صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس در شمال

خرید ویلا دوبلکس در شمال

1075

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
17،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16346
زمین
700 متر مربع
بنا
450 متر مربع
طبقه
2
اتاق
5
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس در شمال

سلام و عرض ادب و احترام به همه همراهان محترم؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در کنار خانواده محترمتون لحظات خوبی را سپری کرده باشید.
امروز در این آگهی قصد دارم تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلای دوبلکس نما رومی را معرفی کنم؛ پس اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، با ما همراه باشید.

این ویلای دوبلکس نما رومی در منطقه جنگلی و همچنین ساحلی شهرستان نوشهر بنا شده است؛ پس این نوع ویلا برای افرادی که قصد خرید ویلا ساحلی و همچنین خرید ویلا جنگلی را دارند بسیار مناسب می باشد.

متراژ کل زمین ویلا ۷۰۰ متر و زیربنای آن ۴۵۰ متر می ‌باشد؛ در این متراژ زیربنای زیاد، ۵ اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده است؛ همچنین در اتاق خواب ها برای راحتی شما عزیزان، کمد دیواری نیز تعبیه شده است که می توانید وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید.

تمامی انشعابات و امتیازات آب برق و گاز آن متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ همچنین این ویلا دارای سند می ‌باشد که خیال شما را از یک خرید خوب و مطمئن، آسود می سازد؛ اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که خرید ویلا سنددار برایشان اولویت دارد، این ویلا گزینه مناسبی برای شما می باشد.

به دلیل موقعیت مکانی و لوکیشن بسیار عالی این ویلا، چشم انداز آن به سمت دریا و جنگل می باشد که این خود یک ویژگی مهم برای ویلا محسوب می شود.

سیستم گرمایشی ویلا شامل پکیج و شوفاژ دیواری و همچنین شومینه می‌باشد و تاسیسات سرمایشی آن نیز شامل کولر اسپلیت است.

حیاط سازی این ویلا فوق العاده جذاب و فوق العاده دیدنی می باشد که فضای بسیار زیبا و آرامش بخشی را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد؛ باغچه کاری این ویلا کاملا مهندسی شده می باشد و در آن، انواع گل و گیاهان زینتی و همچنین درختان چندین ساله کاشته شده است؛ در حیاط ویلا، آلاچیق نیز در نظر گرفته شده که شما از آن می توانید از آن لذت ببرید.

همانطور که در ابتدا و در عنوان این ویلا بیان شد، نمای زیبای ویلا به صورت نما رومی طراحی شده است؛ اگر شما عزیزان هم به این نوع نماها علاقه مند هستید و قصد خرید ویلا نما رومی را دارید، پیشنهاد می کنم حتما از سایر ویلاهای نما رومی ویلا دنیز دیدن فرمایید.

شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی است؛ به طوری که شما عزیزان با پرداخت مبلغی صاحب آن شده و طی چندین قسط بلند مدت و بدون بهره، الباقی پول را باید بپردازید.

 

مشاورین ویلا دنیز با سال ها تجربه در زمینه خرید و فروش ویلا در شمال کشور، به طور ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین اگر به اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه مشاورین ویلا دنیز نیاز داشتید، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: اطراف دریابیشه

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16346
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه