 خوابه

نوساز

داخل شهرک

کناف کاری شده

نورپردازی شده

کابینت نصب

انشعابات نصب و قابل بهره برداری

جنگلی

 

امتیازات خرید ویلا جنگلی در محمودآباد:

 

فاصله کم با امکانات رفاهی و تفریحی اطراف:

محمودآباد دقیقاً سر جاده ساحلی و در مجاورت دریای خزر واقع شده، هم‌چنین جاده محمودآباد_آمل ارتباط آن را با جاده هراز برقرار کرده و از مهم‌ترین شهرهای اطراف آن می‌توان به شهرستان نور در غرب، آمل در جنوب و سرخ‌رود و فریدون‌کنار و بابلسر در شرق اشاره داشت. محمود آباد شهری با آب و هوای مطبوع و جاذبه های گردشگری فراوان از جمله: پارک جنگلی تشبندان، پارک طاهباز، جنگل روستای اهلم، پارک ملت و غیره است که با خرید ویلا در  این نقطه میتوانید از تمامی این زیبایی ها استفاده کنید. همچنین با خرید ویلا در این شهر می توانید صاحب ملکی در یکی از شهر های تماشایی و خوش آب و هوای شمال شوید.

 

ویلایی با قیمت ارزان:

از آنجایی که این ویلا به صورت همکف و بدون هیچگونه ستون و پی سازی بنا شده است، در نتیجه بسیاری از هزینه تمام شده آن کاهش یافته است. همچنین به دلیل بنا شدن این ویلا در زمینی شهرکی و ایجاد ویلا به صورت انبوه در کنار هم، مصالح و متریال های ساخت به صورت عمده خریداری می شود. و همه این عوامل دست ه دست هم داده تا قیمت ارائه برای فروش این ویلا به این ارزانی ارائه شود. این باعث می شود افرادیکه در این اوضاع نابسمان اقتصادی می خواهند صاحب ویلایی ارزان هر چند نقلی و کوچک در دل جنگل های شمال شوند؛ این ویلا را بخرند.

 

 واقع در شهرک:

اما ویلا شهرکی در اصل ویلاهایی هستند که در یک مجموعه قرار دارند، و از لحاظ ساختار ظاهری آن با ویلاهای دیگر از مجموعه شهرک، یکسان است و برای اقامت در این ویلاها قانون خاصی برای حفظ امنیت و حریم شخصی افراد ساکن در آن وضع می شود. و همه افراد برای حفظ حقوق خود و دیگران ملزم به پایبند بودن آن هستند.  در ویلای شهرکی شما با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه و یا سالیانه برای نگهبانی بیست و چهار ساعته، نگهداری و پاکسازی محوطه ویلا، دیگر دغدغه و نگرانی بابت این گونه مسائل نخواهید داشت. اگر شما جزء افرادی هستید که بطور دائم در ویلا حضور ندارید، خرید ویلا شهرکی در شمال، بهترین گزینه برای شما می باشد.

 


این ویلا برای متقاضیانی که به دنبال ویلایی ارزان و در عین حال با کیفیت می باشند، و دوست دارند در منطقه ایی زندگی کنند که بومیان کمی باشند بسیار متناسب است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از ویلا از جمله شرایط فروش آن می توانید به مشاوران مجموعه ویلا دنیز، از طریق بخش تماس با ما یا دکمه سبز در سمت راست پایین صفحه مراجعه نمائید.

 

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه