صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس شهرکی در شمال

خرید ویلا دوبلکس شهرکی در شمال

578

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
0 تومان
نصف مبلغ قرارداد نقد الباقی به صورت اقساطی
کد ملک 20599
زمین
512 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس شهرکی در شمال

با سلام و درود فراوتن خدمت شما یکایک عزیزان و همراهان محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا باغ لاکچری با گل ها و درختان زیبا در منطقه زیبا و همیشه سبز نوشهر، اگر شما عریزان هم قصد خرید ویلا باغ را دارید ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید، در درباره ویژگی های این ویلا، برای شما توضیح بدهیم.

در این ویلا باغ زیبا یک بنای دوبلکس بنا شده است ک زیبایی این ویلا را چندین برابر کرده است؛ ویلا باغ در شمال کشور خواستار زیادی دارد، و بیشتر افراد برای خرید ویلا به دنبال همچین چیزی هستند تا در آن از طبیعت لذت ببرند؛ ویلا باغ به دلیل داشتن گل و گیاه و درختان زیاد، زیبایی خاصی را دارد؛ و تصور بیشتر مردم از ویلا باغ، چیزی است که حیاطی بزرگ دارد و دارای استخر و درختان وگیاهان باصفا است؛ اگر شما عزیزان به دنبال خرید ویلا در شمال هستید، پیشنهاد ما به شما همراهان محترم ویلا دنیز، این ویلا باغ جنگلی می باشد.

همانطور که در بالا عرض کردم، این ویلا در شهر زیبا و توریستی نوشهر قرار دارد؛ نوشهر یک شهر برند و جنگلی است که سالانه مسافران زیادی به این شهر برای تفریح و دیدن طبیعت زیبا و تماشای جنگل و ساحل زیبای این شهر، به این شهر مسافرت می کنند؛ دلیل های مسافرت به به این شهر عبارت اند از: نزدیک بودن به تهران، وجود بندر نوشهر، داشتن فرودگاه و ... دلایلی هستند که مسافران زیادی به این شهر سفر کنند؛ اگر شما عزیزان مایل به خرید ویلا جنگلی هستید، پیشهاد می کنیم که این ویلا را جزو انتخاب های خود قرار دهید.

این ویلا باغ لاکچری دارای 512 متر زمین و 300 متر بنا دوبلکس می باشد، که در این بنا 4 خواب تعبیه شده است، که در 2 خواب آن مستر به کار گرفته شده است؛ انشعابات ویلا از جمله آب، برق و گاز، هر کدام به صورت کنتورهای مجزا از هم نصب می باشد؛ همانطور که در عکس ها مشاهده کردید، حیاط سازی این ویلا و درختگاری آن، جذابیت خاصی به آن بخشیده است؛ یکی از ویژگی های ویلا دوبلکس این است، که شما می توانید دید کافی به مناظر اطراف داشته باشید و به راحتی از طبیعت لذت ببرید.

یکی از مزایای خوب این ویلا سنددار بودن آن است، یعنی شما با خرید ویلا سنددار هیچ نگرانی بابت اسناد و مدارک ویلا نخواهید داشت.

دیگر مزایای این ویلا باغ، شهرکی بودن آن است، چونکه شما با خرید ویلا شهرکی هیچ نگرانی بابت امنیت ویلا نخواهید داشت؛ این شهرک دارای نگهبانی 24 ساعته و دوربین مداربسته می باشد.

 

از این که سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا در نوشهر انتخاب کرده اید از شما عزیزان سپاسگزاریم، امیدواریم ویلا مورد نظر خود را در این سایت خریداری کنید.

بر ای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، از مشاورین ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20599
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه