صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید کاخ ویلا دوبلکس نما سنگ در شمال

خرید کاخ ویلا دوبلکس نما سنگ در شمال

842

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
0 تومان
نقد و اقساط بلند مدت
کد ملک 20591
زمین
750 متر مربع
بنا
370 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید کاخ ویلا دوبلکس نما سنگ در شمال

 با سلام و درود فراوان خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم روزهای خوبی را در فصل سرد زمستان سپری کنید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه کاخ ویلا لاکچری نماسنگ در شهر جنگلی و ساحلی نور؛ اگر شما عزیزان علاقمند به خرید ویلا دوبلکس هستید، ما به شما این ویلا لاکچری را پیشنهاد می کنیم.

امروز می خواهیم به شما یک کاخ ویلا را معرفی کنیم، که از زیبایی آن هر چه بگویم کم گفته ام؛ طراحی این ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ همانطور که می دانید، ویلا دوبلکس دارای فضای زیادی می باشد، و برای کسانی که در خانواده پر جمعیت زندگی می کنند پیشنهاد خوبی می باشد، به دلیل اینکه هم در طبقه همکف فضا وجود دارد و هم در طبقه دوم، از طرفی دیگر ویلا دوبلکس زیبایی خاصی نسبت به ویلا های دیگر دارد و جزو ویلا هایی است که مخاطب زیادی دارد، چون در طبقه دوم آن شما می توانید به اطرف ویلا دید کافی داشته باشید، و طبیعت زیبا را به راحتی تماشا کنید.

همانطور که عرض کردم، این ویلا در شهر نور بنا شده است؛ شهر نور یکی از شهرهای مسافر خیز و زیبایی است، که اطراف این شهر را جنگل های بکر و طبیعت زیبا در بر گرفته است، و در یک طرف آن دریا قرار گرفته است، و مسافران هم به دلیل این طبیعت زیبا به این شهر سفر می کنند؛ فاصله این ویلا تا به جنگل و دریا زیر 10 دقیقه است و و دسترسی آسانی به مکان های تفریحی و مراکز خرید و رفاهی دارد؛ اگر شما عزیزان هم قصد خرید ویلاجنگلی را دارید، این ویلا پیشنهاد ما به شما عزیزان می باشد.

این کاخ ویلا فوق لاکچری دارای 750 متر زمین و 350 متر بنای دوبلکس می باشد، که در این بنا 4 خواب به تعبیه شده است که در هر یک از خواب های آن مستر به کار گرفته شده است؛ انشعابات این ویلا از جمله آب، برق و گاز هر کدام به صورت کنتور های مجزا از هم نصب شده است و آماده بهره برداری می باشد؛ هر چه از ویژگی های این ویلا به شما عزیزان بگویم، کم گفته ام.

برای مثال این ویلا فوق مدرن دارای:

🌺2عدد کولر اسپلیت 30000
🌺پکیج رادیاتور نصب
🌺دوربین مداربسته آنلاین
🌺سیستم اعلام حریق آنلاین
🌺سیستم هوشمند دزدگیر
🌺سیستم هوشمند کنترل از راه دور
🌺سیستم افزایش قدرت اینترنت
🌺نصب تابلو فشار قوی برق
🌺جلوگیری از افت فشار در مواقع اوج مصرف
🌺آلاچیق،باربیکیو،آبنما، و ... می باشد.

 در آشپزخانه ویلا از بهترین جنس کابینت موجود در بازار استفاده شده است، و در اختیار شما خریداران عزیز قرار می گیرد.

یکی از مزایای خوب این ویلا، بحث سنددار بودن آن است، یعنی شما با خرید ویلا سنددار هیچ نگرانی بابت اسناد ومدارک ویلا نخواهید داشت و به راحتی می توانید این ویلا را خریداری کنید.

یکی دیگر از ویژگی های این ویلا شهرکی بودن آن است؛ شما با خرید ویلا شهرکی، امنیت ویلا خود را تضمین کرده اید، و دیگر نگران اینکه ویلا شما در خطر است را ندارید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین ما به صورت آنلاین مشاوره بگیرید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین مجرب ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20591
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه