صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / ساری / ویلا شهرکی ساحلی گوهر دشت ساری

ویلا شهرکی ساحلی گوهر دشت ساری

47

مشاور علیرضا پوراکبر

قیمت
31،000،000،000 تومان
نقد
کد ملک 26226
زمین
500 متر مربع
بنا
265 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1394
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

کابينت ام دی اف

توضیحات

ویلا شهرکی ساحلی گوهر دشت ساری 

 

با سلام خدمت شما، متقاضیان خرید ویلا در شمال، در این آگهی همراه شما سروران گرامی با معرفی یکی از ویلاهای شهرکی، در یک منطقه برند، بنام گوهر دشت ساری هستیم، اگر قصد دارید، در یکی از منطقه های برند، ویلایی خریداری کنید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید...

 

 همانطور که در ابتدا به آن اشاره شده است، این ویلای دوبلکس، در یک منطقه برند ساری، در یکی از شهرک های معروف و فول امکانات گوهر دشت با بهترین متریال ساخته شده است، این ویلا به دلیل لوکیشن عالی جزو، ویلاهای ساحلی می باشد، که ویو آن رو به دریاست، که شما هر زمان که بخواهید به دریا و ساحل و آرامش وصف نشدنی آن دسترسی کمتر چند دقیقه خواهید داشت، ویلاهای شهرکی، به دلیل امنیت بالای شهرک، همیشه در الویت متقاضیان خرید ویلا در شمال قرار گرفته است، باید بدانید که امنیت یکی از مهم ترین رکن هایی می باشد که، در هنگام خرید ویلا در شمال باید به آن توجه کنید، امنیت ویلا شهرکی، توسط نگهبان مجموعه تامین و تضمین می شود، پیشنهاد مشاورین ویلا دنیز، به آن دسته از عزیزانی که به دنبال محیطی با امنیت بالا هستند، خرید ویلا شهرکی را پیشنهاد می دهند.

 

شایان به ذکر می باشد که لوکیشن این ویلا دوبلکس شهرک گوهردشت ساری، با مشاعات ۷۳۰ متر ۲۶۵ تا ۲۸۰ متر بنا ۵۱۰ متر محوطه دارای ویو ابدی به دریا و از همه مهم تر، از ۲ تا ورودی می باشد که شما می توانید به ویلا دسترسی داشته باشید، این ویلا دوبلکس دارای؛ 3 اتاق خواب به صورت مستر، کف سرامیک، کابینت های ام دی اف، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل، نور پردازی، درب ضد سرقت و... می باشد، البته این ویلا دوبلکس، دارای موتور خانه، پارکینگ و... نیز می باشد، و از همه مهم تر، این ویلا دوبلکس شهرکی، به صورت مبله، به فروش می رسد، این ویلای شیک، با بهترین طراحی و متریال به صورت مدرن دیزاین شده است که، از امکانات آن می توان به؛ سرویس آشپزخانه کامل، لباسشویی و... مبلمان، فرش و سرویس تخت و لوستر و... اشاره نمود، شما با خرید ویلا مبله دیگر نیاز به اثاث کشی و یا تهیه وسایل مورد نیاز نمی باشید، فقط کافیست بعد از دریافت کلید ویلا از فروشنده، برای سکونت در یکی از بهترین ویلاهای شمال کشور، در یک منطقه ساحلی_جنگلی اقدام کرده و نهایت لذت را ببرید.

 

شمال ایران همواره جذابیت بالایی در میان گردشگران داخلی و خارجی داشته است، به همین دلیل اکثر افراد به دنبال ویلایی در شمال کشور هستند، از این سوی مشاورین ویلا دنیز به آن دسته از عزیزانی که به دنبال سرمایه گذاری و یا سکونت در یک منطقه عالی هستند، خرید ویلا در شمال در یکی از شهرهای جنگلی اعم از؛ نور، چمستان، آمل و منطقه ی ساحلی مانند؛ محمودآباد و نوشهر، بابلسر و ساری و... را پیشنهاد می دهند، پس در کلام آخر می توان گفت؛ برای خرید ویلا در شمال، کافیست به تیم مجرب ویلا دنیز و سایت معتبر آن مراجعه کنید.

 

برای تماس با ویلا دنیز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: ساری شهرک گوهردشت

مشاور علیرضا پوراکبر

  • کد ملک: 26226
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه