صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا همکف نما مدرن ارزان در جاده دریا

خرید ویلا همکف نما مدرن ارزان در جاده دریا

642

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19667
زمین
200 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا همکف نما مدرن ارزان در جاده دریا

مشخصات و امکانات کلی:

200 متر زمین

100 متر بنا

2 خواب مستر

کابینت ام دی اف

شیرآلات قهرمان 5 سال ضمانت

کف سرامیک

داخل بافت مسکونی

دارای پروانه ساخت

انشعابات آب و برق و گاز وصل شده

حیاط سازی مدرن

آب نما

 

 امتیازات خرید این ویلا جنگلی در محمودآباد:

ویلایی تمام کار شده و بدون خرج اضافه!:

اغلب فروشندگان و ساخت و سازگران ویلا در شمال برای اینکه قیمت تمام شده خرید ویلا در شمال، کمتر شود همه ی مراحل آن را به پایان نمی رسانند یا بعضی از کارها مانند شیرآلات، کابینت و.. را نصب نمی کنند. اما این ویلا مدرن تمامی کابینت، کمد، پریز، نورپردازی، شیرآلات و.. نصب شده و حیاط سازی آن انجام شده است. بنابراین شما با اینکه این ویلا را با قیمتی ارزان می خرید اما لازم نیست هزینه ی دیگری برای آن صرف کنید.

 

ویلایی ارزان قیمت:

از آنجایی که این ویلا به صورت همکف و بدون هیچگونه ستون و پی سازی بنا شده است، در نتیجه بسیاری از هزینه تمام شده آن کاهش یافته است. این باعث می شود افرادیکه در این اوضاع نابسمان اقتصادی می خواهند صاحب ویلایی ارزان هر چند نقلی و کوچک در دل جنگل های شمال شوند؛ این ویلا را بخرند. معمولا به خانه هایی که با اختلاف سطح حداقل یک متر از زمین ساخته می شوند. و در مجموع بدون اختلاف سطح هستند، به آن ویلا همکف و یا ویلا فلت می گویند. ویلاهای همکف در یک طبقه و دارای یک سقف می باشند و بیشتر با بنای 80 تا 150 متری دو یا سه خواب در شمال دیده می شوند. این نوع ویلا معمولا در مجموعه ارزان ترین ویلاها در شمال، قرار می گیرند. زیرا در ساخت آن، از ستون و آرماتور استفاده نمی شود. درنتیجه هزینه کمتری را شامل می شود. ویلاهای فلت حداقل باید اختلاف سطح یک متری را، به دلیل رطوبتی بودن زمین های شمال، داشته باشند. تا به وسایلتان آسیبی نرسد. این ویلاها را عموما در خانه باغ ها یا مکان هایی که ویو سرسبزی کمتری دارند، ساخته می شود.

 

دارای پروانه ساخت:

 

جهت احداث هرگونه ساختمان  اعم از مسکونی، تجاری و ... نیاز به اخذ مجوز با توجه به محل احداث ساختمان از نظر منطقه شهری یا روستایی بودن بستگی دارد. اهمیت اخذ پروانه ساختمان به این خاطر است که اگر ویلای شما جواز ساخت نداشته باشد نمی توان برای آن امتیازات آب، برق، گاز را دریافت نمود. این سند مهم در واقع مجوزی برای فعالیت شما برای اجرای پروژه ساخت و ساز خواهد بود که از طرف شهرداری، همیار شهرداری و دهیاری ها صادر می گردد. بسیاری از پیمانکارانی که در امر ساخت و ساز ویلا در شمال فعالیت دارند قبل از پایان ساخت، فروش ویلاها را شروع می کنند. در این زمان، مشتری سندی را دریافت نمی کند که از قانونی بودن ملک اطمینان حاصل نماید؛ در نتیجه در چنین شرایطی برای خرید ویلا در شمال باید پروانه ساخت را به دقت مطالعه کنید.


جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا و بازدید از آن به بخش تماس با ما سایت ویلا دنیز مراجعه نمائید. یا بر روی دکمه مشاوره رایگان در پایین صفحه سمت راست کلیک نمائید.

 

 

 


محدوده آدرس: جاده دریا

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه