چمستان کجاست؟

چمستان از توابع استان مازندران است که در بین شهرستان آمل و نور واقع شده است. چمستان از شمال و غرب به شهر نور، از جنوب به بخش بلده و کوهپایه‌های البرز و از شرق به آمل منتهی می‌شود. این منطقه که از تابع شهرستان نور می باشد، ارتفاع آن از سطح دریا نسبت به سایر مناطق این شهر بالاتر است، دره‌های زیبایی که در فصول سبز سال در زیر پای شما ترکیبی از ابر و درخت و خانه‌های روستایی با سقف‌های بارانی و کوه‌های زیبایی که در پشت اشعه خورشید می‌درخشند، درخشش منطقه را بیشتر از تصور می‌کند.

دو رود وازرود و لاویج در دو طرف شهر، چمستان را احاطه کرده‌اند، منطقه‌ای با طبیعت بکر و عالی که زیبایی و خرمی برخی مناطق آن گفتنی نیست. این منطقه به دلیل وجود جنگل، نزدیکی به دریا، آب و هوای خنک‌تر در مناطق کوهستانی و ظاهر و طبیعت سرسبزی که از منبع غنی جنگل‌ها و درخت تا دریا و کوه و کوهپایه دارد طیف وسیعی از سلایق مختلف را در کنار هم جمع کرده است و همین خصوصیت‌ها چمستان را محبوب بسیاری از خریداران زمین و ملک در منطقه شمال و ترغیب آنها به خرید ویلا در چمستان ساخته است.

 چمستان در نقشه

 

 

مزایای خرید ویلا در چمستان

 

  • سرمایه گذاری مطمئن به دلیل قیمت مناسب

قیمت ویلاهای چمستان باعث شده است خریداران بسیاری به سمت خرید ویلا در چمستان روی بیاورند. افراد ساکن تهران با مقایسه قیمت وبلا در مناطق خوش و آب و هوای تهران و قیمت ویلا در چمستان، متوجه شده‌اند که خرید ویلا در چمستان چقدر می‌تواند صرفه اقتصادی به همراه داشته باشد.

در مناطق مختلف چمستان از جمله سعادت آباد، میرنا، ایرکا، انگتارود، باریکا، افراده و ورازده، ساخت ویلا به صورت قانونی و مجاز انجام می‌شود و خریداران بسیاری پس از بازدید از ملک‌ها، تمایلشان به خرید را نشان داده‌اند؛ به عبارت دیگر می‌توان گفت بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا مناطق نام برده شده هستند.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید هنگام خرید ویلا در این شهر نظر داشته باشید سند ملک و دقت در انجام معامله است. با مد نظر قرار دادن این موارد، می‌توانید با هزینه‌ای معقول و مناسب صاحب یک ویلای زیبا در چمستان شوید.

 

  • امکان خرید اقساطی ویلا

با زیاد شدن ویلاها و املاک چمستان، تمامی مالکان یا سرمایه گذاران سعی دارند ویلای خود را با بهترین قیمت ممکن بفروشند. از این رو با شرایطی کردن فروش ملک خود، رونق خاص و بازار پرهیاهویی را برای مشتریان و علاقه‌مندان به خرید ویلا در چمستان به وجود می‌آورند. خرید ویلا زیر 500 میلیون تومان از جمله آگهی‌های پر ترافیک در صفحات وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی است که در واقع مبلغ پایه را اعلام می‌کنند و مابقی را به صورت اقساط دریافت می‌کنند.

بعضی از ویلاها به دلیل داشتن سند، امکان دریافت وام را نیز دارند که در واقع خرید ویلا وام‌دار در چمستان یا خرید ویلا با وام مسکن از جمله آگهی‌هایی است که مالکان یا دفاتر املاک از آن استفاده می‌کنند.

 

  • فاصله کم با تهران

همانطور که در بالا در بخش مسیرهای دسترسی توضیح داده شد، مسیرهای مختلفی برای رسیدن به شهر چمستان وجود دارد که شما هر دفعه بر اساس موقعیت جغرافیایی خود در تهران با برنامه ریزی سفری که دارید یکی از این راه ها را امتحان می کنید. به دلیل اینکه حین  این سفر از بین کوه‌ها، جنگل‌ها و مناطق سرسبز عبور خواهید کرد، اصلا خسته نخواهید شد. که این موضوع یکی از مزایای مهم و بزرگ خرید ویلا در چمستان می باشد.

 چمستان

 

  • طبیعت بکر و دست نخورده

در این مقاله از ناطق گردشگری بینظیر چمستان صحبت کرده ایم. کمتر شهری در کشورمان پیدا خواهیم کرد که در عین داشتن دسترسی مناسب دارای مکان های گردشگری طبیعی بینظیری باشد. این موضوع یکی از مزیت های مهم شهر چمستان و خرید ویلا در چمستان می باشد.

 

  • تنوع قیمت ویلا در چمستان

قیمت ویلای چمستان وابسته به فاکتورهای بسیاری است. در این میان تعیین کننده‌ترین شاخص‌ها، نوع مصالح استفاده شده (سازه ویلا) و موقعیت مکانی ویلا به نظر می‌رسد. بدیهی است ویلایی که مجهز به آخرین سیستم هوشمند و امن‌ترین تجهیزات مدرن است، با ویلایی که در غیاب چنین فناوری‌های بدیعی احداث است، از نظر قیمتی تفاوت‌ها دارد.

 

 

معایب و اصلی ترین مشکلات خرید ویلا در چمستان

 

1) خرید ویلا بدون سند

با توجه به کلاهبرداری‌های اخیر کسی که قصد خرید ویلایی را دارد باید ابتدا قیمت‌های واقعی زمین‌ها و قیمت تمام شده ساخت ویلا را در نظر بگیرد و بعد برای خرید ویلا اقدام کند و در غیر این‌صورت سرمایه شما از بین خواهد رفت.

عده‌ای نیز برای ویلاهای بدون سند به صاحب ملک برای ارائه اسناد فشار می‌آورند و صاحب ملک نیز پیشنهاد می‌دهد برای صحت مالکیت به شورای شهر مراجعه کنند اما باید توجه داشت که در هنگام خرید فقط صحت مالکیت مهم نیست و ممکن است ویلا به صورت غیر قانونی ساخته شده باشد و پس از مدتی مشکلاتش آشکار شود.

 


2) خرید ویلا ارزان در مناطق نا امن

یکی از دلایل ویلاهای ارزان منطقه آن است. به گونه‌ای که در منطقه‌ای ناامن وجود دارد که پس از مدتی وسایل آن ربوده می‌شود. این یکی از مشکلاتی است که برای مالکان این‌گونه ویلاها به وجود آمده است.

 ویلا در چمستان


3) خرید ویلا همراه با مشکلات وراثتی

یکی دیگر از دلایل فروش ویلاهای ارزان قیمت می‌تواند مشکلات وراثتی باشد که در آن زمین یا ملک توسط صاحب حقیقی خود به فروش نمی‌رود و شخص دیگری با سو استفاده از اسناد و مدارک و قیمت ارزان مشتری را به خرید وا می‌دارد و یا حتی ممکن است ملک توسط صاحب حقیقی به دلایل دعواهای شخصی و خانوادگی و ایجاد مزاحمت ملک خود را به فروش برساند که نیز این نوع ملک مشکلات زیادی خواهد داشت.

 


4) خرید ویلاهای ارزان با آب، برق و گاز دزدی و غیر قانونی

این نوع ویلاها و خانه‌هایی که در همه جا وجود دارد نیز دارای مشکلات زیادی است که صاحب ملک شما را در مورد این مشکل در جریان نمی‌گذارد که بعد از خرید ملک پای شما را به دادگاه‌ها و کمیته‌های خاص باز می‌کند و آرامش شما را سلب می‌کند و هزینه‌های اضافی به وجود می‌آورد.

مورد دیگر کلاهبرداری ویلاهای ارزان که می‌توان در همین قسمت در مورد آن توضیح دهیم، متراژ ویلا می‌باشد که در این‌جا صاحب ملک قسمتی از جاده یا بلوار و یا شهرک را با بلوک‌هایی به ملک خود اضافه می‌کند و به گونه‌ای به مساحت زمین خود می‌افزاید، مثلا هنگام خرید ویلا به شما می‌گویند که ویلا 250 متر مساحت دارد و هنگامی خودتان متر می‌کنید، متوجه می‌شوید که مساحت آن کم می‌باشد و باید در هنگام خرید ویلا از کسانی که در این زمینه تخصص دارند کمک گرفت.

 ویلا در چمستان

 

 

اگر قصد خرید ویلا در چمستان را دارید، تیم حرفه ای و متخصص مشاورین املاک ویلا دنیز آماده خدمت رسانی به شما همراهان گرامی می باشد. تیم املاک نگین نور فایل های متنوعی از ویلا جنگلی در موقعیت جغرافیایی بسیار عالی در دل کوه و جنگل های چمستان را دارا می باشد. و برای شما عزیزان شرایط اقساطی نیز درنظر گرفته است. برای گرفتن هرگونه مشاوره رایگان به بخش تماس با ما مراجعه نمایید. یا برروی مشاوره رایگان در سمت راست کلیک نمایید تا مستقیما با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

 


مقالات پیشنهادی املاک دنیز:

نقاط مثبت خرید ویلا شمال با حیاط

خرید ویلا شمال به سبک جنگلی‌

تفاوت بین خرید ویلا جنگلی با خرید ویلا ساحلی در شمال

خرید ویلا شمال با توجه به دکوراسیون داخلی آن

چگونگی ساخت ویلا در مناطق ییلاقی شمال کشور ‌

چگونگی استعلام سند و کد رهگیری از خرید ویلا در شمال

برآورد هزینه‌‍‌های ساخت استخر در ویلا شمال

سرخرود کجاست و خرید ویلا در سرخرود

انواع سند معاملات ملکی در شمال

روند ساخت ویلا در منطقه ییلاقی شمال

بررسی انواع زمین در شمال و نوع کاربرد آنها

تفاوت بین بالکن، ایوان، تراس، بهار خواب، شاه نشین

بررسی قیمت ویلاهای چند سال ساخت و خرید ویلا چند سال ساخت

عدم فروش زمین با بافت غیر مجاز_ عدم فروش زمین با متریال غیر مجاز