صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا همکف ارزان در جاده دریا

خرید ویلا همکف ارزان در جاده دریا

688

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19939
زمین
200 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا همکف ارزان در جاده دریا

 

با توجه به موقعیت جغرافیایی و منطقه‌ای که شهر محمود آباد دارد، پتانسیل خاصی در آن دیده می‌شود. آب‌ و هوای مطبوع، شرایط اقلیمی خاص، نزدیکی به دریا، طبیعت بکر و جاذبه های دیدنی و... باعث شده تا زمین ها و ویلاهای این منطقه دارای پتانسل اقتصادی باشند. با اینکه قیمت ویلا و زمین محمودآباد نسبت به چمستان گرانتر است، اما همچنان جزو ارزان ترین شهر های ساحلی در مازندران به حساب می آید.

شهرستان محمودآباد به دلیل اینکه در شمال آن ساحل و در جنوب آن جنگل های تشبندان و ... وجود دارد، هر دو نوع ویلا ساحلی و ویلا جنگلی در آن وجود دارد. ویلاهای ساحلی که معمولا یا چسبیده به ساحل یا در شهر قرار دارد، دسترسی بهتر و آسان تری دارد و همچنین به تمامی امکانات رفاهی، تفریحی و.. در آنجا با فاصله کم وجود دارد. اما نسبت به ویلا جنگلی در محمودآباد، قیمت آن بیشتر است.

 اما خوشبختانه به دلیل وجود اراضی زیاد، ویلاهای با بناهای مختلف و متراژهای بسیار متفاوت ساخته شده اند، که هر کسی با هر بودجه ای می تواند دست به خرید بزند. حتی اگر بخواهید یک ویلا جنگلی بخرید اما درعین حال به ساحل نزدیک باشید، خرید ویلا در محمودآباد می تواند گزینه بسیار خوبی برایتان باشد، زیرا حتی دورترین روستاهای جنگلی محمودآباد، با ساحل فاصله نیم ساعته دارند.

این ویلا همکف به با 90 متر بنا در زمینی به مساحت 200 متر مربع ساخته شده است، که دارای 2 اتاق خواب متر با نمای سنگی می باشد. موقعیت جغرافیایی این ویلا به طوری است که با ساحل زیبای شمال تنها 10 کیلومتر فاصله دارد. معمولا به خانه هایی که با اختلاف سطح حداقل یک متر از زمین ساخته می شوند، و در مجموع بدون اختلاف سطح هستند، به آن ویلا همکف و یا ویلا فلت می گویند. ویلاهای همکف در یک طبقه و دارای یک سقف می باشند و بیشتر با بنای 80 تا 150 متری دو یا سه خواب در شمال دیده می شوند. این نوع ویلا معمولا در مجموعه ارزان ترین ویلاها در شمال، قرار می گیرند. زیرا در ساخت آن، از ستون و آرماتور استفاده نمی شود. درنتیجه هزینه کمتری را شامل می شود. ویلاهای فلت حداقل باید اختلاف سطح یک متری را، به دلیل رطوبتی بودن زمین های شمال، داشته باشند. تا به وسایلتان آسیبی نرسد. این ویلاها را عموما در خانه باغ ها یا مکان هایی که ویو سرسبزی کمتری دارند، ساخته می شود.

 

این ویلا واقع در شهرک می باشد. در ویلا شهرکی، قوانین خاصی حکم فرما می باشد که تمامی ساکنین شهرک می بایست از آن پیروی نمایند. مهمترین خصیصه ویلا شهرکی، داشتن نگهبان به صورت کاملاً شبانه روز در تمامی ایام سال می باشد. بنابراین جایی برای نگرانی از بابت تامین امنیت ویلا برای صاحبان آن باقی نمی گذارد. بنابراین برای ساکنینی که در تمام ایام سال در ویلا حضور ندارند و فقط برای گذراندن ایام فراغت به ویلای خود می آیند، می تواند یک امتیاز مثبت به حساب آید.

 

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا ساحلی ارزان در محمودآباد:

جاده دریا

ده کیلومتری ساحل

۲۰۰ زمین

۹۰ بنا

۲ خوابه

نوساز

شهرکی

 

جهت بازدید و خرید و اطلاعات بیشتر  این آگهی با کد 19939 و برای دریافت مشاوره رایگان از تیم حرفه ای ویلا دنیز، کافیست دکمه ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، یا به بخش تماس با ما مراجعه نمائید تا مشاوران حرفه ای و مجرب در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.


محدوده آدرس: جاده دریا

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه