تفاوت‌های موجود ویلاهای لوکس و معمولی در شمال

شمال کشور در بین گردشگران و مسافران از محبوبیت بالایی برخوردار است. به طوری که توجه به آن سبب شده است تا خرید و فروش ویلا در شمال رشد روزافزونی داشته باشد. در این میان نیز فرصت ایده‌آلی برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است. اگر به ویلاهای لوکس و معمولی در شمال دقت کرده باشید، خواهید دید که بین آنها تفاوت‌هایی وجود دارد. ما در این مقاله قصد داریم برخی از این تفاوت‌ها را برای شما شرح دهیم.

 

تفاوت ویلای لوکس و معمولی هنگام خرید ویلا در شمال

قیمت ویلا در شمال اولین گزینه است که سبب تفاوت یک ویلای لوکس با یک ویلای معمولی در برخی از شهرهای شمالی مانند؛ نوشهر می‌شود. قیمت خرید ویلا در شهر نوشهر به سبک لوکس در مقایسه با ویلای معمولی دارای قیمت بیشتری می‌باشد.

در ظاهر ویلای لوکس همانطور که از نامش مشخص است دارای نمای ظاهری زیبا و معماری منحصر به فردی می‌باشد که در مقابل، ویلاهای معمولی از ساختی ساده برخوردار است. از نمونه ویژگی‌هایی دیگر نظیر؛ تعداد اتاق‌ها، محوطه‌ی فضای سبز، معماری ویلا، سبک احداث ویلا، سیستم هوشمند و دوربین مداربسته‌ی ویلا تمام این‌ها تفاوت بین ویلای لوکس از بین ویلای معمولی را مشخص می‌کند. علاوه بر آنها برخی دیگر از امکانات و خدمات ویلای لوکس در نور است که برای خریدارای فراهم می‌کند.

 

امکانات رفاهی ویلاهای لوکس

اکثر ویلای لوکس موجود در شمال بر خلاف ویلاهای معمولی، علاوه بر متغیر بودن قیمت زمین در شمال، دارای امکانات گسترده‌تری می‌باشندکه در زیر به آن اشاره شده است.

خرید ویلا در شمالخرید ویلا در شمال

 

  • استخر: انواع ویلاهای سرپوشیده و یا در محوطه‌ی باز ویلاهای لوکس قابل مشاهده می‌باشند. استخر و امکاناتی از این قبیل در ویلاهای لوکس وجود دارد که ویلا در فضای باز از پرطرفدارترین آن می‌باشد. چرا که بیشتر ویلاها در فضای باز دارای چشم‌انداز زیبایی از فضای سبز محوطه‌ی بیرونی ویلا می‌باشد.
  • اتاق بدن‌سازی: برخی از ویلاهای لوکس در شهر روان شمال دارای اتاق بدن‌سازی می‌باشد. با وجود شرایط آب و هوایی مرطوب در شهرهای نزدیک به حاشیه‌ی دریای خزر، وجود یک اتاق بدن‌سازی با تهویه‌ی مناسب، به عنوان گزینه‌ایی ایده‌آل برای خرید ویلا در شهر رویان به شمار می‌رود.
  • اسپای اختصاصی: اگر از آن دسته از افرادی هستید که در سفرهای خود به شمال به یک مکان برای ریلکس کردن نیاز دارید. ویلاهای لوکس در شهر کلار آباد از این ویژگی برخوردار می‌باشد. لذا دارای امکاناتی مانند، وان لوکس، جکوزی، تخت ماساژ و... است. قطعا با وجود مشکلات متعدد امروزی، وجود چنین مکانی برای استراحت و ریلکس کردن ضروری و لازم است.
  • سونا: این گزینه از دیگر تفاوت‌های بین ویلاهای لوکس و ویلاهای معمولی محسوب می‌شود. مجهز بودن ویلای لوکس به سونا می‌تواند انگیزه را برای خرید ویلا در شهرهای شمال افزایش دهد. فنلاندی‌ها از نخستین افرادی بودند که از سونای خشک استفاده می‌کردند و معتقد بودند که این امر افکار منفی را از ذهن دور می‌کند و باعث بالا رفتن مقاومت بدن در برابر ویروس و عفونت‌ها می‌شود.

 

کـــــلام آخر

طبق نکات عنوان شده در این مقاله، برخورداری از امکانات در ویلاهای لوکس که ویلاهای معمولی فاقد آن می‌باشد، سبب محبوبیت افراد شده است. چنانچه شما نیز علاقه‌مند به بهره‌مندی بیشتر از امکانات در یک ویلا هستید، به شما پیشنهاد می‌کنم در هنگام خرید ویلا در شمال به دنبال ویلاهای لوکس در شهرهای مختلف شمالی باشید.