مزایا و معایب خرید ویلا جنگلی در شمال

 

خرید ویلا در شمال

 

شمال کشور به دلیل داشتن، اب و هوای پاک و تازه و دارای مناطق گردشگری و تفریحی فراوان در تمامی شهرهای شمال از قبیل نور، چمستان، نوشهر، محموداباد و.... باعث جذب توریست های خارجی و عموم مردم شده است.

مناطق گردشگری و تفریحی شمال طرفداران زیادی دارند، مخصوصا در فصل تابستان که جنگل های شمال با درختان انبوه و سرسبز که به هر سوی نگاه میکنید طبیعتی با پوشش سرسبز توجه شما را جلب می کند؛ که میتوانید نهایت لذت را از این موقعیت جغرافیایی ببرید.

شما با  خرید ویلا در شمال می توانید اقدام به سرمایه گذاری در شمال کنید، همانطور که می دانید؛ ملک و یا ویلا در شمال، هر روزه در حال افزایش قیمت می باشند، و شما با سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال می توانید سود بسیاری کنید زیرا مناطق شمالی در حال پیشرفت و رونق اقتصادی می باشند.

 ویلا جنگلی

 

ویلای جنگلی

ویلا جنگلی یعنی در دل طبیعت!

شمال کشور دارای منطقه جنگلی فراوانی می باشد، اصولا شهرهای نظیر؛ نور، چمستان جزو مناطق جنگلی محسوب میشوند، اطراف این مناطق را کوهپایه و جنگل با درختان انبوه و پوشش گیاهی احاطه کرده است.

عموما ویلا های جنگلی به دریا و شهرهای اطراف و مرکز شهر دسترسی راحت دارند و همچنین این نکته باعث جذب طرافدارن زیادی شده است، و ویلاهای جنگلی یا در شهرک احداث شده اند و یا به صورت مستقل.

ویلاهای جنگلی که در شهرک و یا مستقل ساخته می شوند؛ اصولا تمام امکانات و انشعابات لازم، آب و برق و گاز را دریافت می نمایند. 

 ساخت ویلا جنگلی باید به صورت عایق می باشد؛ یعنی اسکلت ویلا باید از بتن باشد، تا رطوبت در شمال، به ویلا اسیبی نرساند، و نیز سقف ویلاها در شمال به صورت شیروانی است تا در هنگام بارندگی آب در سقف ویلا جمع نشود و به آن آسیب نزند.

خوشبختانه بارش باران در تمامی فصول در شمال به اندازه کافی می باشد، و فاقد کم اب و خشک سالی می باشد، شمال کشور دارای خاک حاصل خیز می باشد و کشاورزی و باغ مرکبات در تمامی نقاط شمال رونق فراوانی دارد.

 

 سند یک عامل بسیار مهم برای  خرید ویلا جنگلی در شمال به حساب می آید، لازم به ذکر است که ویلاهای جنگلی نسبت به ویلاهای ساحلی وضعیت سند بهتری دارند چرا که اکثر این ویلاها دارای سند شش دانگ و تک برگ و اصولا پایان کار و درای مجوز ساخت می باشند، که از این بابت می تواند خیالتان را آسوده کند که دیگر مشکلات گرفتن سند را نخواهید داشت، برای  خرید ویلا سند دار کافیست کلیک کنید.

 

ویلا جنگلی

 

مزایای ویلای جنگلی

 

تنوع ویلاهای جنگلی بسیار می باشد که همین باعث ساخت ویلاهای متفاوت در سازه های دوبلکس، نیم پیلوت، فلت و تریبلکس شده است، و شما برای خرید، حق انتخاب های فراوانی را چه از لحاظ قیمت و نوع ساخت و یا متراژ خواهید داشت.

قیمت ویلاهای جنگلی نسبت به ویلاهای ساحلی کمتر می باشد، همچنین رطوبت مناطق جنگلی نسبت به مناطق ساحلی کمتر می باشد.

شمال کشور  جزو منطقه توریستی محسوب می شود، و همچنین از لحاظ اقتصادی در حال رونق و گسترش می باشد؛ با این حساب گزینه مناسبی برای کسب درامد می باشد، پس با خرید ویلا در شمال و سکونت در ویلای خود می توانید به کسب درآمد هم بپردازید.

همین مسئله نشان دهنده این است که شما با خرید ویلا در شمال توانید در طول سال به خصوص فصل تابستان به درآمد خوبی برسید و از لحاظ اقتصادی پیشرفت قابل توجهی داشته باشید.

خریداران ویلا در شمال به این دلیل خرید ویلا در مناطق جنگلی را بیشتر مورد توجه خود قرار می دهند؛ زیرا ویلا جنگلی نسبت به سایر ویلاها قیمت بسیار مناسبی دارد همچنین در مقایسه با ویلا ساحلی دارای هوای مطلوب تری می باشد.

اصولا ویلا جنگلی با سازه های متفاوت مثل فلت، دوبلکس و... در شهرک با امنیت کامل در هنگام غیبت مالک که توسط نگهبانان مجموعه تامین می شود، احداث شده است و همچنین ویلای شهرکی در مناطق جنگلی دارای سبک مشابه و هم تیپ بوده که این مسله باعث چشم انداز زیبایی به ویلاهای شهرک شده است، برای  خرید ویلا در شهرک کافیست کلیک کنید.


ویلا جنگلی

 

معایب ویلای جنگلی

 

اولین عیب این ویلاها این می باشد که از مرکز شهرها کمی دور هستند و این ممکن است دردسر ساز باشد، از آن جایی که ویلاهای جنگلی در شمال در دل طبیعت و بافت جنگلی ساخته شده اند همیشه زمستان های سرد و برفی خواهند داشت.

دومین عیب ویلا جنگلی در فصول سرما است؛ زیرا در این مناطق هوا بسیار سرد می باشد و باید این نکته را در نظر بگیرید، که هزینه امکانات گرمایشی در این فصل بیشتر است و شما باید هزینه بالایی برای پرداخت گرمایش ویلاهای جنگلی داشته باشید، و همچنین به دلیل بارش شدید باران و برف تردد در جاده ها دسترسی به ویلا اندکی سخت می باشد.

البته این مسئله در تمامی شهرهای شمال اعمال نمی شود؛ مثلا در شهرهای نور و نوشهر و رویان چنین اتفاقی نمیافتد؛ فقط در مناطق کوهستانی این شهرهای ذکر شده و دیگر شهرها میتوان مشاهده کرد، که در فصول سرما دسترسی به مناطق کوهستانی به ویلا دشوار خواهد بود، برای  خرید ویلا در نوشهر  و یا خرید ویلا در چمستان  کافیست کلیک نمایید.

ویلا جنگلی به دلیل دور بود از شهر، دسترسی به مرکز شهر، مراکز خرید و مراکز درمانی اندکی مشکل می باشد.

 

معرفی مناطق جنگلی در استان مازندران

 ویلا جنگلی در نور؛ نور دارای طبیعت همیشگی و سرسبز می باشد، و مناطق گردشگری نور، پارک جنگلی نور، کلیسای انتوان مقدس و... میتوان نام برد.

 ویلا در چمستان؛ دارای موقعیت مکانی کوهستانی مثل ابگرم لاویج و جنگل های واز و دریاچه الیمالات و... از مناطق گردشگری این شهر می باشد.

ویلا در آمل؛ آمل دسترسی سریع به شهر محموداباد دارد، که شما به راحتی میتوانید به دریا و ساحل دسترسی داشته باشید، و مناطق تفریحی میتوان به جنگل هلومسر، کوه چلاو و ... اشاره کرد.

 

اگر به دنبال خرید ویلا در شمال و  سرمایه گذاری با خرید ویلا از هر نوعی در منطقه ساحلی و یا جنگلی هستید؛ مشاوران حرفه ای و مجرب املاک دنیز ویلا آماده خدمت رسانی به شما همراهان و سروران گرامی می باشد.

در صورت داشتن هر گونه سوال به بخش تماس با ما مراجعه نمایید، تا از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

 

ویلا جنگلی

 

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.