صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / رامسر / فروش شهرک با 9 عدد ویلا سنددار در رامسر

فروش شهرک با 9 عدد ویلا سنددار در رامسر

641

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19953
زمین
4000 متر مربع
بنا
4000 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش شهرک با 9 عدد ویلا سنددار  در رامسر

 

مشخصات و امکانات کلی این شهرک لوکس در رامسر:

9 تا ويلا

4000 متر زمين

4000 متر بنا

ويو دريا و جنگل

واقع در ارتفاعات شهر

همه ويلا ها سند دار

انشعابات همه نصب كامل

شسته رفته

شهرك كامل شده

 

 

شهرهای شمالی کشور، از جمله رامسر شهرهایی هستند که همواره مسافر می‌پذیرند. و مسافران هیچ وقت از سفر به آن‌ها سیر نمی‌شوند. طبیعت خارق العاده این استان ها و همچنین وجود جنگل و دریا، از زیباییهای این شهرهای شمالی می‌باشد. هوای مطبوع و مطلوب این ناحیه نیز باعث شده است که این منطقه به عنوان یک منطقه گردشگری محسوب شود. از این رو این منطقه در طول سال، خصوصاً در فصل تابستان و روزهای تعطیل پر از گردشگر و مسافر می‌باشد. رامسر، نگینی است که در شمال ایران می‌درخشد. آنچه رامسر را این چنین میان همگان محبوب ساخته است، صرفاً هوای ناب و درختان سر به فلک کشیده شمال نیست، که بافت منحصر به فرد شهر، امکانات تفریحی عدید، مردم خوشدل و رستوران‌هایی که مشابهش به ندرت یافت می‌شود از دیگر بهانه‌هایی است که عزم مسافران را به تماشای رامسر جذب می‌کند.

برای دیدن این شهر برروی نقشه، کلیک کنید.

 کافی است تنها یک بار به این شهر سفر کرده تا به مشتری دائمی آن‌ها تبدیل شوید. معمولاً افراد پس از آمدن به این شهرها، شیفته آنها شده و تمایل دارند هر سال به این شهرها سفر کنند. برای این کار نیاز است تا تمامی نیازهای موجود در سفر تأمین شود. یکی از این نیازها، اقامت در یک منزل ویلایی و شیک می‌باشد که تکمیل کننده سفر شما محسوب می‌شود. 

با خرید این شهرک ویلایی تمام کار شده، علاوه بر آنکه سرمایه خود را در آینده چند برابر می‌کنید، می‌توانید درآمدی نیز از ویلاهای موجود در آن به صورت دائمی داشته باشید.

 شما می‌توانید ویلای خود را به افرادی که برای گردش و تفریح به این شهر آمده‌اند، اجاره دهید و کسب درآمد کنید.  می‌توانید ویلا ها ی خود را به سایت‌های اینترنتی معتبر و فعال در این زمینه بسپارید. در این صورت افرادی که به دنبال ویلا می‌باشند، از طریق این سایت‌ها، با ویلای شما مواجه شده و برای رزرو آن، اقدام می‌کنند.

 

تیم مشاورین ویلا دنیز، مفتخر است که پس از سال ها فعالیت در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، بتواند رضایت مشتریان گرامی خود  و متقاضیان سرمایه گذاری با خرید شهرک ویلایی در رامسر را جلب نماید. مشاوران ماهر و متخصص ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما متقاضیان محترم خرید ویلا در شمال می باشند.

 

برای مشاوره می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شهرک با کد 19953   به پر کردن فرم مشاوره اقدام کنید و یا از گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما که در پایین صفحه سایت، قرار دارد؛ استفاده کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

 

 

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه