صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا باغ در شهرک برند نوشهر

خرید ویلا باغ در شهرک برند نوشهر

902

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
65،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22131
زمین
1000 متر مربع
بنا
370 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ در شهرک برند نوشهر

 

شمال کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی، دارای منطقه های جنگلی و ساحلی و حتی ییلاقی می باشد، این ویلایی که قصد داریم در این آگهی به شما عزیزان معرفی کنیم، ویلا باغی در منطقه ی جنگلی رویان می باشد، با ما همراه باشید، تا با این ویلای دوبلکس بیشتر آشنا شوید.

از آنجایی که آب و هوای شمال کشور دارای رطوبت بسیار بالای می باشد، باید در ساخت ویلا از متریال با کیفیت و عالی استفاده شود، این ویلا با بهترین مصالح در سازه ی دوبلکس ساخته شده است، این ویلا باغ دارای متراژ زمینی به مساحت 1000 متر مربع و زیربنای  370 متر می باشد، برای این ویلا باغ محوطه سازی بسیار دلباز در نظر گرفته شده است، اطراف این ویلا را درختان و گیاهان زیادی احاطه نموده است، که فضای زیبایی را به وجود آورده است، همانطور که در ابتدا عنوان شده است، این ویلا باغ هکتاری در شهر نوشهر قرار دارد، از این سوی به امکانات شهری و مناطق گردشگری نوشهر و... دسترسی راحتی دارد.

 طراحی ساخت این ویلا به صورت دوبلکس می باشد، مهمترین دلیل برای خرید ویلا دوبلکس، منظره و چشم انداز زیبایی است، که ایجاد می کند؛ شما می توانید به طبقه دوم بروید، از تماشای ویوی اطراف آن، از جنگل و دریا و کوهستان و.... نهایت لذت را ببرید.

 یکی از مهم ترین مواردی که توجه خریداران را به سوی خود کشانده است، سند داشتن ویلا است، اسناد و مدارک ویلا کاملا تکمیل است و دارای مجوز و پروانه ساخت است، شما با خرید ویلا سنددار صاحب یک ویلا لاکچری می شوید، و خیال خود را از یک خرید مطمئن آسوده می کنید.

امروزه افرادی که به دنبال ویلا هستند، سعی می کنند، ویلایی را انتخاب کنند که در شهرک قرار داشته باشد، تا در هنگام عدم حضورشان، در امنیت کامل باشد، اگر شما هم از این دسته افراد هستید، به شما پیشنهاد می کنم، خرید ویلا شهرکی را تجربه کنید.

این ویلا به صورت مبله آماده فروش می باشد، که با مبلمان و تخت و کمد و میز و صندلی و فرش و... به صورت اکازیون دیزاین شده است، شما با خرید ویلا مبله در شمال دیگر نیاز به تهیه امکانات داخلی ویلا نخواهید داشت، این ویلا بی شک یکی از زیباترین ویلاها در نوشهر می باشد، در واقع  نوشهر جز منطقه آزاد محسوب می شود و می‌ تواند موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری و خرید ویلا باشد، همچنین می توان به این موضوع که مسافت نزدیک این شهر تا تهران باعث شده، به راحتی به ویلای خود در شمال دسترسی پیدا کنند.

 


شما دوستان عزیز برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، اقدام نمایید؛ همچنین می توانید به صورت آنلاین با مشاورین حرفه ای دنیز ویلا در ارتباط باشید، از این سوی برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 از اینکه سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا انتخاب کردید، از شما کمال تشکر را دارم.


محدوده آدرس: نوشهر/رویان

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22131
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه