صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا همکف نماسنگ ارزان قیمت در چمستان

خرید ویلا همکف نماسنگ ارزان قیمت در چمستان

633

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،700،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19937
زمین
200 متر مربع
بنا
85 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا همکف نماسنگ ارزان قیمت در چمستان

 

 آهودشت منطقه ای زیبا در نزدیکی شهر چمستان می باشد. این روستای زیبا در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از افراد برای خرید ویلا در چمستان قرار گرفته است. آهودشت یک روستای زیبا در بخش چمستان در شهرستان نور می باشد که دارای تراکم جمعیت بسیار پایینی می باشد. کمی جمعیت و آب و هوای مناسب باعث شده است افراد زیادی علاقمند به خرید ویلا در آهودشت باشند. از آنجا که این روستا در بین مناطق خوش آب و هوا و توریستی مازندران قرار گرفته است به نوعی مکانی برای افراد خوش نشین و کسانی که بنا به شرایط کاری در رفت و آمد بین شهر و روستا هستند، می باشد.

ویلایی که در این آگهی قصد معرفی آنرا داریم، با بنای 85  متر در زمینی به مساحت 200 متر مربع در روستای زیبای آهودشت واقع شده است.

 

این ویلا جنگلی  به صورت فلت ساخته شده است. فلت در لغت به معنای همکف و هم سطح شناخته می‌شود و در مبحث ساختمان سازی به قسمتی از طبقه ساختمان که از دیگر طبقات ارتفاع کمتری دارد فلت گفته می‌شود. معمولا به خانه هایی که با اختلاف سطح حداقل یک متر از زمین ساخته می شوند. و در مجموع بدون اختلاف سطح هستند، به آن ویلا همکف و یا ویلا فلت می گویند. ویلاهای همکف در یک طبقه و دارای یک سقف می باشند و بیشتر با بنای 80 تا 150 متری دو یا سه خواب در شمال دیده می شوند. این نوع ویلا معمولا در مجموعه ارزان ترین ویلاها در شمال، قرار می گیرند. زیرا در ساخت آن، از ستون و آرماتور استفاده نمی شود. درنتیجه هزینه کمتری را شامل می شود. ویلاهای فلت حداقل باید اختلاف سطح یک متری را، به دلیل رطوبتی بودن زمین های شمال، داشته باشند، تا به وسایلتان آسیبی نرسد.

این ویلا به صورت نماسنگ می باشد. ویلا نماسنگ  چند مزیت عمده دارد؛ اول آنکه یک پوشش کامل، با دوام و زیبا را برای کل بنا به وجود می‌آورد که استحکام آن را به همراه دارد تا بنا را از رطوبت بی امان و شدید شمال کشور محفوظ بدارد. به عنوان مزیت دوم، زیباتر شدن ویلا را باعث می‌شود مشتریان نسبت به خرید این چنین بنا هایی بیشتر گرایش پیدا کنند؛ بنابراین پروژه‌‌ هایی که با این سبک ساخته شده‌اند در مدت کوتاه‌تری به فروش می‌رسند.

 

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا فلت جنگلی در آهودشت:

۲۰۰ متر زمین

۸۵ متر بنا

2 خوابه

نماسنگ

حیاط سازی شده

کمد و کابینت نصب شده

سقف کناف و نورپردازی شده

کف سرامیک

 

 اگر از این ویلا با کد 19937 خوشتان آمده و می خواهید اطلاعات بیشتری از این ویلا از جمله شرایط فروش آن، بدست آورید؛ می توانید از طریق قسمت تماس با ما، به مشاوران و متخصصان حرفه ای املاک ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید. همچنین در پایین صفحه بر روی مشاوره رایگان کلیک کنید تا به صورت آنلاین به مشاوران ارتباط پیدا کنید.


محدوده آدرس: آهودشت

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه