صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا پلاک اول دریا در نوشهر سیسنگان

خرید ویلا پلاک اول دریا در نوشهر سیسنگان

615

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
65،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22139
زمین
1300 متر مربع
بنا
700 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا پلاک اول دریا در نوشهر سیسنگان

 

با سلام خدمت همراهان عزیز ویلا دنیز.

 

مشخصات و امکانات ویلا در نوشهر؛

نوشهر منطقه ی سيسنگان

تهاتر با تهران

1300 متر زمين

700 متر بنا

4 خوابه مستر

استخر بالای روف گاردن

فول فرنيش

سند تک برگ و پايانکار

ويوی عالی رو به دریا

شهرک عالی

نقد و اقساط

آلاچیق

تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل

و.....

تجهیزات ذکر شده در متن فوق، جزئی از امکانات این ویلای لاکچری در سیسنگان می باشد.

این ویلا در سازه ی تریبلکس در پلاک اول ساحل، با بهترین متریال ساخته شده است، باید بدانید که ویلاهای پلک اول، در نزدیکترین بخش یا نزدیکترین خط به ساحل و دریا ساخته شده‌ اند، از این سوی ویو عالی به چشم انداز زیبای دریای خزر دارد، همچنین قیمت ویلاهای پلاک اول، نسبت به دیگر ویلاها، اندکی بیشتر می باشد، و جزو ویلاهای لاکچری در شمال محسوب می شوند.

این ویلا یکی از فول امکانات ترین ویلا در منطقه ی توریستی نوشهر می باشد، این ویلا به صورت اکازیون دیزاین شده است، همانطور که از تصاویر موجود می توانید، مشاهده کنید، طراحی داخلی این ویلا با استفاده از کف سرامیک، کاغذ دیواری، سقف کناف، نور پردازی عالی، کابینت های مدرن و... فضای زیبایی به وجود آورده است.

 تاسیسات سرمایی و گرمایی این ویلا کاملا نصب و آماده بهره برداری می باشد، کولر اسپلیت، گرمایش از کف، شوفاژ، شومینه، اتاق خواب های مستر، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، درب ضد سرقت، روف گاردن، ویو عالی به سمت دریا، شهرکی با امنیت بالا، نمای ترکیبی از شیشه و سنگ و.... جزئی از امکانات این ویلای تریبلکس در سیسنگان نوشهر می باشد.

قیمت این ویلا با توجه با امکانات عالی، لوکیشن منحصر به فرد و... بسیار مناسب می باشد، محوطه سازی این ویلا با گل و درختان بی شک فضای دلنشینی به وجود آورده است. 

این ویلا به صورت مبله آماده فروش می باشد، طبق تصاویر موجود می توان گفت که؛ این ویلا با مبلمان، فرش، کابینت های اسپرت شیک و... دیزاین شده است، که شما با خرید ویلا مبله به راحتی می توانید برای سکونت اقدام کنید.

این ویلایی مدرن، با توجه به طراحی متفاوت دارای روف گاردن می باشد، که با متریال به روز دیزاین شده است، و ناگفته نماند، استخر این ویلا در روف گاردن تعبیه شده است، که یک زیبایی منحصر به فردی را به وجود آورده است، خرید ویلا استخر دار در شمال بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، و شما با خرید ویلا در شمال و در سازه ی تریبلکس می توانید مالکیت یک ویلای لوکس در بهترین منطقه در شمال را تجربه کنید.

این ویلای تریبلکس با تمام امکانات رفاهی و کاملی که دارد، آماده برای خرید است، که پیشنهاد می کنیم هر چه زودتر بازدید از این ویلا  ساحلی را توسط تیم دنیز داشته باشید، اگر نیاز به مشاوره رایگان می باشید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید تا مشاوران مجرب ویلا دنیز به در خواست شما در اسرع وقت رسیدگی کنند، برای تماس و ارتباط بیشتر با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.

 


محدوده آدرس: نوشهر/سیسنگان

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22139
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه