صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویژه ویلا نما مدرن ارزان در آهودشت

فروش ویژه ویلا نما مدرن ارزان در آهودشت

821

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،300،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19675
زمین
150 متر مربع
بنا
70 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویژه ویلا نما مدرن ارزان در آهودشت

 

مشخصات و امکانات کلی خرید ویلا ارزان قیمت در چمستان:

150 متر زمین

70 متر بنا

2 خوابه

دنج خلوت

مستقل

کابینت و کمد نصب شده

سقف کناف و نورپردازی شده

کف سرامیک

نما مدرن

حیاط دار

 

چرا تیم ویلا دنیز خرید این ویلا جنگلی در چمستان را توصیه می کند؟

 

ویلایی مستقل و شخصی ساز:

 برای ساخت این نوع ویلاها، می توان در متراژ های متفاوت و در زمین های شخصی، ویلای به صورت منفرد و شخصی، طراحی و احداث نمود.

این دسته از ویلاها، در سازه و سبک خانه های ویلایی در شمال می باشند، که در بیرون از مجموعه شهرکی و در محیط و نیز در متراژ محدود ساخته می شود. 

ویلا مستقل به دلیل اینکه شخصی ساز می باشد، و برای ساخت و ساز این نوع ویلاها یعنی ویلا مستقل، از مصالح مرغوب و متریال با کیفیت استفاده می شود، و نیز در ساخت این ویلاها به دلیل تکی و منفرد بودن از دقت بیشتری بهره مند می باشد.

 

افرادی که از ضوابط و قانون های شهرکی خوششان نمایید، در این صورت خرید ویلا مستقل برای سکونت، بهترین گزینه برای این اشخاص می باشد.

 یکی از علل استقبال افراد از خرید ویلا مستقل در شمال، داشتن محیطی ساکت و پر از آرامش و راحتی و حتی آزادی بیشتر می باشد.

 

واقع در منطقه ی برند و قابل سرمایه گذاری:

چمستان یکی از شهرهای سرسبز و توریستی استان مازندران می باشد، شهر چمستان از توابع شهرستان نور زیبا می باشد، در چمستان با وجود جنگل، نزدیکی به دریا، آب و هوای خنک‌ در مناطق کوهستانی در اطراف این شهر و ظاهر و طبیعت سرسبزی که دارد، باعث جذب توریست ها، برای طبیعت گردی و گردشگری در این شهر شده است، و سرمایه گذاران نیز با خرید ویلا در شمال اقدام به سفر به چمستان سرسبز می کنند.  از طریق سه مسیر می توان از تهران به چمستان دسترسی داشت، فاصله مسیر تهران به چمستان از طریق جاده هراز حدودا 211 کیلومتر می باشد. قیمت ویلاهای چمستان باعث شده است خریداران بسیاری به سمت خرید ویلا در چمستان روی بیاورند. افراد ساکن تهران با مقایسه قیمت وبلا در مناطق خوش و آب و هوای تهران و قیمت ویلا در چمستان، متوجه شده‌اند که خرید ویلا در چمستان چقدر می‌تواند صرفه اقتصادی به همراه داشته باشد.

 

ویلایی ارزان با بنای فلت نما مدرن:

 

از آنجایی که این ویلا به صورت همکف و بدون هیچگونه ستون و پی سازی بنا شده است، در نتیجه بسیاری از هزینه تمام شده آن کاهش یافته است. همچنین به دلیل بنا شدن این ویلا در زمینی شهرکی و ایجاد ویلا به صورت انبوه در کنار هم، مصالح و متریال های ساخت به صورت عمده خریداری می شود. و همه این عوامل دست ه دست هم داده تا قیمت ارائه برای فروش این ویلا به این ارزانی ارائه شود. این باعث می شود افرادیکه در این اوضاع نابسمان اقتصادی می خواهند صاحب ویلایی ارزان هر چند نقلی و کوچک در دل جنگل های شمال شوند؛ این ویلا را بخرند.

 

 

 

 


 

 

جهت بازدید و خرید و اطلاعات بیشتر و برای دریافت مشاوره رایگان از تیم حرفه ای ویلا دنیز، کافیست دکمه ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، یا به بخش تماس با ما مراجعه نمائید تا مشاوران حرفه ای و مجرب در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.

 

همچنین شما می توانید برای دیدن سایر ویلاها در شهر  چمستان ، یا ویلا ارزان قیمت، ویلا فلت و... به سایت ویلا دنیز مراجعه و بازدید نمائید.

 

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو می کند.

 

 


محدوده آدرس: آهودشت

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه