انواع ویلا در شمال از نظر ساخت

 

خرید ویلا در شمال

سرمایه گذاری باعث می شود تا به آینده خود رنگ زیباتری ببخشید.

لازمه خرید ویلا، به بازخورد و سود حاصل از آن بر می گردد، حال این سود ممکن است مختص پول باشد و یا احتمال دارد به اسایش و لذت حاصل از آن ختم شود.

اگر به دنبال جایی می گردید که در آن آسایش داشته باشید و در کنار آن سرمایه گذاری در شمال برایتان صورت گیرد؛ پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید ویلا در شمال می باشد.

ویلا در شمال بیشتر در مناطق ساحلی و جنگلی احداث شده است، و در این مناطق ویلا در شهرک قرار دارند یا به صورت ویلا مستقل می باشند.

هر یک از این ویلاها در سازه مختلفی طراحی و احداث گردیده اند، با ما همراه باشید تا شما را از سازه های مختلف در ساخت ویلا اشنا نماییم.

 

اشکال مختلف ویلا در شمال از لحاظ سازه

 

1_ ویلا فلت(همکف)

2_ ویلا نیم پیلوت

3_ ویلا دوبلکس

4_ ویلا تریبلکس

در میان ساخت و ساز ویلا، در شمال با معماری ‌های متفاوتی برخورد می‌کنیم که هر یک دارای یک سری ویژگی ‌ها و امتیازاتی هستند.

برخی ویلاها ساده و برخی دیگر، لاکچری می‌باشند، آنچه ویلاها را از یکدیگر متمایز می‌سازد، یک طراحی حرفه‌ای است که برای پلان ساختمان به کار رفته است.

در دنیای املاک و مستغلات شمال، این معماری را با نام‌ های فلت، نیم پیلوت، دوبلکس و تریبلکس با نمای ساده و لوکس می‌شناسیم.

قیمت هر کدام از این ویلاها متفاوت است و بستگی به امکانات آن مثل استخر و نحوه ساخت و ساز تعیین می‌شود.

ویلاهای فلت، همان ویلاهای همکف با ساختاری ساده هستند، ویلای دوبلکس و تریبلکس جزء ویلاهای لوکس در شمال طبقه‌بندی می‌شوند و قیمت آن‌ها نسبت به ویلا فلت و نیم پیلوت گرانتر است.

 

ویلا فلت 

ویلایی نقلی برای خانواده کم جمعیت!

 فلت چیست؟

فلت در لغت به معنای همکف و هم سطح شناخته می‌شود، در واقع سطحی که با هیچ نقطه ای از خودش اختلاف سطح ندارد، و در مبحث ساختمان سازی و طراحی به قسمتی از طبقه ساختمان که از دیگر طبقات ارتفاع کمتری و  تنها یک سقف دارد یعنی هیچ سقف مشترکی با بخش دیگر ندارد، فلت گفته می‌شود.

در این سبک ویلاها، دسترسی راحت به فضای بیرون و به محوطه بیرونی مثل حیاط دسترسی بهتری دارد، مخصوصا اگر حیوان خانگی داشته باشید میتوانید با استفاده از فضای بیرون، راحت تر نگهداری کنید.

ویلا فلت که عموماً در متراژهایی مابین 100 تا 200 متری ساخته می‌شوند، دارای یک کف و یک سقف‌اند و تعداد اتاق خواب‌های در نظر گرفته شده برای آن‌ها از دو تا سه عدد متغیر می‌باشد.

 ویلا فلت

ویلا نیم پیلوت

  ویلا نیم پیلوت، اختلاف سطح در طراحی داخلی ویلا با ایجاد اختلاف سطح نیم طبقه ای گفته میشود؛ که چنین طراحی داخلی با ایجاد فضایی مثل اتاق خواب، پارکینگ، انبار یا موتورخانه، نمای داخلی ویلا نیز زیباتر شده و از یکنواختی خارج می شود.

ویلا نیم پیلوت، به ویلاهایی که مابین ویلا فلت با ویلا دوبلکس قرار دارند، گفته میشود، این مدل ویلاها را نیز تا حدودی در شمال خواهید دید که با قیمتی ارزان تر از ویلا دوبلکس و کمی گران تر از ویلا فلت به مشتری عرضه میشود.

در ویلاهایی که طراح، اتاق خواب را در سطحی بالاتر طراحی می کند و برای ورود به اتاق خواب پله مد نظر دارد، علاوه بر شیک‌ و مدرن تر شدن نمای داخلی، حس امنیت و آرامش بیشتری به این اتاق می بخشد.

که برای ساخت چنین ویلاها متراژ کمی در نظر گرفته می شود که قیمت ویلا نیم پیلوت از ویلا فلت بیشتر و از ویلا دوبلکس کمتر می باشد.

 ویلا نیم پیلوت

 

ویلا دوبلکس

دوبلکس چیست؟ این سوالی است که ممکن است برای بعضی افراد پیش بیاید، ویلاها در اشکال و ابعاد گوناگون ساخته می شوند که یکی از آن ها سازه دوبلکس است.

به بیانی ساده تر می توان گفت؛ که اگر دو طبقه ساختمان توسط پلکان داخلی به یکدیگر متصل شوند، این ویلا جزو سازه دوبلکس به شمار می آید.

خرید ویلا دوبلکس یک مزیت بزرگ است؛ زیرا شما صاحب یک ویلا هستید اما در دو طبقه جدا احداث شده است، که برای ان دسته از عزیزانی که پر جمعیت بوده، گزینه مناسبی برای خرید ویلا در شمال می باشد، قیمت و ساختار و طراحی ویلا دوبلکس نسبت به سازه های دیگر متفاوت است.

راه پله مهم ترین فاکتور در طراحی خانه یا آپارتمان دوبلکس است؛ زیرا نقش بسیار مهمی در تقسیم بندی فضا و ارتباط دو طبقه با یکدیگر ایفا می نماید. 

بیشترین سبک ویلا در شمال سازه دوبلکس است، که توجه بسیاری از افراد را بخاطر مزیت زیاد خرید ویلا دوبلکس در شمال را به خود جذب کرده است، همین طور به عنوان پرفروش ترین ویلا در شمال از لحاظ تیپ و نقشه شناخته می شود و برای دیدن چنین ویلایی میتوانید از طریق سایت ویلا دنیز اقدام کنید.


ویلا دوبلکس

 

ویلا تریبلکس

تریبلکس همان طور که از نامش پیداست به 3 بخش اشاره دارد و در ساختمان سازی به ویلاها یا ساختمان‌هایی که در 3 طبقه اعمال شده‌اند، اطلاق می‌گردد. ویلای تریبلکس امروزه به ویلاهای مدرن با ارتفاع بیشتر نسبت به ویلاهای فلت و دوبلکس ساخته و شناخته می‌شوند. پس طراحی خانه تریبلکس به صورت سه طبقه مجزا است، و این سه طبقه با پله به یکدیگر متصل می شود.

در ویلاهای تریبلکس به دلیل ارتفاع بیشتر می توان چشم انداز و منظره های بیرون را بهتر مشاهده کرد و ساعت ها از دیدن جنگل و دریا لذت برد، این ویلا جزء گرانترین ویلا در شمال می باشد.

اکثر ویلا تریبلکس در شمال دارای روف گاردن بی نظیر است و حتی قابلیت اجراهای روف گاردن را دارد، روف گاردن یا همان سقف سبز بر روی تراس یا پشت بام خانه ها ایجاد می شود، که در شمال علاوه بر اینکه ویو بینظیری به طبیعت خواهید داشت، امکاناتی از قبیل الاچیق، باربیکیو و... دارد، که میتوانید نهایت لذت را از این موقعیت مکانی در شمال ببرید.

 

ویلا تریبلکس

 

برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست بخش تماس با ما مراجعه کنید.

ویلا دنیز بهترین ها را برای شما ارزو می کند.