صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا جنگلی سند دار در شمال

خرید ویلا جنگلی سند دار در شمال

561

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
4،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16279
زمین
300 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا جنگلی سند دار در شمال 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامت کامل به سر ببرید.

 

خرید ویلا دوبلکس  جنگلی در یکی از  شهرک های لوكس شمال با زمينی به مساحت 300 متر مربع و ساختمانی با زير بنايی به مساحت 200 متر مربع 4 خوابه که هر کدام از خواب های ویلا، به صورت مستر می باشد، و با سازه ای امروزی لوکس بنام دوبلکس، با نماي ساختمان با پوشش سنگ درجه يك بسيار زيبا و مدرن، با ویو زیبا با امکانات کامل در آپادانا چمستان احداث شده است.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلا دارای امکانات کامل نظیر؛ درب ضد سرقت و دوربین مدار بسته و درب ریموت دار و سیستم گرمایش ویلا با پکیج دیواری بوده و شوفاژ، شومینه، گرمایش از کف در تمام قسمت های داخلی ویلا انجام گرفته، سیستم سرمایشی در این ویلا با کولر اسپلیت می باشد.

با حیاطی زیبا دلباز که با درختان بزرگ و کوچک فضا سازی شده و تراسی رو به حیاط که به محوطه با ویو درختان سبز جنگلی و ویو به کوهپایه جنگل و دریا همراه می باشد.
برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

قیمت ویلا با توجه به سازه مدرن و موقعیت خاص و بی‌ نظیر و با هزینه ساخت ویلا که برای سازنده آن محاسبه گردیده، دارای قیمت مناسب می باشد، و برای پرداخت مبلغ ویلا میتوانید از شرایط نقد و حتی اقساط و معاوضه برای خرید این ویلا دوبلکس استفاده نمایید.

 بیشتر ویلاهای فروشی موجود در شمال دارای سند کامل و معتبر می باشند، که خرید چنین ویلاها به دور از نگرانی می باشد دارای امنیت کامل می باشد.

تمامی مدارک و اسناد این ویلا کامل و قابل استعلام بوده و شما خریداران عزیز با خیال آسوده و با اطمینان کامل می توانید این ویلا را خریداری نمایید.

برای مشاهده و خرید ویلا سند دار و خرید ویلا اقساطی دیگر کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

ویلای فروشی دوبلکس همان‌طور که اشاره کردیم در موقعیت جنگلی و در محیطی تهرانی‌ نشین با امنیت کامل، با داشتن نگهبان به صورت شهرکی بنا شده و چنان‌ چه تمایل به خرید چنین ویلایی در شمال دارید، می توانید اقدام به  خرید ویلا در شهرک  نمایید، اگر در پی یافتن خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال هستید، این ویلا در بهترین منطقه شمال از امکانات کامل و داشتن سند مالکیت و از همه مهم ‌تر چشم‌ انداز به جنگل در این ویلا، آن را به یکی از بهترین ویلای  فروشی در شمال تبدیل کرده است، و پیشنهاد مشاوران ویلا دنیز به شما بازدید از این ویلا می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید، تا مشاوران مجرب و حرفه ای ویلا دنیز به درخواست شما عزیزان در اسرع وقت رسیدگی نمایند.

برای تماس و ارتباط بیشتر با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

این ویلا را بخاطر بسپارید، ویلا دنیز برای شما بهترین ها را ارزو میکند.


محدوده آدرس: آپادانا

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16279
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه