صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا ارزان قیمت جنگلی در چمستان

خرید ویلا ارزان قیمت جنگلی در چمستان

618

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،400،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19611
زمین
260 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا ارزان قیمت جنگلی در چمستان

مشخصات و امکانات کلی ویلا جنگلی:

260 متر زمین 

140 متر بنا

3 خوابه

شهرکی

کنتور نصب و قابل بهره برداری 

حیاط سازی شده

نماسنگ

نورپردازی و سقف کناف کاری شده

کابینت نصب شده

 

مزایای مهم خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در چمستان

 

دارای ساختار نیم پیلوت:

ویلا نیم پیلوت رایج ترین نوع ویلاها در شمال کشور می باشد. در طراحی ویلا نیم پیلوت برای ایجاد فضایی مثل اتاق خواب، پارکینگ، انبار یا موتورخانه، با ایجاد یک اختلاف سطح نیم طبقه ای فراهم می شود و علاوه بر آن نمای داخلی ویلا نیز زیباتر شده و از یکنواختی خارج می شود. این نوع طراحی برای ویلاهایی در نظر گرفته می شود که متراژ بنای آن ها کم در نظر گرفته شده تا قیمت مناسب تری داشته باشند.

در ویلاهای نیم پیلوت مهندسین، اتاق خواب را در سطحی بالاتر طراحی می کند و برای ورود به اتاق خواب پله مد نظر دارد، علاوه بر شیک‌ و مدرن تر شدن نمای داخلی، حس امنیت و آرامش بیشتری به این اتاق می بخشد. البته این اتاق می‌تواند اتاق کار یا اتاق مطالعه هم باشد که اغلب به تمرکز و آرامش بیشتری نیازمند است.

این نوع طراحی باعث می شود فضایی خالی در زیر اتاق خواب ها به وجود بیاید که هم از آن به عنوان پارکینگ مسقف و هم به عنوان انباری سر پوشیده استفاده کنند. در نتیجه از یک فضای کوچک تنها با یک ترفند می توان نهایت استفاده را برد.

این ویلا به مساحت 140 متر با بنای نیم پیلوت با 3 اتاق خواب در زمینی به مساحت 260 متر بنا شده است. در نتیجه دارای حیاط بزرگی می باشد.

 

واقع در منطقه شهرکی:

ویلا شهرکی، ویلایی است که در کنار مجموعه‌ای از ویلاها در زمینی وسیع، احداث شده است. این ویلا، همانطور که از نامش پیداست مستقل از ویلاهای همجوارش نیست. در ویلای شهرکی شما با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه و یا سالیانه برای نگهبانی بیست و چهار ساعته، نگهداری و پاکسازی محوطه ویلا، دیگر دغدغه و نگرانی بابت این گونه مسائل نخواهید داشت. و امنیت ویلایتان در زمانی که حضور ندارید توسط نگهبان ویلا شهرکی تامین می شود.

 

نمای سنگ کاری شده:

از مزایای مهم نمای سنگی ویلاهای شمال کشور ایجاد یک پوشش بادوام و زیبا و استحکام عالی و در نتیجه طول عمر بیشتر برای بنای ویلا در شمال را بوجود می آورد. زیرا شمال کشور بدلیل داشتن آب و هوای مرطوب بناهای آن بیشتر در معرض فرسودگی و نم زدگی می باشد. پس بهترین نوع مصالحی ساختمانی که بخواهد در برابر  آن دوام بیشتری داشته باشد، سنگ می باشد. از مزایای دیگر نمای سنگی زیباتر جلوه دادن ساختمان می باشد و این نوع ویلا نماسنگ در مدت کوتاه تری به فروش می رسند.

 


 

 

 اگر از این ویلا خوشتان آمده و می خواهید اطلاعات بیشتری از این ویلا از جمله شرایط فروش آن، بدست آورید؛ می توانید از طریق قسمت تماس با ما، به مشاوران و متخصصان حرفه ای املاک ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید. همچنین در پایین صفحه بر روی مشاوره رایگان کلیک کنید تا به صورت آنلاین به مشاوران ارتباط پیدا کنید.

 

 


محدوده آدرس: نعمت آباد

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه