صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا باغ استخردار در نوشهر

خرید ویلا باغ استخردار در نوشهر

639

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
17،000،000،000 تومان
نصف مبلغ قرارداد نقد الباقی اقساطی
کد ملک 20535
زمین
750 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ استخردار در نوشهر

سلام عرض می کنم خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده ما باشید.

در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس استخر دار در منطقه برند و توریستی نوشهر؛ اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا در نوشهر را دارید ما را تا انتهای این آگهی با نگاهی گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

 

ویژگی ویلا باغ در نوشهر

با گسترش زندگی شهری و شهرنشینی تنها چیزی که پس از شنیدن کلمه ویلا در ذهنمان می آید، فضای گسترده اطراف ویلا، وجود درختان میوه، استخر و ... می باشد. اما باید توجه داشت این ویژگی ها بیشتر در ویلا باغ ها به چشم می خورد تا ویلاهای مدرن امروزی. 

بخش قابل توجه باغ ویلاها محوطه بیرونی آن است، که محوطه سازی در آن از اهمیت زیادی برخوردار است. درخت میوه، درخت تزیینی، برکه های مصنوعی، آبنما و ...  از جمله عناصر مهم باغ ویلاها می باشند.

همچنین نور پردازی محوطه بیرونی ویلا از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که نمای خوبی در شب ایجاد می کنند؛ افرادی که به دنبال خرید ویلا در شمال به خصوص خرید ویلا باغ هستند، تمایل دارند باغ ویلایشان دارای استخر باشد.

 طراحی ساخت این ویلا به صورت دوبلکس می باشد، مهمترین دلیل برای خرید ویلا دوبلکس، منظره و چشم انداز زیبایی است، که ایجاد می کند؛ شما می توانید به طبقه دوم بروید و هر روز منظره زیبای دریا، طلوع و غروب خورشید را تماشا کنید؛ به جز جنبه زیبایی، مزیت دیگر ویلای دوبلکس، فضایی بیشتری است، که برای خانواده ها ایجاد می کند؛ اگر شما یک خانواده پرجمعیت داشته و یا می دانید که هر بار قرار است با دوستان و آشنایان به شمال بروید، به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید ویلا حتما به سراغ ویلا دوبلکس بروید.

این ویلا دارای ۷۵۰ متر زمین و ۳۰۰ متر بنای دوبلکس است که در این بنای دوبلکس چهار خواب تعبیه شده است، که هر یک از خواب های آن دارای مستر می باشد؛ همانطور که مشاهده کردید، در حیاط این ویلا از درختان و باغچه کاری بسیار زیبا استفاده شده و در گوشه حیاط این ویلا استخر قرار دارد که جذابیت این ویلا را دو چندان کرده است.

همانطور که در بالا عرض کردم، این ویلا لاکچری دارای استخر می باشد؛ شما با خرید ویلا استخردار می توانید در زمانی که به ویلای خود تشریف میارید، از استخر آن استفاده کنید، و هیچ احتیاجی به استخرهای عمومی نخواهید داشت.

امروزه افرادی که به دنبال ویلا هستند، سعی می کنند، ویلایی را انتخاب کنند که در شهرک قرار داشته باشد، و ویلای آن ها در زمانی نیستند، در امنیت کامل باشد؛ اگر شما هم از این دسته افراد هستید، به شما پیشنهاد می دهم، خرید ویلا شهرکی را تجربه کنید.

 یکی دیگر از موضوعاتی که قابل توجه برای خریداران است، اسناد و مدارک ویلاست، خرید ویلا سنددار باعث می شود تا شما یک ویلا بدون دردسر را خریداری کنید، و ما به شما ویلا سنددار را پیشنهای می دهیم.

 

از اینکه سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا انتخاب کردید، از شما سپاسگذاریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، از مشاورین ما مشاوره رایگان بگیرید؛ برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با همکاران ما ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20535
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه