صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا ارزان قیمت در شمال

خرید ویلا ارزان قیمت در شمال

659

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،300،000،000 تومان
نصف نقد مابقی اقساط ۴ماهه بدون بهره
کد ملک 20905
زمین
130 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

معاوضه معاوضه با خوردو

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا  ارزان قیمت در شمال

 

مشخصات و امکانات این ویلای نوساز؛

فلت

مساحت زمین 130 متر و زیربنا 80 متر 

2 اتاق خواب 

اسناد و مدارک کامل

در منطقه ی جنگلی بهدشت

شهرکی با نگهبانی 24 ساعته

انشعابات آب و برق و گاز و تلفن نصب

فروش به صورت اقساطی

و...

در ادامه به امکانات دیگر این ویلا می پردازیم، با ما همراه باشید.

 

خرید ویلا فلت

طراحی ساخت این ویلا به صورت فلت یا همکف می باشد، در واقع ویلاهایی که با اختلاف سطح، بسیار کم با زمین ساخته می‌ شوند، یا به طور کلی بدون اختلاف سطح ساخته شده باشند، ویلا همکف میگویند، خرید ویلا فلت برای آن دسته از عزیزانی که سن بالایی دارند، گزینه ی مناسبی می باشد، زیرا رفت و آمد برای افراد مسن بسیار راحت می باشد.

این ویلای نوساز شهرکی، دارای 130 متر زمین و 80 متر زیربنا می باشد، که در این بنا 2 خواب تعبیه شده است، که هر یک از خواب های آن، دارای امکانات عالی می باشد، همچنین این ویلای نوساز در سال 1400 تمامی انشعابات لازم همچون؛ آب، برق، گاز و تلفن را دریافت نموده است، همچنین باید بدانید که این ویلای نوساز کلید نخورده است، و شما بعد از معامله، می توانید اقدام به سکونت در ویلای لوکس خود نمایید.

برای مشاهده و خرید ویلا نوساز روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

یکی از مزایای عالی برای خرید این ویلا، شرایط پرداخت آن می باشد در واقع شما با پرداخت نصف مبلغ قرارداد، به صورت نقد، و الباقی به صورت اقساطی، می توانید این ویلا را خریداری کنید، همچنین می توانید از شرایط معاوضه با خودرو نیز بهره ببرید، و با خرید ویلا اقساطی، صاحب ویلا در شمال شوید.

  یکی از مزایای خوب این ویلا شهرکی بودن آن است، یعنی شما با خرید ویلا شهرکی هیچ نگرانی بابت امنیت ویلا نخواهید داشت، و با خیال آسوده می توانید ویلا خود را ترک کنید، زیرا امنیت ویلا و منطقه ی مورد نظر توسط شخص نگهبان به صورت 24 ساعته تامین می شود، همچنین با وجود گیت ورودی، از خروج و افراد متفرقه جلوگیری می شود، در واقع تمامی ورودی و خروج افراد و... توسط شخص نگهبان مجموعه کنترل می شود.

سند این ویلا به صورت شورائی می باشد، که توسط دهیار و شورا ثبت و تایید شده است، و از همه مهم تر، این ویلا دارای مجوز ساخت می باشد، پس با خیال آسوده می توانید این ویلا را خریداری کنید، زیرا  ساخت این ویلا به صورت قانونی می باشد.

لازم به ذکر می باشد این ویلا در منطقه ی جنگلی بهدشت ساخته شده است، خرید ویلا در بهدشت امروزه به دلیل امتیازات عالی این منطقه، طرفدار و متقاضی بسیاری دارد، بازدید از این ویلای نوساز را از دست ندهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید.

از اینکه سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کرده اید، از شما عزیزان و هموطنان گرامی سپاس گذاریم.


محدوده آدرس: بهدشت پشت پارک جنگلی نور

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20905
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه