صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا نوساز ارزان قیمت در منطقه جنگلی آمل

فروش ویلا نوساز ارزان قیمت در منطقه جنگلی آمل

660

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،700،000،000 تومان
نقد و اقساط و دارای تخفیف
کد ملک 19865
زمین
150 متر مربع
بنا
95 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نوساز ارزان قیمت در منطقه جنگلی آمل

 

بسیاری از افراد هستند که آرزوی خرید یک ویلا اختصاصی در شمال کشور را دارند، اما مشکلات و مسائل مالی همواره مانند یک سد بزرگ پیش روی آن ها بوده است اما امروز وقت آن رسیده است تا به آرزوی دیرینه ای که در گوشه ذهن آن ها همیشه زنده مانده است، برسند؛ خرید ویلا ارزان جنگلی یک گزینه مناسب برای دست پیدا کردن به یک آرزوی دیرینه است.

شاید بسیاری از افراد باور نداشته باشند که،  با هزینه بسیاری پایینی بتوانند خریدی را انجام دهند و یک ویلا اختصاصی برای خود داشته باشند. این ویلا نیم پیلوت به عنوان یک گزینه مناسب که دارای امکانات بسیار عالی و قیمت باور نکردنی است، می تواند باعث تحقق بخشیدن به آرزوهای بسیاری از افراد برای خرید ویلا ارزان باشد.

ویلاهای نیم پیلوت معمولا در دسته ویلا ارزان قیمت قرار دارند، این تیپ از ویلاها به دلیل اختلاف سطی که به نسبت به ویلاهای همکف دارند و دارای تراس نشیمن هستند؛ دارای محبوبیت خاصی می باشند که بیشتر افراد حتی برای سرمایه گذاری های کوچک هم از این ویلاها استقبال می کنند. زیرا در این ویلا از کمترین متراژ ملک بیشترین فضای کاربردی و مفید را ایجاد می کنند. در این ویلا به دلیل سازه نیم پیلوت، پارکینگ و انباری مسقف قرار دارد.

 

شما می توانید در مقاله (خرید ویلا ارزان قیمت در مازندران) تمامی نکات در رابطه با این نوع خرید را مطالعه نمائید.

 

این ویلا دارای متراژ زمین 150 متر مربعی و متراژ بنا 95 متر مربعی است، که به صورت نیمه دوبلکس یا همان نیم پیلوت ساخته شده است.

طراحی داخلی ساختمان این ویلا زمانی که از درب ورودی وارد می شوید؛ اتاق نشیمن و آشپزخانه مدرن که با کف سرامیک جنس عالی پوشیده شده است؛ قرار دارد. پس از اتاق نشیمن و آشپزخانه ویلا پیلوت جنگلی، در داخل اتاق نشیمن چند پله چوبی بسیار زیبا قرار دارد؛ که پس از بالا رفتن از پله ها تعداد اتاق 2 تایی آن روبروی یکدیگر قرار گرفته اند و البته اتاق خواب مستر هستند، زمانی که از پنجره اتاق ها بیرون را نگاه کنید، زیبایی طبیعت بسیار چشم نواز و توصیف نشدنی است. این ویلا که در شهرک قدیمی با نگهبانی دائمی قرار دارد، با طراحی فوق العاده به خصوص سقف کناف نورپردازی شده زیبایی خاص و نوینی را به طراحی داخلی آن اضافه کرده است.

 


مشخصات و امکانات کلی این ویلا ارزان قیمت:

150 متر زمین

95 متر بنا

2 خوابه

نوساز

شهرکی با نگهبانی

حفاظ توری

انباری

دارای کمد و کابینت 

گاز رومیزی و هود نصب شده

سقف نورپردازی شده

 

جهت بازدید و خرید و اطلاعات بیشتر و برای دریافت مشاوره رایگان از تیم حرفه ای ویلا دنیز، کافیست دکمه ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، یا به بخش تماس با ما مراجعه نمائید تا مشاوران حرفه ای و مجرب در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.

همچنین شما می توانید برای دیدن سایر ویلاها در منطقه جنگلی آمل، یا ویلا ارزان قیمت، ویلا فلت و... به سایت ویلا دنیز مراجعه و بازدید نمائید.

 


محدوده آدرس: میان رود

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه