خرید ویلا در شمال از نظر موقعیت مکانی به چند گروه تقسیم می شود؟

 

ویلا در شمال در 5 موقعیت مکانی قرار دارد، عبارتنداز؛

1_ ویلا جنگلی

2_ ویلا ساحلی

3_ ویلا کوهستانی

4_  ویلا مستقل

5_ ویلا در شهرک

تا انتها با ما همراه باشید تا با هر یک از این موقعیت ها بیشتر اشنا شوید.

 

ویلا جنگلی

 

خرید ویلا جنگلی، ویلاهای با مناظر زیبا هستند که در کوهپایه ها و در زمین های جنگلی بنا می شوند، که این زمین های جنگلی در داخل بافت قرار دارند و برای ساخت و ساز هیچ مشکلی ندارند و خریدارن می تواند به راحتی جواز ساخت و پروانه ساخت بگیرند.

از مهم ترین مزیت ویلا جنگلی در شمال می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد، در میان ویلاهای که در شمال واقع شده است، ویلاهای جنگلی به علت موقعیت مکانی و دور بودن از شهر و مراکز خرید از قیمت مناسب تری برخوردار هستند که این نوع ویلاها در میان خریداران بسیار مورد استقبال و توجه قرار گرفته است.

شروعی دوباره برای زندگی با مناظره زیبای جنگل!

یقینا همه ما با دیدن یک شاخه گل احساس لطافت می کنیم و با بوی گل سرمست میشویم، حال تصور کنید در محیطی پر از درختان انبوه و گیاهان زینتی قرار دارید، آنگاه چه حس و حالی به شما دست می دهد؟ در منطقه ای با هوای فوق العاده و محیطی با چشم اندازه طبیعت همیشه سبز، که با دیدن این مناظر حال دلتون خوب میشود.

این ویلاها منظره ای فوق العاده زیبایی دارند که دارای چشم انداز بسیار عالی به جنگل و طبیعت سرسبز می باشند، آرامش و سکوت جنگل و آب و هوای پاک که دارد، ارامش بخش می باشد که می توانند به تماشایی این همه زیبای بنشیند و از آن نهایت لذت را ببرند.

ویلاهای جنگلی به علت گسترده بودن جنگل ها در شمال، متفاوت ساخته می شوند، شما برای خرید ویلا در شمال حق انتخاب بیشتری دارید؛ شما بر اساس علایق و متراژ ساختمان و نوع ساخت و هزینه ای که قصد دارید؛ در این مسیر صرف کنید، می توانید اقدام به خرید ویلا جنگلی در شمال کنید.

خرید ویلا چمستان

 

 خرید ویلا جنگلی

 

ویلا ساحلی

ویلا ساحلی یعنی نزدیک دریا!

ویلا ساحلی در شمال در داخل شهر و در خط ساحلی بنا شده اند، این نوع ویلاها فاصله نزدیکی به ساحل دارند، که چشم اندازی زیبا از دریا را به شما نمایان می کنند.

پس یکی از مزیت های مهم ویلا ساحلی این است، که چون در داخل شهر قرار گرفته اند به امکانات رفاهی و خدمات شهری نزدیک هستند و لازم نیست برای تهیه نیازها و احتیاجات خود مسافت طولانی طی کنید.

همچنین به دلیل نزدیک بودن به جاده اصلی است، که باعث می شود در تمام فصل های سال حتی در پاییز و زمستان نیز به راحتی به ویلای خود دسترسی داشته باشید.

قیمت ویلا ساحلی نسبت به خرید ویلا جنگلی بدلیل امتیازات گفته شده بیشتر می باشد.

همه افراد وقتی به دنبال ارامش و لذت در زندگی خود هستند، اقدام به خرید ویلا در شمال می کنند.

در نواحی ساحلی دریای خزر و سکونت در این منطقه به شما این امکان را می دهد که در هر ساعت از شبانه روز، بر روی سواحل دریا قدم بزنید و از صدای امواج دریا به وجد ایید، و گاهی در ساحل ورزش کنید و حتی دویدن در ساحل به شما انرژی فوق العاده ای می دهد، که برای سلامتی روح و روان شما مناسب می باشد.

 

 خرید ویلا ساحلی

 

ویلا کوهستانی

ویلا کوهستانی یعنی در دامنه کوهپایه.

حال وقتی تصمیم برای خرید ویلا کوهستانی می کنید؛ دارید از دو موقعیت مکانی هم زمان استفاده می کنید، یعنی هم زمان میتوانید از ارتفاعات کوهستانی، هوای خشک و خنک و هم از زیبایی و هوای تازه جنگل، بهترین بهره را ببرید. 

 ویلا در کوهستان همیشه دارای آب و هوای پاک و بدون آلودگی می باشند، این نوع ویلاها به دلیل دور بودن از شهر برای افرادی که از شلوغی و ترافیک فراری هستند بسیار مناسب می باشد.

بدون شک بهترین فصل استفاده از ییلاق در فصل بهار و تابستان می باشد که هوای سرد و خنک است.

ویلا کوهستانی همانطور که می دانید از شهر دور می باشد و در موقعیت کوهپایه قرار دارد، یعنی امکاناتی را که در داخل شهرها وجود دارد را نمی توان به راحتی در مناطق کوهستانی یافت.

امکاناتی نظیر مراکز درمانی، نانوایی ها و فروشگاه های مواد غذایی به سختی در مناطق کوهستانی یافت می شوند. پس افرادی که صاحب ویلای کوهستانی در شمال می باشند باید احتیاجات خود را از داخل شهر تهیه نمایند، زیرا به ندرت فروشگاه یا مغازه در مناطق کوهستانی پیدا می کنند، و همچنین در فصل زمستان به دلیل بارش برف و باران زیاد گاهی اوقات مسیر دسترسی به ویلا کوهستانی مسدود می شود.

ویلا کوهستانی نسبت به ویلا جنگلی و ساحلی از قیمت کمتری برخوردار می باشد.

 خرید ویلا کوهستانی

 

ویلا شهرکی

ویلاهای شهرکی می‌تواند ویلا ساحلی یا ویلا جنگلی و گاهی حتی ویلا کوهستانی باشد، در واقع به تجمعی از ویلاها با ساختار یکسان و هم تیپ در یک متراژ یکسان و در منطقه مشخص شده را ویلا شهرکی می نامند.

خرید ویلا در شمال در حالت کلی به دو دسته شهرکی و غیر شهرکی تقسیم می شوند.

 ویلا شهرکی به مجموعه ویلاهایی که در داخل یک محدوده محصور شده است، که معمولا دارای مشاعاتی از قبیل پارک، استراحت گاه برای مهمان، نگهبان 24 ساعته و گیت ورودی و خیابان بندی اصولی و فضا سازی با درختان و گیاهان زینتی؛ گفته می شود.

سازندگان ویلا برای ساخت در شهرک های شمال به زمینی مناسب که متراژ وسیعی دارد، احتیاج دارند؛ که چنین زمین وسیعی را نمی توانند در محدوده شهری پیدا کنند از این سوی اکثر ویلاها در شهرک، با محدوده شهری کمی فاصله دارند.

ویلا شهرکی، دارای سبک مشابه می باشد، که در ساخت و ساز ویلا از قانون شهرک، تبعیت می کند که این مسله باعث امنیت بیشتر و زیبایی ویلا ها در شهرک شده است.

ویلاهایی که در شهرک قرار دارند دارای امنیت کامل در هنگام غیبت مالک است که توسط نگهبانان مجموعه تامین می شود.

پرنسل خدماتی در زیبایی ویلا در شهرک تاثیر خواهد گذاشت.

ویلا شهرکی

 

ویلا مستقل

ویلا مستقل در مناطق ساحلی و جنگلی و حتی در مناطق کوهستانی در شمال به صورت سازه های مختلف، که در آن سازنده در زمین شخصی، به ساخت و ساز می پردازد که یک ویلا منفرد می باشد.

ویلا مستقل برای آن دسته از افرادی که مقررات و ضوابط در شهرک را ندارند گزینه مناسبی برایشان می باشد و همچنین ارامش و راحتی در ویلاهای شخصی و مستقل نسبت به ویلا در شهرک بیشتر می باشد، که یکی از علل استقبال از ویلا مستقل این نکته می باشد.

به یاد داشته باشید زمانی که برای خرید ویلا جنگلی و یا خرید ویلا ساحلی در شمال کشور با موقعیت عالی با اب و هوای خوش، طبیعت سرسبز، همیشگی و ابدی اقدام کنید؛ فقط به مصالح و نوع ساخت و نمای ویلا نگاه نکنید بلکه از محیطی که قرار است بزودی در ان ساکن شده و خاطراتی در ان به ثبت برسانید و لذت ببرید توجه نمایید.

 ویلا مستقل

برای تماس با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.