وبلاگ

تاثیر جنگ اوکراین و روسیه بر بازارهای مالی و پیش بینی آینده بازار سرمایه گذاری در شمال ایران

جنگ اوکراین روسیه بر کل دنیا تاثیر می گذارد و این تاثیر اول در بازار مالی مشخص می شود. هر کشور بنابر موقعیت و شرایط خود تاثیر منفی یا مثبت می پذیرد که کشور تحریم شده ی ما نیز از این قاعده مستثنی نیست....

بیشتر بخوانید

خرید ارزهای دیجیتال بهتر است یا خرید زمین در شمال

گزینه های بسیاری برای سرمایه گذاری وجود دارد، اما امروزه اکثر افراد در دو راهی خرید ارزهای دیجیتال و یا خرید زمین در شمال گیر افتاده اند، که کدامیک یک سرمایه گذاری هوشمند می باشد؟ در واقع نمی توان پاسخ قطعی به این سوال داد، با ما همراه باشید تا با مسائل روز آگاه شوید.

بیشتر بخوانید

 چرا بازار خرید ویلا در شمال بسیار نوسان دارد؟

نوسان قیمت در بازار خرید و فروش ویلا در شمال، وجود دارد، این نوسانات دلایل زیادی دارد، که قصد داریم، در این آگهی به آن بپردازیم، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

آشنایی با شهرکهای برند، خرید و قیمت ویلا در شهرک برند

ویلاهای برند، با توجه به قدمت، دارای اعتبار و ارزش می باشند، و همچنین، این ویلاها، دارای مشاعات گوناگونی می باشند، که در ترقی و محبوبیت این مکان می افزاید، ما در این مقاله سعی کردیم، به گزینه های موجود، و مزایای اینگونه ویلاها بپردازیم، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر، به مطالعه بپردازید.

بیشتر بخوانید

چرا قیمت زمین در شمال انقدر ارزان است؟ فرصت سرمایه گذاری نیست؟

همه مان می دانیم قیمت زمین های غنی و حاصلخیز شمال کشور نسبت به زمین دیگر استان های بزرگ مانند تهران، اصفهان و... بسیار ارزان تر است. دلیل این ارزانی چیست؟

بیشتر بخوانید

تاثیر رکود بازار بر خرید ویلا اقساطی و شرایط عالی برای سرمایه گذاری

سرمایه گذاری انواع مختلفی دارد؛ سرمایه گذاری در ملک، سرمایه گذاری با خرید ویلا و.... همواره سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال متقاضی بیشتری نسبت به بقیه دارد، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید