صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا باغ جنگلی در نوشهر

خرید ویلا باغ جنگلی در نوشهر

576

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
17،000،000،000 تومان
نصف مبلغ قرارداد نقد، الباقی به صورت اقساطی
کد ملک 20560
زمین
1080 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ جنگلی در نوشهر

با سلام و درود فراوان خدمت شما همراهان محترم ویلادنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در این روزهای زیبا و سرد پاییزی باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلاباغ لاکچری، با درختان و گیاهان زیبا و جذاب، در شهر زیبا و توریستی نوشهر؛ اگر شما عزیزان و همراهان گرامی قصد خرید ویلا باغ را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرم و صمیمتان همراهی کنید.

با گسترش زندگی شهری و شهرنشینی تنها چیزی که به زهنمان می آید، فضای گسترده اطراف ویلا، وجود درختان میوه، استخر، و ... می باشد؛ اما باید توجه داشت این ویژگی ها بیشتر در ویلا باغ ها دیده می شود.

مهم ترین نکته ای که موقع انتخاب باغ ویلا در نوشهر باید به آن توجه داشته باشد، سرسبزی و طبیعت اطراف ویلا می باشد، چرا که داشتن ویلا باغ در محیطی سرسبز می تواند آرامشو نشاط را برای شما به همراه داشته باشد.

خرید ویلا در نوشهر و یا خرید ویلا جنگلی یکی از پر فروش ترین ویلا ها در شمال کشور هستند؛ این ویلا باغ لاکچری در شهر ساحلی و جنگلی نوشهر قرار دارد؛ نوشهر یک شهر توریستی و فوق العاده زیباست، که با داشتن آب وهوای بکر و عالی و داشتن بندر و سواحل زیبا، مسافران زیادی را به سمت خود جذب می کند؛ امروزه تمام افراد و مسافران به دنبال یک موقعیت خوب هستند، که به بتوانند به خوبی از این طبیعت خدا دادی استفاده کنند. اگر شما هم از آن افرادی هستید که علاقه مند به خرید ویلا ساحلی هستید، ما به شما این ویلا باغ را پیشنهاد می کنیم.

این ویلا دارای 1070 متر زمین و 300 متر بنا همکف می باشد، که در این بنا از 3 خواب استفاده شده است که در 2 خواب آن برای راحتی شما عزیزان مستر به کار گرفته شده است؛ انشعابات این ویلا از جمله آب، برق و گاز هر کدام به صورت کنتور های مجزا از هم نصب شده است؛ همانطور که در عکس های ویلا مشاهده کردید، حیاط سازی این ویلا از جمله گیاهان و درختکاری زیبا، جذابیت حیاط را دو چندان کرده است.

امروزه بیشتر خریداران به دنبال ویلایی هستند که دارای اسناد و مدارک کامل باشد، تا خیالشان از یک خرید مطمئن آرام باشد؛ این ویلا باغ دارای سند تک برک و مجوز ساخت و همینطور پایانکار است؛ و شما با خرید ویلا سنددار، هیچ نگرانی و دردسری نخواهید داشت.

فاصله این ویلا تا دریا زیر 10 دقیقه است و دسترسی راحتی به جنگل و دریا خواهید داشت، و همانطور دسترسی آسانی به مراکز خرید و مراکز رفاهی و تفریحی را دارد.

 

از اینکه سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا انتخاب کرده اید از شما عزیزان و هموطنان گرامی سپاس گذاریم، امیدواریم آن ویلا مورد نظر خود را در سایت ما پیدا کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد با مشاورین ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20560
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه