صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا باغ جنگلی در نوشهر بنجکول

خرید ویلا باغ جنگلی در نوشهر بنجکول

694

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
17،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22130
زمین
870 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ جنگلی در نوشهر بنجکول

 

 مجموعه ویلا دنیز، خرید این ویلا را به افرادی توصیه می کند، که می خواهند در منطقه ای برند و لاکچری ویلایی را خریداری کنند، با ما همراه باشید، تا با این ویلا باغ زیبا در شمال، بیشتر آشنا شوید.

 

از ویژگی های این ویلا داشتن باغی، به متراژ  870 متر مربع می باشد، که 350 متر آن، برای زیربنای این ویلا در نظر گرفته شده است، که با درختان و گل و گیاه زینتی دیزاین شده است، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید.

برای مشاهده و خرید ویلا باغ در شمال، روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

همچنین این ویلای جنگلی، واقع در شهرک می باشد، لازم به ذکر می باشد، که یکی از محاسن اصلی ویلا شهرکی در شمال داشتن امنیت است، امنیت ویلا و منطقه ی مورد نظر توسط نگهبان مجموعه تامین می شود.

در این ویلا، 4 اتاق خواب در نظر گرفته شده است، که تمامی اتاق خواب ها برای راحتی بیشتر شما عزیزان، مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد، دکوراسیون داخلی این ویلا بسیار بی نظیر و دیدنی می باشد، آشپزخانه این ویلا دارای کابینت های درجه 1، هود و گاز رو میزی می باشد، پوشش سقف ویلا از کناف و همچنین کف ویلا نیز سرامیک می باشد، شومینه، گرمایش از کف، کولر اسپلیت و...جزیی از امکانات این ویلای دوبلکس در نوشهر می باشد.

یکی از امتیازات عالی این ویلا، فول فرنیش بودن آن می باشد، در واقع این ویلا باغ به صورت مبله آماده فروش می باشد، این ویلا در هر طبقه با مبلمان و میز و صندلی، فرش و دیگر تجهیزات داخلی ویلا و.... دیزاین شده است، متریال بکار رفته بسیار با کیفیت و مدرن می باشد، شما با خرید ویلا مبله در نوشهر به راحتی می توانید، بعد از انجام معامله برای سکونت اقدام کنید.

همچنین این ویلا دارای سند مالکیت می باشد، پس شما بدون دردسر و بدون ایجاد مشکل در آینده یک خرید و معامله امن را انجام خواهید داد، در واقع سند این ویلا باغ به صورت تک برگ و پایان کار می باشد، در سند تک برگ اطلاعات دقیق ملک و... ثبت شده است، با

خرید ویلا سند دار می توانید، تجربه ی یک خرید مطمئن را در شمال داشته باشید.

 این ویلا همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، در شهر توریستی نوشهر قرار گرفته است، نوشهر علاوه بر آنکه یک شهر توریستی می باشد، بهترین گزینه برای سرمایه گذاری می باشد، زیرا ارزش ملک و ویلا روزانه در شمال و مخصوصا شهر توریستی نوشهر، در حال پیشرفت می باشد، پس اگر قصد سرمایه گذاری در عرصه ی خرید و فروش را دارید، نوشهر را در الویت قرار دهید، برای مشاهده و خرید ویلا در نوشهر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.


 شما دوستان عزیز برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، اقدام نمایید؛ همچنین می توانید به صورت آنلاین با مشاورین حرفه ای دنیز ویلا در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: نوشهر/بنجکول

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22130
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه