صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا تریبلکس سوپر لاکچری شهرکی در ایزدشهر

خرید ویلا تریبلکس سوپر لاکچری شهرکی در ایزدشهر

583

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
65،000،000،000 تومان
کد ملک 20980
زمین
1200 متر مربع
بنا
600 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس سوپر لاکچری شهرکی در ایزدشهر

به نام آنکه هستی نام از او یافت؛ فلک جنبش، زمین آرام از او یافت؛ خدایی کافرینش در سجودش؛ گواهی مطلق آمد بر وجودش؛ سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه ی شما همراهان عزیز و هم میهنان محترم.

 امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در آخرین روزهای سال 1400، ایام به کامتون بوده باشه.

 امروز با شماییم تا به معرفی یک دستگاه ویلای تریبلکس سوپر لاکچری شهرکی در ایزدشهر بپردازیم؛ پس تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 ایزدشهر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران می باشد که از توابع شهرستان نور محسوب می شود؛ این شهر بین شهرهای محمودآباد و نور واقع شده است؛ این شهر به دلیل مجاورت با دریای خزر، سالانه میزبان مسافران زیادی می باشد؛ اگر شما هم علاقمند به خرید ویلا ساحلی هستید، می توانید این ویلا را برای سرمایه گذاری در شمال انتخاب کنید.

 این ویلای سوپر لاکچری دارای سند شش دانگ عرصه و عیان می باشد؛ همچنین علاوه بر سند، این ویلا دارای مجوز ساخت و پروانه پایان کار می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا سنددار کلیک کنید.

این ویلای لاکچری دارای ۱۲۰۰ متر زمین و ۶۰۰ متر زیربنای مفید می باشد؛ به لطف متراژ زمین و همچنین زیربنای زیاد آن، ۴ اتاق خواب در این ویلای مدرن در نظر گرفته شده است که تمامی خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می‌ باشند.

 شاید با دیدن قیمت این ویلا، با خود بگویید توانایی خرید این ویلای لاکچری را ندارم؛ باید خاطر نشان کنم که این ویلای مدرن، دارای شرایط نقد و اقساطی می باشد؛ یعنی کافیست بخشی از مبلغ ویلا را نقدا و ما بقی آن را طی اقساط چندین ماهه پرداخت نمایید؛ همچنین شما عزیزان برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای سایت ویلا دنیز دیدن فرمایید.

 به دنبال خرید ویلا ساحلی هستید ولی ویلای مورد نظرتون رو پیدا نکردید؟ خب این که مشکلی نیست؛ چون این ویلا دقیقا در پلاک یک دریا بنا شده و شما در دو قدمی دریا قرار خواهید داشت.

 یکی دیگر از مزیت های مهم این ویلای لوکس، داشتن 2 استخر است؛ این ویلا یک استخر داخلی و یک استخر در حیاط دارد؛ هر دو استخر دارای موتورخانه و تجهیزات کامل می باشد؛ اگرر قصد خرید ویلا استخردار را دارید، این ویلا یک گزینه بسیار عالی برای شما می باشد.

 تمامی انشعابات و امتیازات این ویلا متصل بوده و ناگفته هم نماند که این ویلا در سال 1400 بنا شده است.

 دکوراسیون داخلی این ویلا بسیار بی نظیر و دیدنی می باشد؛ آشپزخانه ویلا دارای کابینت های درجه 1، هود و گاز رو میزی می باشد؛ پوشش سقف ویلا از کناف و همچنین کف ویلا نیز سرامیک می باشد؛ در طبقه سوم یا آخر، روف گاردن بسیار زیبا و مهیج را مشاهده خواهید کرد که شما عزیزان می توانید با سلیقه شخصی خودتان آن را طراحی کرده و لذت ببرید؛ چشم انداز روف گاردن هم به سمت دریا و جنگل می باشد.

 

از اینکه سایت دنیز ویلا را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید از شما سپاسگزاریم.

شما همراهان عزیز برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20980
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه