بررسی و مزایا و معایب خرید ویلا جنگلی با خرید ویلا ساحلی در شمال

 

خرید ویلا در شمال

 

سفرهایی بدون دلیل و دغدغه

حفظ و افزایش سرمایه خانواده

فرصت زندگی با سبکی متفاوت

 معمولا کسانی که به سمت خرید ویلا در شمال می روند، اغلب دارای یک خانه مسکونی نیز هستند، شمال کشور همواره دارای توریست های بیشتری نسبت به نقاط دیگر کشور است، خرید ویلا در شمال باعث افزایش سرمایه شما می شود، امروزه ما شاهد وضعیت نامناسب اقتصادی و نوسانات قیمت ها هستیم، اما هرگز شاهد کمتر شدن قیمت ملک و املاک نبوده ایم، به همین علت است که می گویم خرید ویلا در شمال باعث کاهش یا به هدر رفتن سرمایه شما نمی شود و شما میتوانید اقدام به

سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال کنید.

اگر تا به حال در شهر هایی پر از آلودگی هوا و آلودگی صوتی زندگی کردید و می خواهید در مکانی زندگی کنید که آرامشی کامل و زندگی بدون دغدغه با خانواده خود داشته باشید؛ می توانید با خرید ویلا در شمال زندگی بدون دردسر داشته باشید.

 

ویلای ساحلی بخریم یا جنگلی؟

در ابتدا شاید شما فقط به ظاهر یک ویلای ساحلی و جنگلی دقت نمایید ولی خرید ویلای مناسب نیازمند بررسی های بسیار دقیق می باشد.

لازم است تا قبل از خرید ویلا در شمال مشخص کنیم که آیا قصد داریم ویلا جنگلی بخریم و یا ویلای ساحلی! جالب است که در وهله‌ی اول زیبایی ظاهری ویلاهای جنگلی و یا ساحلی نظرمان را جلب می‌کند، به این ترتیب در این مقاله به یکسری از مزایا و معایب این دو ویلا اشاره کرده‌ایم تا شما را از خرید و انتخابی درست راهنمایی کنیم.

خرید ویلا جنگلی

خرید ویلا ساحلی

 

 

ویلای جنگلی

ویلای جنگلی، همانگونه که از نامش پیداست در داخل محوطه ی جنگل های شمال قرار گرفته است، و اطراف آن پر از سرسبزی می باشد، شما وقتی به شمال سفر می کنید وقتی به مناطق جنگلی می رسید به هر سوی نگاه کنید درختان انبوه و سر به فلک کشیده را می بینید؛ کافیست یک نفس عمیقی بکشید، تا تمام وجودتان این هوای پاک و تمیز و پر از اکسیژن فرا بگیرد.

ویلا جنگلی

 

مزایای ویلای جنگلی

 

امروزه در خانه های هر یک از ما، وجود یک گل کوچک در افزایش اکسیژن و تصفیه هوا نقش بسزایی دارد و زیبایی خاصی به  فضای خانه میدهد، حال اگر خانه خود را در دل طبیعت سرسبز بسازید، و ویلای جنگلی را در شمال انتخاب نمایید، در تمام طول عمر خود اکسیژن خالص را تنفس میکنید.

تنوع ویلاهای جنگلی بسیار می باشد که همین باعث شده است ویلاهای بسیار و متفاوتی ساخته شوند، که شما برای خرید حق انتخاب های فراوانی را چه از لحاظ قیمت و نوع ساخت و یا متراژ خواهید داشید.

از دیگر مزایای ویلای جنگلی می توانیم به قیمت مناسب آن نسبت به ویلاهای ساحلی اشاره نماییم؛ و همچنین با خرید ویلاهای جنگلی از رطوبتی که ویلاهای ساحلی دارند در امان می باشید و آب و هوای آن نسبت به ویلاهای ساحلی کمتر شرجی می باشد.

 

معایب ویلای جنگلی

 

اولین عیب این ویلاها این می باشد که از مرکز شهرها کمی دور هستند و این ممکن است دردسر ساز باشد.

دومین عیب ویلا جنگلی در فصول سرما است؛ زیرا در این مناطق هوا بسیار سرد می باشد و باید این نکته را در نظر بگیرید، که هزینه امکانات گرمایشی در این فصل بیشتر است و شما باید هزینه بالای برای پرداخت گرمایش ویلاهای جنگلی داشته باشید، به دلیل بارش شدید باران و برف تردد در جاده های منتهی شده به ویلا کمی مشکل باشد.

 در استان مازندران به دلیل قیمت مناسب ویلاهای جنگلی به نسبت ویلاهای ساحلی، افرادی با تخمین قیمت زمین در شمال اقدام به سرمایه‌گذاری در چنین ویلاهایی کرده‌اند. هم‌چنین شاهد ساخت و ساز ویلاهای جنگلی در بعضی از شهرهای شمالی مانند چمستان هستیم.

خرید ویلا در چمستان

ویلا جنگلی

 

ویلای ساحلی

 

مگر میشود ساحل را دوست نداشت؟ مگر میشود قدم زدم بر روی ماسه ها حال ادم خوب نشود؟

دریا یعنی ارامش!

ویلای ساحلی این روزها آرزوی هرکسی است، ویلایی که در کنار دریای زیبای خزر و آب و هوای عالی مازندران احداث شده است و می‌توانید شب خود را در آرامش دریا و صدای موج‌های آب به صبح برسانید! آیا بهتر از این آرامش می‌توانید پیدا کنید؟

ویلای ساحلی در کنار ساحل دریا ساخته می‌شود، و معمولاً از یک سمت به دریا راه دارد.

برخی از این ویلاها دارای حیاطی رو به دریا هستند که می‌توانید در هر زمانی از روز و شب در کنار سواحل زیبای مازندران قدم بزنید.

 ویلا ساحلی

 

مزایای ویلای ساحلی

 

یکی از مزیت های مهم ویلا ساحلی این است، که چون در داخل شهر قرار گرفته اند به امکانات رفاهی و خدمات شهری نزدیک هستند و لازم نیست برای تهیه نیازها و احتیاجات خود مسافت طولانی طی کنید.

یکی دیگر از مزیت های خرید ویلا ساحلی نزدیک بودن به جاده اصلی است، که باعث می شود در تمام فصل های سال حتی در پاییز و زمستان نیز به راحتی به ویلای خود دسترسی داشته باشید.

 

معایب ویلای ساحلی

 

اولین نکته از معایب ویلاهای ساحلی رطوبت بالای آن می باشد، بنابراین ویلای شما نیازمند مراقبت و تعمیرات دائمی میباشد، و نیز به دلیل رطوبت بالا و شرجی بودن باعث از بین رفتن بافت دیوار ویلا و یا ساختمان مورد نظر شما میباشد.

دومین مورد نیز شرجی بودن شدید هوا در فصول گرم سال می باشد، بنابراین در این زمان برای دمای داخل ویلای خود هزینه بیشتری را باید در نظر بگیرید.

در این میان ویلاهای ساحلی موجود در شهر نوشهر از محبوبیت بالایی برخوردار است، اما در مقابل آن ویلاهای ساحلی به شهر و امکانات شهری دسترسی آسان و نزدیکی دارند.

اگر از آن دسته افراد علاقه‌مند به فضای سبز، گل و گیاه هستید، این نکته را باید در نظر داشته باشید که هر گیاهی را نمی‌توانید در محوطه‌ی سبز ویلای ساحلی نگهداری کنید. با اینکه رطوبت نزدیک دریا بیشتر است اما شرجی بودن هوا در ویلاهای ساحلی در فصل تابستان بیشتر به احساس می‌شود.

یکی دیگر از معایب این ویلاها قیمت بسیار بالای آن ها می باشد، بنابراین شما برای خرید ویلای ساحلی هزینه بیشتری را نسبت به ویلای جنگلی باید پرداخت نمایید.

خرید ویلا در نوشهر

خرید ویلا در محموداباد

ویلا ساحلی

برای ارتباط و درخواست مشاوره کافیست با مجموعه ویلا دنیز از طریق تماس با ما اقدام نمایید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.