صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا مدرن زیر قیمت در چمستان

فروش ویلا مدرن زیر قیمت در چمستان

1038

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19884
زمین
150 متر مربع
بنا
70 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا مدرن زیر قیمت در چمستان

 

آهودشت چمستان یکی از قشنگ ترین و خوش آب و هوا ترین منطقه ها می باشد که در غرب استان مازندران واقع شده است. با توجه به زیبایی و خوش آب و هوا بودن این منطقه باید به به خریداران ویلا در این منطقه واقعا حق داد. از طرفی دیگر به تمامی افرادی که قصد خرید ویلا های لوکس و قشنگ در سمت شمال را دارند؛ حتما به آهودشت نیز سر بزنند و از ویلا های آن جا هم دیدن کنند و سپس برای خرید ویلا ارزان مدرن در منطقه آهودشت اقدام کنید. در این منطقه با وجود منظره ی زیبا و خاص و آب و هوای عالی، قیمت ویلا از بقیه ی مکان های دیگر کم تر نیز هست و این خود به تنهایی یک امتیاز مثبت می باشد.

 در ارتباط با ویژگی های این ویلا می توان گفت که این ویلا دارای 150 متر زیر بنا می باشد که 70 متر آن  بنا می باشد. از امتیاز های مثبت این نوع از ویلاها این است که با عنوان شهرکی با نگهبانی دائمی شناخته می شوند. این به این معنی است که حفاظت از ویلای شما کاملا تضمین شده است و نگهبان از ویلای شما محافظت کامل را خواهد داشت. همانطور که می دانید این موضوع یکی از مهم ترین موارد می باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

از آنجایی که این ویلا به صورت همکف و بدون هیچگونه ستون و پی سازی بنا شده است، در نتیجه بسیاری از هزینه تمام شده آن کاهش یافته است. همچنین به دلیل بنا شدن این ویلا در زمینی شهرکی و ایجاد ویلا به صورت انبوه در کنار هم، مصالح و متریال های ساخت به صورت عمده خریداری می شود. و همه این عوامل دست ه دست هم داده تا قیمت ارائه برای فروش این ویلا به این ارزانی ارائه شود. این باعث می شود افرادیکه در این اوضاع نابسمان اقتصادی می خواهند صاحب ویلایی ارزان هر چند نقلی و کوچک در دل جنگل های شمال شوند؛ این ویلا را بخرند.

مشخصات و امکانات کلی این ویلا شهرکی:

150 متر مربع زمین

70 متر بنا

2 خوابه

نوساز

مدرن

حیاط سازی شده

دارای کابینت

داخل شهرک با نگهبانی

واقع در منطقه برند جنگلیِ چمستان

 

جهت بازدید و خرید و اطلاعات بیشتر و برای دریافت مشاوره رایگان از تیم حرفه ای ویلا دنیز، کافیست دکمه ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، یا به بخش تماس با ما مراجعه نمائید تا مشاوران حرفه ای و مجرب در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.

 

همچنین شما می توانید برای دیدن سایر ویلاها در شهر  چمستان ، یا ویلا ارزان قیمت، ویلا فلت و... به سایت ویلا دنیز مراجعه و بازدید نمائید.


محدوده آدرس: آهودشت

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه