صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا شهرکی نوساز در منطقه جنگلی چمستان

خرید ویلا شهرکی نوساز در منطقه جنگلی چمستان

581

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
8،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19857
زمین
500 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
5
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا شهرکی نوساز در منطقه جنگلی چمستان

 

داشتن اوقاتی خوش و فارغ از درگیری های همیشگی و روزانه، خواست بسیاری از شهرنشین ها می باشد. قرار گرفتن در محیطی سرشار از آرامش و زیبایی، نه تنها باعث از بین رفتن خستگی های بلند مدت خواهد شد بلکه، سطح انرژی بالایی را در تمام سطوح؛ جسمی و روانی، بوجود خواهد آورد که قابل مقایسه با هیچ چیز دیگری نخواهد بود. برای داشتن اوقات خوب، داشتن امکانات هم حرف اول را می زند، مثل داشتن یک ویلای زیبا و مجهز به امکاناتی نظیر استخر و... که می تواند حس آرامش را در وجود شما چند برابر کند. در این آگهی می خواهیم در ارتباط با خرید ویلا تریبلکس در چمستان مازندران، با شما گفتگو کنیم.

 

کارشناسان مجموعه ویلا دنیز یکی از امتیازات بزرگ این ویلا سنددار را شهرکی بودن آن می دانند؛ یکی از محاسن اصلی ویلا شهرکی در شمال داشتن امنیت است که این امنیت شامل مواردی چون امنیت در مراقبت گل و گیاه موجود در محوطه ویلا، امنیت در نگهداری و حراست از ویلا و لوازم درون آن در هنگام نبود مالک، امنیت در نظم ساختاری ساختمان‌های موجود در آن ‌به دلیل داشتن قوانین ساخت ویلا در شهرک، که دارای قوانین ساخت در ارتفاع و حفظ چشم‌انداز برای ویلاها است می‌باشد. در نتیجه امنیت ویلایتان در زمانی که در آن حضور ندارید توسط نگهبانی 24 ساعته کنترل می شود.

 

اگر می خواهید در رابطه با ویلا شهرکی در مازندران اطلاعات بیشتری کسب کنید؛ مقاله زیر را که توسط کارشناسان ویلا دنیز تهیه شده است، مطالعه نمائید:

 

آشنایی با ویژگی های خرید ویلا شهرکی در شمال

 

 

 

طبق تجربه، هر بار که اسم ویلا به میان می‌آید، اولین تصور مشتریان این است که در محوطه آن یک استخر وجود دارد. می توانیم بگوییم که تمامی افرادیکه برای خرید ویلا در شمال به ویلا دنیز مراجعه می‌کنند یکی از گزینه‌هایی که در خرید ویلا متذکر می‌شوند، داشتن استخر است. به همین خاطر است که پیمانکاران در امرساخت و ساز ویلا در شمال سعی می‌کنند یک استخر مناسب را در طراحی ساختمان لحاظ کنند. از مزایای ویلا استخردار در شمال این است که فصل تابستان به شما خوش می گذرد. آب تنی در استخر، روزهای گرم تابستان را برای شما راحت تر می کند. اگر استخر ویلا داخل ساختمان باشد، شنا کردن برای شما راحت تر است. این مژده را به شما می دهیم که این استخر که مسقف می باشد و در داخل بنا احداث شده است؛ این فرصت را به شما  می دهد تا در روزهای سرد زمستانی نیز از آن استفاده کنید.

 

این ویلا در زمینی به مساحت 300 متر به صورت بنای تریبلکس با متراژ 500 متر مربع ساخته شده است ک در طبقه اول آن سالن پذیرایی اتاق خواب و آشپزخانه، استخر و سرویس بهداشتی تعبیه شده است. و در طبقات بعدی دیگر اتاق خواب ها و سرویس بهداشتی همراه با لابی با پنجره های بزرگ احداث گردیده است. پنجره ها از جمله عناصر معماری هستند که باعث ارتباط محیط داخلی خانه با فضای بیرونی و ورود نور طبیعی به داخل خانه می شوند. پنجره ها فضای داخلی را به فضای بیرونی متصل کرده و یک ارتباط میان این دو محیط بر قرار می کنند. اگر خانه ای که در مورد آن صحبت می کنیم رو به منظره طبیعت بوده و یا داخل محیطی طبیعی قرار دارد، پنجره می تواند یک ترکیب از طبیعت و زیبایی اطراف با محیط زندگی شما ایجاد، و یک ویو بسیار عالی و رویایی به شما هدیه می دهد. به همین دلیل است، ویلا هایی که دارای پنجره های بزرگ و وسیع هستند؛ فضایی دلباز تر، طبیعی تر و در ارتباط با محیط بیرونی داشته و با بهره گیری از نور طبیعی روز، به خانه ای ایده آل تبدیل می شود. خصوصا اگر این پنجره در  ویلا تریبلکس در بخش تراس و اتاق خواب وجود داشته باشد.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا لوکس در شمال:

شهرک هکتاری

تریبلکس

ویلا قواره ۱ جنگل

300 متر زمین 

500 متر بنا

دارای استخر سرپوشیده چهار فصل

 دارای سند

نوساز

 نما مدرن

داخل شهرک

قواره شمالی

دارای 5 اتاق خواب

دارای لابی در طبقات دوم و سوم

پنجره های قدی با نمای جنگل

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا و بازدید از آن به بخش تماس با ما سایت ویلا دنیز مراجعه نمائید. یا بر روی دکمه مشاوره رایگانه در پایین صفحه سمت راست کلیک نمائید.


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه