مزایا و معایب خرید ویلا  شهرکی در شمال

 

خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در شمال کشور، از ان جهت دارای اهمیت است؛ که در روستاهای اطراف شهر، دارای طبعیت بکر و جنگلی و به دور از سر و صدا و شلوغی  بوده است و هم چنین از امکانات و امتیازات در شهر، را کامل برخوردار می باشد؛ و از این سوی خرید ویلا در شمال مورد توجه خریداران و سرمایه گذاران قرار گرفته است.

خرید ویلا در شمال به دو بخش تقسیم میشود؛

1-  ویلا در مناطق جنگلی؛ مثلا در شهرهای نور، چمستان، امل

2- ویلا در مناطق ساحلی؛ مثلا شهرهای بابلسر، محموداباد و نوشهر

افراد طبق علاقه و بودجه مالی خود برای خرید ویلا در شمال اقدام میکنند.

آلودگی هوا، سر وصدا در شهر و مشکلات شهرنشینی از دلایل دیگری است که افراد تصمیم به خرید ویلا در حاشیه شهر گرفته اند؛ به همین خاطر است که مردم به سمت خرید ویلا در شمال جذب شده اند.

در واقع عموم مردم با خرید ویلا در شمال، در یکی از سود آور ترین روش برای  سرمایه گذاری در شمال قدم می گذارند و هم می توانند در مناطق زیبا و سرسبز در شمال کشور تعطیلات خود را سپری کنند و نهایت لذت را در کنار خانواده و دوستان خویش در این منطقه  بپردازند.


ویلا در شهرک

  

خرید ویلا در شهرک

خرید ویلا در شمال در حالت کلی به دو دسته شهرکی و غیر شهرکی تقسیم می شوند.

سازندگان ویلا برای ساخت در شهرک های شمال به زمینی مناسب که متراژ وسیعی دارد، احتیاج دارند؛ که چنین زمین وسیعی را نمی توانند در محدوده شهری پیدا کنند از این سوی اکثر ویلا ها در شهرک، با محدوده شهری کمی فاصله دارند.

ویلا شهرکی به مجموعه ویلاهایی که در داخل یک محدوده محصور شده است که معمولا دارای مشاعاتی از قبیل پارک، استراحت گاه برای مهمان، نگهبان 24 ساعته و گیت ورودی و خیابان بندی اصولی و فضا سازی با درختان و گیاهان زینتی؛ گفته می شود.

ویلا شهرکی، دارای سبک مشابه می باشد، که در ساخت و ساز ویلا از قانون شهرک، تبعیت می کند که این مسله باعث امنیت بیشتر و زیبایی ویلا ها در شهرک شده است.

ویلا هایی که در شهرک قرار دارند دارای امنیت کامل در هنگام غیبت مالک است که توسط نگهبانان مجموعه تامین می شود.

پرنسل خدماتی در زیبایی ویلا در شهرک تاثیر خواهد گذاشت.

به یاد داشته باشید زمانی که برای خرید ویلا جنگلی و یا خرید ویلا ساحلی در شمال کشور با موقعیت عالی با اب و هوای خوش، طبیعت سرسبز، همیشگی و ابدی اقدام کنید؛ فقط به مصالح و نوع ساخت و نمای ویلا نگاه نکنید بلکه از محیطی که قرار است بزودی در ان ساکن شده و خاطراتی در ان به ثبت برسانید و لذت ببرید توجه نمایید.

در این صورت پیشنهاد مشاوران دنیز به شما خرید ویلا در شهرک می باشد زیرا ویلا در شهرک دارای امتیازات زیادی می باشد همان طور که قبلا خدمت شما گفته ایم ویلا در شهرک دارای امنیت بالایی می باشد که شما بابت امنیت میتوان اسوده خاطر باشید و افرادی که در شهرک ویلا دارند افرادی که مالک ویلا در شهرک در شمال هسنتد اغلب به دنبال ارامش در محیط دنج و ارام در طبیعت هستند، که بیشتر خریداران ویلا در شمال تهران مسکن هستند.

 

خرید ویلا شهرکی

مزایا خرید ویلا در شهرک عبارتند از؛

1_ وجود امنیت بالا در شهرک.

2_ قیمت مناسب و به صرفه بودن خرید ویلا در شهرک.

3_ اطمینان از کیفیت زمین و ساخت ویلا با مصالح  مرغوب.

4_ دریافت تمام انشعابات و امکانات اولیه مانند آب و برق و گاز.

 گیت ورودی در شهرک

 

معمولا مهندسین و معمارانی که مسئول ساخت ویلا در شهرک  هستند از مصالح ساختمانی مرغوب و طراحی شیک و مدرن برای ساخت ویلا در نظر می گیرند.

با قرار دادن سیستم نگهبانی در ورودی شهرک، از ورود افراد متفرقه به داخل شهرک جلوگیری می کنند و در داخل شهرک به صورت 24 ساعته توسط نگهبان نظارت میشود.

در ساخت ویلا در شهرک می توان با کمترین متراژ  بهترین ویلا مدرن و به روز ساخت، و سرمایه گذاری در ویلا یک گزینه مناسبی برای سرمایه گذاران می باشد و از این سوی میتوان به افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند این اطمینان را دهیم که در ساخت ویلا ها در شهرک از قوانین الزامی رعایت می شود و به طور استاندارد احداث می گردد.

همچنین با خرید ویلا در شهرک های شمال، دیگر هیچ نگرانی بابت تامین امکانات اولیه نخواهید داشت؛ زیرا در ویلا شهرکی به راحتی می توانید به امکانات لازم دسترسی داشته باشید‌.

خرید ویلا در شمال و در شهرک ممکن است برای خریدار سود اقتصادی نیز داشته باشد, زیرا سازنده های ویلا در این مناطق سعی دارند که از کمترین مکان برای ساخت ویلا انتخاب کنند و بیشترین بهره را ببرند. معمولا برای ساخت این ویلا ها در شهرک مصالح ساختمانی را به صورت عمده خریداری می کنند در نتیجه وقتی هزینه کمتر باشد قیمت ویلا در شهرک نسبت به بقیه ویلا ها پایین تر می باشد.

 

معایب خرید ویلا در شهرک؛

در کنار مزیت های ذکر شده برای خرید ویلا در شهرک های شمال، عده ای از افراد هستند که تنوع و تکراری بودن طرح های ساختمانی در ویلا شهرکی را نمی پسندند.

در ساخت ویلا در شهرک فشردگی و مجاور بودن ویلا ها و ساختمان های ساخته شده در شهرک دیده می شود که مورد پنسدد بعضی از افراد نمی باشد.

رفت و امد، شلوغی و سر و صدا در شهرک بخاطر نزدیکی ساختمان ها بهم، در ایام تعطیلات وقتی افراد زیادی در این منطقه رفت و امد میکنند اندکی بیشتر می باشد، که نمیتوان این موضوع را نادیده گرفت.

از دیگر مواردی که باید در خرید ویلا در شهرک به آن توجه کرد، بابت پرداخت هزینه‌های جانبی سالانه و ماهانه است؛ برای مثال پرداخت بابت نگهداری از امکانات اولیه، فضای سبز، به کارگیری نیروهای امنیتی و نظافت محوطه شهرک، مواردی است که باید به صورت فردی و گروهی تمامی مالکان ویلا در شهرک باید این هزینه را متقبل شوند. 

 

نمای از شهرک

اگر به دنبال خرید ویلا در شهرک های شمال هستید، مشاوران حرفه ای و متخصص املاک دنیز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.