نور کجاست؟ خرید ویلا در نور

 

نور یکی از شهرهای توریستی استان مازندران می باشد، و مردم شهرستان نور با مردم شهرستان نوشهر و چالوس؛ زبان مازندرانی را با گویش کجوری صحبت می کنند.

شهرستان نور دارای 2675 کیلومتر مربع مساحت، که 3/11 درصد کل مساحت استان مازندران را به خود اختصاص داده است.

شهرستان نور دارای تنوع اب و هوایی، رودخانه ها و ابشار طبیعی همراه با اثار تایخی می باشد، و پوشش گیاهی شهر نور از جنگل و درختان همیشه سرسبز که در فصول بهار و پاییز بسیار زیباتر و جذابتر می باشد.

شهرستان نور نه تنها جزو مناطق جنگلی می باشد علاوه بر این جزو مناطق ساحلی در مازندران محسوب می شود.

نور از لحاظ صنعتی و گردشگری پیشرفت زیادی کرده است؛ از این سوی عموم مردم و توریست های زیادی را به خود جذب کرده است.

اکنون شهرستان نور، دارای ۲۳۲ نقطه روستایی و 5 نقطه شهری، شامل شهرهای: نور، رویان، چمستان، بلده، ایزدشهر و شهرک های مسکونی متفاوت می باشد.

شهر نور، از طریق دو جاده ارتباطی به نام های هراز و کندوان با استان تهران ارتباط دارد، تهران از طریق جاده کندوان با طی 240 کیلومتر و از جاده هراز 220 کیلومتر، میتواند به شهرستان همیشه سبز نور دسترسی داشته باشد.

ناگفته نماند از کمربندی امام زاده عبدالله(در حومه شهر امل) دسترسی به شهرستان نور سریع تر اتفاق می افتاد؛ زیرا از ترافیک شهری به دور می باشد.

با همراه باشید تا از جاذبه های گردشکری و تفریحی این شهرستان را به شما معرفی نماییم.

 

 شهرستان نور

 

جاذبه های گردشگری و مناطق دیدنی شهرستان نور

_ پارک جنگلی شهر نور (بزرگترین پارک جنگلی در ایران)

_ سواحل زیبا و پلاژ تفریحی در نور، رویان و ایزدشهر

_ قلعه پولاد بلده

_ خانه نیما یوشیج در یوش بلده

_ پارک جنگلی و چشمه کشپل چمستان

_ آبشار آب پری رویان

_ روستای پیمط

_ آب گرم و جنگل لاویج

_ بقعه آقاشاه بالو زاهد نور

_ بقعه سلطان احمد بلده

_ سد الیمالات

شما با طی کمترین کیلومتر می توانید به یکی از مناطق گردشگری نور دسترسی داشته باشید؛ مثلا با طی 11 کیلومتر به آبشار آب پری و همچنین سد الیمالات، به مقصد می رسید و میتوانید نهایت لذت را با خانواده و دوستان خود بپردازید.

 

خرید ویلا در نور

شما برای خرید ویلا در شمال، ان هم در شهرستان نور می توانید؛ از 3 طریق بر اساس علاقه و موقعیت جغرافیای و بودجه مالی خود، ویلا را انتخاب کنید.

1_ خرید ویلا در مناطق جنگلی

2_ خرید ویلا در مناطق ساحلی

3_ خرید ویلا در مناطق کوهستانی

شهرستان نور دارای قسمت های مختلفی، مثل منطقه ساحلی در شهرهای رویان و ایزدشهر، جنگلی در شهر چمستان و کوهستانی در شهر بلده و لاویچ می باشد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از مشاورین مجرب ویلا دنیز درخواست مشاوره کنید.

 

خرید ویلا جنگلی در نور

شروعی دوباره برای زندگی با مناظره زیبای جنگل!

یقینا همه ما با دیدن یک شاخه گل احساس لطافت می کنیم و با بوی گل سرمست میشویم، حال تصور کنید در محیطی پر از درختان انبوه و گیاهان زینتی قرار دارید، آنگاه چه حس و حالی به شما دست می دهد؟ خود را بر روی تراس ویلا مدرن و کلاسیک خود در منطقه ای با هوای فوق العاده و محیطی با چشم اندازه طبیعت همیشه سبز، که با دیدن این مناظر حال دلتون خوب میشود؛ بنظرتان بهترین گزینه برای

خرید ویلا جنگلی در شمال نمی باشد؟

پیشنهاد مشاورین مجرب ویلا دنیز به شما عزیزان بازدید از ویلاها در مناطق جنگلی در شمال می باشد که توجه هر بیننده را به خود جلب می کند.

خرید ویلا در نور، و در مناطق جنگلی همانطور که گفته ایم؛ دارای موقعیت مکانی فوق العاده ای می باشد، و شما با خرید ویلا در شهرک های نور، خیالتان  بابت امنیت و نوع ساخت ویلا، میتوانید اسوده خاطر باشید؛ زیرا در ساخت ویلا در شهرک از امنیت و کیفیت خوبی برخودار می باشد.

ویلا جنگلی

 

خرید ویلا ساحلی در نور

همه افراد وقتی به دنبال ارامش و لذت در زندگی خود هستند، اقدام به خرید ویلا در شمال می کنند.

در نواحی ساحلی دریای خزر و سکونت در این منطقه به شما این امکان را می دهد که در هر ساعت از شبانه روز، بر روی سواحل دریا قدم بزنید و از صدای امواج دریا به وجد ایید، و گاهی در ساحل ورزش کنید و حتی دویدن در ساحل به شما انرژی فوق العاده ای می دهد، که برای سلامتی روح و روان شما مناسب می باشد.

سرمایه فقط پول نیست! بلکه سرمایه اصلی سلامت روح و روان انسان می باشد، حال پیشنهاد ما به شما خرید ویلا ساحلی درشهرک های نور می باشد، که شما با خرید چنین ویلاهای با امتیازات و خصوصیات فوق العاده که دارد؛ میتوانید با خرید ویلا ساحلی با یک تیر دو نشان بزنید، هم از موقعیت مکانی در شهرک با امنیت بالا و هم از طبیعت زیبای دریا و سواحل بی نظیر خزر نهایت لذت را ببرید.

 ویلا ساحلی

 

خرید ویلا کوهستانی

شما با خرید ویلا کوهستانی این تصمیم را می گیرید، که از چشم انداز کوه، اب و هوای تازه و خشک خنک در شمال، در منطقه کوهستانی   نور، بهترین بهره را ببرید.

حال وقتی تصمیم برای خرید ویلا کوهستانی_جنگلی می کنید؛ دارید از دو موقعیت مکانی هم زمان استفاده می کنید، یعنی هم زمان میتوانید از ارتفاعات کوهستانی، هوای خشک و خنک و هم از زیبایی و هوای تازه جنگل، بهترین بهره را ببرید.

بدون شک بهترین فصل استفاده از ییلاق در فصل بهار و تابستان می باشد که هوای سرد و خنک است.

ویلا  کوهستانی

 

در کلام اخر

لازمه خرید یک ویلا یا زمین به بازخورد و سود حاصل از ان بر میگردد، حال این سود ممکن است مختص پول باشد و یا ارامش.

اگر شما به دنبال اسایش و نهایت لذت از زندگی خود در کنار سرمایه گذاری در شمال هستید، پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید ویلا در شمال و پیشنهاد ویژه خرید ویلا در نور می باشد.

سرمایه گذاری باعث می شود تا به اینده خود رنگ زیباتری ببخشید.

 

برای اطلاعات بیشتر و ارتباط با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

مشاوران ویلا دنیز برای پاسخ به سوالات شما اماده خدمت رسانی می باشند برای در خواست مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره را کلیک کنید.