آمل کجاست؟ آشنایی با خرید ویلا در آمل

 

 

خرید ویلا در مناطق مختلف شمال کشور همچنین در شهر آمل از جمله مطمئن‌ ترین سرمایه گذاری‌ها در شمال به شمار می‌رود، شرایط آب و هوایی مطلوب، موقعیت جغرافیایی، طبیعت حاصلخیز و آب و هوای مطلوب و شهر توریستی جزو نکات مثبتی می باشد، تا سود حاصل از خرید و سرمایه گذاری با خرید ویلا  در شمال کشور در منطقه آمل زیبا رونق و پیشرفت به خصوصی داشته باشد.

 برای خرید ویلا در شمال کافیست، روی لینک کلیک کنید.

 

آمل جزو یکی از شهرهای توریستی و دارای آب و هوای خوش و مناطق گردشگری و تفریحی بسیاری می باشد.

آمل از سمت تهران جزو اولین شهر مازندران می باشد، که با وجود کمربندی در حاشیه این شهر دسترسی به شهرهای اطراف آمل راحت و سریع می باشد.

مثلا از طریق کمربندی امام زاده عبدالله به چمستان و نور، و کمربندی هزار سنگر به بابل و ... دسترسی به این مناطق سریع تر و بدون ترافیک بین شهری می باشد.

آمل جزو منطقه جنگلی و کوهستانی محسوب می شود؛ زیرا در اطراف امل جنگل هلومسر و پارک جنگلی هزار پله و ...، و ییلاق هایی چلاو، اب اسک و ... وجود دارد.

آمل دارای بیمارستان خصوصی به نام بیمارستان شمال و بیمارستان دولتی نظیر بیمارستان امام علی و بیمارستان امام رضا و دارای دانشگاه غیر انتفاعی که جزو زیبا ترین دانشگه خاورمیانه محسوب میشود؛ به نام دانشگاه شمال و شهربازی و پارک دهکده طلایی و مراکز خرید اکسین و... مثالی از امتیازات این شهر توریستی می باشد. 

 

خرید ویلا در امل

 

مناطق گردشگری و تفریحی آمل

پارک های جنگلی مثل پارک جنگلی هلومسر، جنگل هزار پله، جنگل بلیرون، پارک جنگلی میرزا کوچک خان، جنگل الیمستان.

آب های معدنی لاریجان و رینه و ییلاق های زیبای لاریجان.

ییلاق های مثل پلور، اسک، نوا، نیاک، گزانه، چلاو، سنگچال، لاسم و.....

آبشارهای زیبای شاهاندشت، امیری، دریوک و فیلبند و...

مقبرعه امام زاده عبدالله، امام زاده ابراهیم، پل دوازده چشمه، مقبرع میرحیدر آملی و ... همه این مناطق و مناطق دیگر جزو مناطق گردشگری و تفریحی آمل زیبا می باشد.

 

خرید ویلا درآمل

 

نکات و امتیازات خرید ویلا و یا خرید زمین در آمل عبارتند از:

 

1_ موقعیت خوب اقتصادی و سرمایه گذاری

2_ دسترسی منطقه به امکانات و ویژگی‌های رفاهی و دارای بهترین مراکز خرید و درمانی.

3_ پیشرفت روزافزون و رونق اقتصادی.

4_ شرایط آب و هوایی مطلوب.

5_ مناطق فوق العاده زیبا برای گردشگری و طبیعت گردی.

 

مزایای خرید ویلا یا خرید زمین جهت سرمایه گذاری در شهرستان آمل

آمل در مرکز استان مازندارن قرار دارد، آمل به دلیل دسترسی به امکانات و مراکز رفاهی، جلب توجه بسیاری از عموم مردم و سرمایه گذاران به خود جلب کرده است.

آمل به دلیل پیشرفت و رونق اقتصادی، به دلیل قیمت مناسب و پیشرفت روز افزون ملک و ویلا در این منطقه و اطراف آمل مناسب برای سرمایه گذاری می باشد، ناگفته نماند، آمل به دلیل نزدیک بودن به تهران و دریای خزر، برای سرمایه گذاری با خرید ویلا که افراد به دنبال سود اقتصادی هستند، پیشنهاد فوق العاده ای می باشد.

اصولا تمامی ویلا یا به صورت ویلا مستقل می باشند و یا ویلا در شهرک.

ویلا در شهرک همانطور که می دانید ویلاها هم تیپ هم بوده و دارای امنیت بالا می باشد، اگر قصد خرید ویلا در شهرک دارید؛ کافیست روی لینک کلیک کنید.

همه افراد و یا سرمایه گذاران به دنبال خرید ویلا بی دردسر هستند؛ یعنی ویلاهایی که دارای اسناد کامل باشد در الویت برایشان قرار دارد، عموما تمامی ویلاها دارای سند و تک برگ و پایان کار می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سند دار کافیست روی لینک کلیک کنید.

با توجه به شرایط رکود بازار فروشندگان ویلا خود را با شرایط پرداخت به صورت اقساطی، نیز به فروش می گذارند، این فرصت برای آن دسته عزیزانی که قصد

خرید ویلا اقساطی  دارند یک فرصت فوق العاده می باشد.

با ما همراه باشید تا یکی از مناطق ییلاقی آمل زیبا را به شما معرفی کنیم.

 

ییلاق چلاو

 

چلاو یک منطقه ییلاقی بومی برای آمل محسوب می شود، چلاو  در25 کیلومتر شهر آمل از جاده هراز قرار دارد، و دارای آب و هوای مطبوع و دارای چشم انداز فوق العاده ای به طبیعت سرسبز و درختان انبوه و کوه های که اطراف این منطقه را احاطه کرده است، می باشد.

منطقه چلاو دارای روستاهایی نطیر پاشا کلا، سنگچال، چم بن، فیلبند، الیسمتان و .... در جوار یکدیگر قرار گرفته است.

دریای ابر در فیلبند توجه عموم مردم به خود جلب کرده است، این نکته باعث جذب توریست از تمامی نقاط شده است، بهترین زمان برای سفر به فیلبند در فصل بهار می باشد؛ زیرا شرایط آب و هوای در این فصل بهترین حالت ممکن است، دریای ابر فیلبند در بیشتر روزهای سال وجود دارد، اما بهترین زمان موقع طلوع آفتاب و نزدیک به بارندگی می باشد.

 

خرید ویلا در آمل

 

 

آمل در فاصله کمی از محموداباد و بابلسر قرار دارد، شما به راحتی و طی مسافت کم میتوانید به سواحل دریای خزر دسترسی داشته باشید، برای مشاهده و

خرید ویلا در محموداباد  و خرید ویلا در بابلسر کافیست روی لینک کلیک کنید.

اگر قصد خرید ویلا جنگلی، خرید ویلا دوبلکس و خرید ویلا استخر دار در آمل دارید، باید بدانید ویلاهای آمل در سازه های متفاوت و به روز با طراحی مدرن در آمل و اطراف این شهر احداث شده است.

شما با خرید ویلا در امل  میتوانید سرمایه گذاری به همراه سود زیاد بدست آورید، و هم میتوانید در کنار خانواده و دوستان خود از این موقیعت جغرافیایی در شمال کشور با بهترین هوا، نهایت لذت را ببرید.

برای دریافت مشاوره و پاسخ به سوالات خود میتوانید از مشاوران حرفه ای و مجرب ویلا دنیز که اماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد، درخواست مشاوره بگیرید، کافیست فرم در خواست مشاوره را ثبت کنید.

برای تماس و ارتباط بیشتر با مجموعه دنیز، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

خرید ویلا در امل

ویلا دنیز بهترین ها را برای شما ارزو می کند.