صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا پلاک اول دریا در شهرک برند ایزدشهر

خرید ویلا پلاک اول دریا در شهرک برند ایزدشهر

806

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
65،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22132
زمین
1200 متر مربع
بنا
600 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا پلاک اول دریا در شهرک برند ایزدشهر

 

با ما همراه باشید، تا یک ویلای فوق العاده لاکچری در شمال آشنا شوید.

 

امکانات این ویلای مدرن در ایزدشهر؛

1200 متر زمين

600 متر بنا

4 خوابه مستر

سند شش دانگ

پايانکار

دو تا استخر رو باز و سر پوشيده

شهرک 20 هکتاری

دوبلکس

امنیت بالا

اب  برق گاز

پلاک اول دریا

حیاط سازی شده

نمای لاکچری

کف سرامیک

کمد و کابینت نصب شده

 و...

این ویلا جزو لاکچری ترین ویلا در منطقه ی ایزدشهر می باشد، که در پلاک اول دریا، با ویو ابدی دریا در سازه ی دوبلکس، ساخته شده است، 

باید بدانید پلاک اول دریا، در واقع به این معناست، که در نزدیک ترین فاصله، به دریا قرار گرفته است، چنین ویلاهایی دارای امکانات فوق العاده می باشد، و از لحاظ قیمتی، جزو ویلاهای گران قیمت محسوب می شوند، این ویلا ارزنده، دارای ویژگی منحصر به فرد می باشد، که در ادامه به آن می پردازیم.

 همانطور که از تصاویر موجود می توانید مشاهده کنید، این ویلا دارای طراحی مدرن می باشد، که توجه اکثر افراد را به خود جلب می کند، نمای این ویلا سنگ می باشد، که مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی شمال دارد، و نیز زیبایی منحصر به فردی دارد، فضای داخلی ویلا با طراحی های مدرن با کاغذ دیواری، سقف کناف، پنجره های قدی دوجداره، کابینت های کلاسیک سفید، کف سرامیک و.... دیزاین شده است، باید بدانید که این ویلا داخل شهرک  بوده، که این مجموعه شهرکی دارای نگهبانی دائمی بوده و تمامی قسمت ها توسط دوربین مدار بسته مورد پوشش قرار گرفته است، و توسط نگهبان مجموعه امنیت منطقه تامین می شود.

متراژ کل زمین ویلا 1200 متر و زیر بنای آن هم 600 متر می باشد؛ در این ویلای دوبلکس، 4  اتاق خواب در نظر گرفته شده است، که تمامی اتاق خواب ها برای راحتی بیشتر شما عزیزان، مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد، این ویلا نوساز بوده و در سال 1400 تمامی انشعابات لازم را همچون؛ آب، برق، گاز را دریافت نموده است.

همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، این ویلا استخر دار بوده، که زیبایی و لاکچری بودن این ویلا را دو چندان نموده است، با خرید ویلا استخر دار در شمال به راحتی می توانید هر زمانی که بخواهید از آن استفاده کنید، باید بدانید که این ویلا دارای دو استخر به صورت سر پوشیده و روباز می باشد.

امکانات ذکر شده، جزئی از امکانات این ویلای ارزنده می باشد، و از تصاویر موجود میتوانید جزئی از زیبایی این ویلای ارزنده را در ایزدشهر مشاهده کنید، اما پیشنهاد مشاورین مجرب ویلا دنیز، بازدید از این ویلای ارزنده می باشد.

 

لازم به ذکر می باشد که ایزدشهر از شهرهای ساحلی استان مازندران، در شمال ایران است، که در ۸ کیلومتری غرب محمودآباد و ۷ کیلومتری شرق نور واقع شده‌ است، این شهر، در بخش مرکزی شهرستان نور در کنار دریای خزر قرار دارد، از این سوی به شهرهای اطراف دسترسی راحتی دارد.

برای مشاوره می توانید به پر کردن فرم مشاوره اقدام کنید و یا از گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما که در  سمت راست همین صفحه سایت، قرار دارد، استفاده کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

 

 


محدوده آدرس: ایزدشهر/نور

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه