صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ نیم پیلوت سنددار مبله در چمستان

خرید ویلا باغ نیم پیلوت سنددار مبله در چمستان

335

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،900،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22657
زمین
350 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ نیم پیلوت سنددار مبله در چمستان

سلام و درود فراوان بر همه همراهان محترم سایت ویلا دنیز؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه.

 در این پست قصد داریم تا به معرفی یک دستگاه ویلا باغ نیم پیلوت سنددار مبله در چمستان بپردازیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا باغ نیم پیلوت هستید، این آگهی را از دست ندهید.

 این ویلا دارای موقعیت مکانی بسیار مناسب و دارای دسترسی آسان به مراکز رفاهی و جاده اصلی می باشد؛ همانطور که اشاره شد، این ویلا در شهر چمستان برنامه شده است؛ چمستان که یکی از شهرهای استان مازندران می باشد، با شهرستان های آمل، نور و ایزدشهر همسایه و همجوار می باشد؛ اگر شما هم از علاقمندان خرید ویلا چمستان هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهایی که در این شهر جنگلی و خوش آب و هوا بنا شده است، دیدن نمایید.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی کلیک کنید.

این ویلا باغ به صورت نیم پیلوت بنا شده است؛ ویلاهای نیم پیلوت دارای ساختار یک و نیم طبقه ای می باشند؛ معمولاً اتاق نشیمن، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی و گاهی اتاق خواب در طبقه همکف و اتاق یا اتاق خواب ها با اختلاف چند پله ای از سطح زمین بنا می شوند؛ خرید ویلا نیم پیلوت برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال خرید ویلا ارزان یا میان رده هستند گزینه مناسبی می باشد.

متراژ کل زمین این ویلا باغ سنددار، ۳۵۰ متر و زیر بنای آن هم ۱۸۰ متر می باشد؛ در این ویلا، ۳ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که تمامی خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند. ناگفته نماند که یکی از اتاق خواب ها به صورت سنتی و بسیار زیبا و کلاسیک طراحی شده است.

این ویلا دارای سند تک برگ می باشد که خیال شما را از بابت قانونی بودن آن راحت می کند؛ چنانچه برای شما هم خرید ویلا سنددار اهمیت دارد، این ویلای مبله می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

همانطور که در عنوان آگهی نیز مشخص است، این ویلا به صورت مبله و با تمامی تجهیزات به فروش می رسد؛ شما با خرید ویلا مبله دیگر نیاز نیست برای تجهیز کردن آن هزینه اضافی بپردازید و همچنین در زمان نیز صرفه جویی می شود.

از دیگر مزیت های مهم و شاخص ویلا استخر دار بودن آن می باشد؛ در داخل ویلا یک استخر با تمامی تجهیزات و تاسیسات در نظر گرفته شده است؛ برای مشاهده و خرید ویلا استخردار بیشتر کلیک کنید.

حیاط سازی ویلا کاملا مهندسی شده و بی نقص می باشد؛ در حیاط آلاچیق و آبنما قرار داده شده که بر زیبایی آن افزوده است.

 

با تشکر از همراهی شما عزیزان.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم درخواست مشاوره را پر کرده و یا به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22657
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه