صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا همکف نمارومی ارزان قیمت در بهدشت چمستان

فروش ویلا همکف نمارومی ارزان قیمت در بهدشت چمستان

682

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19934
زمین
210 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا همکف نمارومی ارزان قیمت در بهدشت چمستان:

 

برخی از خریداران ویلا در شمال، ممکن است اهدافی غیر از تفریح برای خرید ویلا در شمال را داشته باشند. اهدافی مانند سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال و کسب درآمد!

بسیاری از سرمایه گذاران برای اینکه پول هایشان در بازار نابسمان و پر استرسی مانند بورس، ارز دیجیتال و.. سرمایه گذاری نکنند. دست به خرید ویلا و زمین در مناطقی از شمال که دارای پتانسل سرمایه گذاری بالا ( مانند شهر چمستان و حومه آن) بزنند. زیرا این مناطق کمتر شناخته شده است و هنوز جای پیشرفت دارد و زمانی که زمین های قابل ساخت این منطقه تماما به فروش برسد، و در مقابل تقاضا برای خرید ویلا و زمین در این منطقه همچنان بالا باشد، پیش بینی می شود قیمت های زمین و ویلا در این منطقه مانند شهرهای رامسر، چالوس و نوشهر بشوند!

این ویلا فلت به بنای 100 متر در زمینی به متراژ 210 احداث شده است که دارای 2 اتاق خواب مستر می باشد. و کابینت و کمد آن نصب شده است.

از آنجایی که این ویلا جنگلی  به صورت همکف و بدون هیچگونه ستون و پی سازی بنا شده است، در نتیجه بسیاری از هزینه تمام شده آن کاهش یافته است. همچنین به دلیل بنا شدن این ویلا در زمینی شهرکی و ایجاد ویلا به صورت انبوه در کنار هم، مصالح و متریال های ساخت به صورت عمده خریداری می شود. و همه این عوامل دست به دست هم داده تا قیمت ارائه برای فروش این ویلا به این ارزانی ارائه شود. این باعث می شود افرادیکه در این اوضاع نابسمان اقتصادی می خواهند صاحب ویلایی ارزان هر چند نقلی و کوچک در دل جنگل های شمال شوند؛ این ویلا را بخرند.

همچنین این ویلا به صورت شهرکی می باشد. در ویلای شهرکی شما با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه و یا سالیانه برای نگهبانی بیست و چهار ساعته، نگهداری و پاکسازی محوطه ویلا، دیگر دغدغه و نگرانی بابت این گونه مسائل نخواهید داشت. اگر شما جزء افرادی هستید که بطور دائم در ویلا حضور ندارید، خرید ویلا شهرکی در شمال، بهترین گزینه برای شما می باشد.

 

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا فلت نما رومی جنگلی:

متراژ زمین 210 متر مربع

بنا 100 متر مربع

2 خوابه

نما رومی

سند شورایی

کوچه تهرانی نشین

آب برق شهرکی

کنتور گاز نصب

منطقه کاملا تهرانی نشین و دور از بومی

فاصله با جنگل 5 دقیقه

بهدشت نزدیک جاده اصلی

 

جهت بازدید و خرید و اطلاعات بیشتر این ویلا با کد 19934  و برای دریافت مشاوره رایگان از تیم حرفه ای ویلا دنیز، کافیست دکمه ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، یا به بخش تماس با ما مراجعه نمائید تا مشاوران حرفه ای و مجرب در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.  همچنین شما می توانید برای دیدن سایر ویلاها در چمستان، یا ویلا ارزان قیمت، ویلا فلت و... به سایت ویلا دنیز مراجعه و بازدید نمائید.

 

 


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه