مازندران ، محلی برای سرمایه گذاری از طریق خرید ویلا

کشور عزیزمان ایران ، در کنار تمدنی دیرینه دارای شهرهایی زیبا ، با اصالت و با جاذبه های گردشگری و بومی خاص خود می باشد. در این میان استان های شمالی ایران به لحاظ آب و هوایی، محیط زیست ، جنگل های بکر و همیشه سر سبز و دریای آبی بی کرانش ، زبانزد خاص و عام بوده و هر ساله میزبان جمع کثیری از مسافرین از گوشه و کنار کشور بوده و می باشد. مازندران از جمله شهرهای توریست پذیر در تمامی ایام سال می باشد. از این رو رشد و افزایش ساخت و ساز ویلا و به خصوص خرید ویلا شهرکی به دلیل سیل گسترده متقاضیان رو به افزایش می باشد.

در حقیقت مازندران به لحاظ جذب مسافر در زمره استان های برتر کشور قرار گرفته است. این استان به دلیل موقعیت جغرافیایی و برخورداری از آب و هوایی مطبوع در کنار جاذبه های گردشگری شامل دریا ، جنگل ، آثار تاریخی ، چشمه های آب معدنی ، آبشارهای تماشایی ، پارک های جنگلی، معبر اصلی و مهم مسافرین از اقصی نقاط ایران پهناور می باشد.

همچنین نزدیکی این استان به تهران ، سبب شده است که بیشتر مورد توجه و استقبال سرمایه گذاران برای ساخت و ساز ویلا و به خصوص ویلا شهرکی شده است.  از مهمترین شهرهای این استان که قابلیت و پتانسیل کافی جهت پیشرفت در آینده را دارند می توان به رامسر ، چالوس ، محمود آباد ، بابلسر و ... اشاره نمود. می توان گفت که آینده اکثر شهرهای مازندران جهت سرمایه گذاری و بازدهی سرمایه از طریق خرید ویلا، بسیار روشن و مطلوب می باشد.

بنابراین با توجه به میزان سرمایه و بودجه تان می توانید اقدام به سرمایه گذاری از طریق خرید ویلا نمایید.

خرید ویلا شهرکی در شمالخرید ویلا شهرکی در شمال


تفاوت‌های موجود ویلاهای لوکس و معمولی در شمال ‌


 

 

مهمترین عوامل تاثیر گذار بر میزان قیمت خرید ویلا شهرکی

در شمال ، ویلا یا به صورت مستقل و یا به صورت شهرکی، ساخت و ساز می شود. شهرک ها به مراتب ارزان تر از ویلای مستقل به فروش می رسند. چرا که به لحاظ تامین مصالح که به صورت انبوه سازی تهیه و خریداری می شود و همچنین به دلیل آنکه شهرک ها در خارج از شهر و در اطراف آن تعبیه و ساخته می شوند، بسیار ارزان تر قیمت گذاری می شوند. اما در هر صورت قبل از اقدام به خرید ویلا شهرکی می بایست به یک سری از عوامل و شرایط خرید ویلا از قبل توجه نمود.

از مهمترین عوامل، انتخاب بهترین مشاور املاک در همان منطقه ای که قصد خرید ویلا و یا ویلا شهرکی را دارید، می باشد. چرا که وجود و همراه داشتن مشاور امین و صادق به مانند برخورداری از داشتن وکیلی زبردست می باشد. مشاور به تمامی موارد مربوط به خرید و فروش ویلا از جمله موقعیت و امکانات ویلا ، بازدهی ویلا در آینده آشنا می باشد. پس می تواند چراغی روشن برای شما در این مسیر قلمداد شود.

همچنین از مهمترین عوامل قبل از انتخاب و خرید ویلا شهرکی ، توجه به موقعیت و مکان قرار گرفتن شهرک می باشد. گاهی شهرک ها در مکان هایی ساخته می شوند که از امنیت منطقه ای خوبی برخوردار نمی باشند. از این رو امکان سرقت و دزدی از ویلا در زمان هایی که در آنجا به سر نمی برید ، بسیار قوت می گیرد.

ویلا شهرکی ، زیبا و ارزان قیمتویلا شهرکی ، زیبا و ارزان قیمت


آیا خرید ویلا در شمال اقتصادی می باشد؟


 

 

یکی دیگر از نکات مهم داشتن و برخورداری شهرک از وجود نگهبان به صورت 24 ساعته می باشد. این بدان لحاظ مفید و با اهمیت می باشد که در زمان های غیبت شما در ویلا ، کسانی هستند که از اسباب و اثاثیه منزل تان محافظت می نمایند.

نکته مهم دیگر توجه به کیفیت و مرغوب بودن مصالح به کار رفته در ساخت ویلا می باشد. شما منطقه ای مانند شمال را برای خرید ویلا شهرکی انتخاب نموده اید. از این رو با شناخت اقلیم و نوع آب و هوای این منطقه به این نتیجه خواهید رسید که ساختمان ویلا می بایست از عایق بندی درست و مصالحی با کیفیت برخوردار باشد.

همچنین از نکات مهم در حین خرید ویلا شهرکی ، توجه به دارا بودن شهرک از انشعابات آب ، برق و گاز می باشد. چرا که بدون این سه عنصر زندگی کردن سخت و بی فایده می باشد.

توجه به سیستم گرمایشی و سرمایشی ویلا از اولویت های مهم دیگر می باشد. آب و هوای شمال در تابستان ، طاقت فرسا بوده و بسیار شرجی و گرم می باشد . از طرفی زمستان های طاقت فرسایی هم دارد. بنابراین بسیار مهم می باشد که این سیستم ها از چه نوع و از چه کیفیتی تهیه شده باشند.

از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت ویلا ، متراژ و اندازه ویلا می باشد. هر چقدر متراژ ویلا بزرگتر باشد ، صد در صد قیمت ویلا گران تر خواهد بود. درست است که در هنگام خرید ویلا شهرکی ، همه ویلاهای شهرک از یک شکل و با یک معماری یکسان ساخته و طراحی می شوند . اما نوع معماری داخلی و خارجی به کار رفته در ساخت و ساز ویلا در خرید و فروش ویلا در آینده بی تاثیر نخواهد بود. بنابراین توجه به آن بسیار مهم و با اهمیت می باشد. چرا که شما نمی توانید با خرید ویلا اقدام به تغییر نمای بیرونی ویلایتان بپردازید. زیرا با قوانین و مقررات شهرک همخوانی ندارد. پس قبل از خرید ویلا به این موضوع اهمیت دهید.

خرید ویلا شهرکی در بهترین موقعیت مازندرانخرید ویلا شهرکی در بهترین موقعیت مازندران