صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش 8 دستگاه ویلا شهرکی در جاده جنگلی هراز آمل

فروش 8 دستگاه ویلا شهرکی در جاده جنگلی هراز آمل

51

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 26274
زمین
200 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1403
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش 8 دستگاه ویلا شهرکی در جاده جنگلی هراز آمل

 

با سلام خدمت شما، سروران گرامی، از اینکه ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال انتخاب نمودید، از شما سپاس گذاریم، برای اینکه با این ویلاهای زیبا در منطقه برند آمل، آشنا شوید، ما را تا انتهای این آگهی همراه کنید.

 

مشخصات این ویلاهای ارزنده

🔹فروش هشت دستگاه ویلا شهرکی
🔹متراژ زمین: ۲۰۰مترتا ۱۳۰متر
🔹متراژ بنا:۸۵ متر
🔹دو خواب مستر
🔹دارای سه کنتور اختصاصی
🔹پلاک یک جنگل ویو ابدی
🔹تمام نصبیجات نصب
🔹لوکیشن عالی و دسترسی آسان به مراکز خرید
🔹داخل بافت شهری
🔹با مجوز شهرداری
🔹سند تک برگ عرصه و عیان و شش دانگ
🔹با گیت نگهبانی ۲۴ ساعته
🔹ادرس: منطقه جنگلی هراز آمل، اسکومحله 

 

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و کمبود نقدینگی و.... اکثر افراد به دنبال خرید ویلا اقساطی در شمال هستند، در واقع خرید اقساطی ویلا، این امکان را به خریداران می‌ دهد که با پرداخت‌ های مرحله‌ ای و بدون فشار مالی ناگهانی، صاحب یکی از ویلاهای شیک و مجلل در شمال شوند، از این سوی باید بدانید که شرایط فروش این ویلاهای شهرکی، به صورت نقد و اقساط می باشد، که شما می توانید به راحتی با توافق با فروشنده صاحب یکی از ویلاهای مدرن در شمال شوید.

به طور کلی، خرید ویلا در شمال می‌ تواند یک سرمایه‌ گذاری هوشمندانه باشد، پس بهتر است، به دنبال ویلاهای سند دار در شمال باشید، تا از لحاظ قانونی آسوده خاطر باشید، خوشبختانه این ویلا شهرکی، دارای سند تک برگ و عرصه و اعیان و از همه مهم تر شش دانگ میباشد، شما با خرید این ویلا سند دار می توانید بعد از معامله برای انتقال مالکیت اقدام کنید، و مالکیت تام یک ویلا فلت در منطقه ی جنگلی آمل، را تجربه کنید، همانطور که گفته شده است، این ویلاها در آمل سرسبز و جنگلی در منطقه ی برند و معروف اسکومحله قرار گرفته اند، شما با خرید ویلا در آمل، به راحتی می توانید، به شهرهای اطراف، اعم از؛ نور، چمستان، محمودآباد و تهران و.... و مناطق گردشگری و تفریحی آن نیز دسترسی داشته باشید، و همچنین این ویلا واقع در شهرک می باشد. یکی از محاسن اصلی ویلا شهرکی در شمال داشتن امنیت است، با خرید ویلا شهرکی می توانید امنیت را نیز خریداری کنید.

همچنین لازم به ذکر می باشد، که سوپرمارکت، میوه فروشی، قصابی، مرغ فروشی، هتل، مسافرخانه، سوئیت، ویلا اجاره­ ای، نانوایی، مدرسه ابتدایی و راهنمایی، فروشگاه لباس، برنج فروشی و هر آنچه که موردنیاز اولیه برای زندگی می ­باشد را می­توانید در این منطقه در دسترس داشته باشید، و دیگر نیازی نیست، برای تهیه امکانات اولیه به مرکز شهر بروید.

در آغوش طبیعت انبوه و جنگل‌های سرسبز شمال، ویلا دنیز فرصتی رویایی برای زندگی یا سرمایه‌ گذاری ارائه می‌ دهد، برای اینکه بتوانید ویلایی مطابق خواسته و بودجه ی خود در شمال خریداری کنید، کافیست با مشاورین ما در ارتباط باشید، برای ارتباط مستقیم کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر، ویدیو زیرا مشاهده کنید...


محدوده آدرس: منطقه جنگلی هراز - روستای اسکومحله

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 26274
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه