صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت شهرکی پلاک یک جنگل

خرید ویلا فلت شهرکی پلاک یک جنگل

319

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،850،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22618
زمین
160 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت شهرکی پلاک یک جنگل

سلام به همه ی همراهان همیشگی سایت ویلا دنیز؛ مطمئنا تو این شرایط بد اقتصادی کشور که همه چیز رو به افزایشه، حال دلتون عالی نیست؛ اما همه ی ما امید داریم که وضعیت کشور عزیزمون ایران به زودی خوب میشه.

تیم ویلا دنیز امروز در این آگهی قصد دارد تا یک دستگاه ویلای فلت شهرکی پلاک یک جنگل را به شما عزیزان معرفی کند؛ پس تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلای فلت در یکی از شهرهای جنگلی و زیبای استان مازندران، یعنی چمستان بنا شده است؛ این شهر از توابع بخش شهرستان نور می باشد؛ این ویلا دقیقا چسبیده به جنگل یا به عبارتی دیگر، پلاک یک جنگل می باشد؛ پس دسترسی شما به جنگل بسیار راحت و آسان می باشد؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

برای مشاهده و خرید ویلا چمستان کلیک کنید.

 متراژ کل زمین این ویلا 160 متر و زیربنای آن 80 متر می باشد؛ 2 اتاق خواب مستر در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

این ویلای جنگلی نو ساز بوده و در سال 1401 بنا شده است.

 چشم انداز این ویلای فلت، تماما جنگل و کوهستان می باشد که بسیار عالی و دلنشین است.

 شهرکی بودن ویلا، امروزه یک آپشن مهم و دارای اهمیت محسوب می شود؛ زیرا این نوع ویلا به دلیل داشتن نگهبانی 24 ساعته و همچنین دوربین مداربسته، امنیت بسیار بالایی دارند؛ البته ناگفته نماند که افراد زیادی علاقه به شلوغی و سر و صدا را ندارند، پس خرید ویلا شهرکی را انتخاب نمی کنند؛ این ویلای فلت نیز در یک شهرک برند با نگهبانی دائم و دوربین مداربسته بنا شده است.

 طراحی داخلی و متریال این ویلا درجه 1 می باشد؛ سقف ویلا کناف کاری شده و با نور مخفی، لوستر و هالوژن تزئین شده است؛ دیوارهای ویلا دارای کاغذدیواری های مرغوب و پوشش کف ویلا نیز سرامیک می باشد.

 حیاط این ویلا بسیار دلباز و شکیل می باشد؛ پوشش کف حیاط سنگ و چمن مصنوعی است که با ترکیب باغچه و گل و گیاهی که در آن کاشته شده است، هارمونی رنگی بسیار زیبا و مهیجی را به ارمغان آورده است.

 

اگر علاوه بر اطلاعات فوق، به اطلاعات بیشتری در زمینه خرید ویلا در شمال نیاز داشتید، می توانید با مشاورین و کارشناسان ویلا دنیز در ارتباط باشید؛ به همین منظور، می توانید نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد اقدام نمایید تا با شما در ارتباط باشیم؛ همچنین، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

با تشکر.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22618
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه