صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا تریبلکس در منطقه برند نوشهر

فروش ویلا تریبلکس در منطقه برند نوشهر

597

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
17،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20010
زمین
1750 متر مربع
بنا
500 متر مربع
طبقه
2
اتاق
8
سال ساخت
1390
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا تریبلکس در منطقه برند نوشهر

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای جنگلی با ویو دریا در نوشهر:

منطقه زیبای چلندر

ویلای شهرکی

متراژ زمین 1750 متر مربع

متراژ بنا 500 متر مربع

با ویوی کوه و دریا

دارای سند⁦

پلاک ۱ جنگل

چند سال ساخت

حیاط سازی شده

 

همانطور که متوجه شده اید زمین این ویلا جنگلی دارای مراژ 1750 متر مربع می باشد که تنها 500 متر مربع بنای تریبلکس در آن احداث شده است. که این ویلا تریبلکس نیاز به بازسازی و تعمیر دارد. البته به حالت عادی قابل سکونت و بهره برداری می باشد اما برای اینکه نمای داخلی و بیرنی آنرا به حالت امروزی درآورید نیاز به تغییراتی دارد. این ویلا حدود 1500 متر حیاط و زمینی خالی از بنا دارد. شما با خرید این ویلا می توانید کارهای مختلفی حتی درآمدزا در آن انجام دهید!

1) می توانید در سمت دیگر آن چندین ویلا یا مجتمع ویلایی ساخته و آنرا اجاره دهید. شهرهای شمالی کشور، از جمله نوشهر شهرهایی هستند که همواره مسافر می‌پذیرند. و مسافران هیچ وقت از سفر به آن‌ها سیر نمی‌شوند. طبیعت خارق العاده این استان ها و همچنین وجود جنگل و دریا، از زیباییهای این شهرهای شمالی می‌باشد. هوای مطبوع و مطلوب این ناحیه نیز باعث شده است که این منطقه به عنوان یک منطقه گردشگری محسوب شود. از این رو این منطقه در طول سال، خصوصاً در فصل تابستان و روزهای تعطیل پر از گردشگر و مسافر می‌باشد. نوشهر، نگینی است که در شمال ایران می‌درخشد. آنچه نوشهر را این چنین میان همگان محبوب ساخته است، صرفاً هوای ناب و درختان سر به فلک کشیده شمال نیست، که بافت منحصر به فرد شهر، امکانات تفریحی عدید، مردم خوشدل و رستوران‌هایی که مشابهش به ندرت یافت می‌شود از دیگر بهانه‌هایی است که عزم مسافران را به تماشای رامسر جذب می‌کند. پس شما با ساخت ویلاهای هر چند کوچک و اجاره دادن آنها به درآمد هنگفتی در هر هفته از سال برسید.

2) می توانید 1000 متر از این ویلا باغ را به کاشت مرکباتی مانند: پرتقال، کیوی، شبرنگ، هلو و.... بپردازید. هر کدام از این درختان در زمان باردهی و در فصول مختلف میوه در مقدار زیاد به بار می دهد. که می توانید به صورت عمده در میدان های میوه فروش شهر یا تهران به فروش برسانید.

3) در واقع حیاط ویلای شما قرار است نمای کوچکی از یک طبیعت باشد. هر اندازه که طراحی گیاهان در محوطه ویلا زیباتر و بیشتر باشد، چشم‌انداز زیباتر و آرامبخشتری را برای شما ایجاد می‌کند. اما شما برای اینکه این بخش از زیباسازی ویلای شمال را به خوبی پیش ببرید، به مهندسین طراح باغ و پارک نیاز خواهید داشت. در ابتدا لازم است گیاهانی برای این منظور انتخاب شود که سازگار با اقلیم منطقه هستند. از سویی دیگر سازگاری گیاهان با هم زمانی که قرار است کنار یکدیگر قرار گیرند، فاکتور دوم در انتخاب پوشش سبزینه محوطه سازی ویلا است. با توجه به اینکه قرار است از محوطه ویلا استفاده مختلف من جمله بازی، پارک خودرو و... بشود، در هر قسمت پوشش گیاهی باید متناسب با کارایی آن باشد. و حتی در آن یک استخر چهار فصل احداث نمائید. ویلا استخردار در شمال یک ویلای رویایی محسوب می شود. همین که به تصاویر ویلاهای استخردار نگاه می کنید، شما را به حس و حال دیگری منتقل می کند. سبک زندگی لاکچری را در ویلای استخردار تجربه می کنید. از مزایای ویلا استخردار در شمال این است که فصل تابستان به شما خوش می گذرد. آب تنی در استخر، روزهای گرم تابستان را برای شما راحت تر می کند. اگر استخر ویلا داخل ساختمان باشد، شنا کردن برای شما راحت تر است.اگر استخر مسقف می باشد امکان این فرصت را به شما  می دهد تا در روزهای سرد زمستانی نیز از آن استفاده کنید.

 


 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا با کد 20010 و بازدید از آن به بخش تماس با ما سایت ویلا دنیز مراجعه نمائید. یا بر روی دکمه مشاوره رایگان در پایین صفحه سمت راست کلیک نمائید.

 

 


محدوده آدرس: چلندر

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه