تاثیر رکود بازار بر خرید ویلا اقساطی و شرایط عالی برای سرمایه گذاری

 

خرید ویلا در شمال

 

امروزه با توجه به ازدحام و شلوغی شهرها، افراد تمایل دارند که آخر هفته و یا ایام تعطیلات خود را در منطقه ای ارام و دارای اب و هوای خوش و دور از شلوغی و هیاهو بگذرانند.

از این سوی اقدام به خرید ویلا در شمال، در مناطق ساحلی و یا جنگلی می کنند؛ و دل به طبیعت، جنگل و یا دریا می زنند.

شمال کشور دارای مناطق گردشگری و تفریحی فراوانی دارد، با داشتن اب و هوای پاک و طبیعت همیشه سبز باعث علاقمندی بسیاری از افراد شده است.

افراد با وجود شلوغی و آلودگی هوا و صوتی در شهرهای بزرگ اقدام به خرید ویلا در شهرهای شمال میکنند؛ خرید ویلا علاوه بر سکونت کوتاه مدت، همچنین باعث سرمایه گذاری در شمال می شود.

سرمایه گذاری در شمال  آن هم از طریق خرید ویلا در شمال یک گزینه فوق العاده برای افرادی است که قصد سرمایه گذاری دارند، می باشد؛ زیرا سرمایه گذاری در مناطقی که متقاضی در آن زیاد است، ارزش ویلا و ملک روزانه در حال افزایش می باشد؛ یک انتخاب مناسبی می باشد.

در مناطق شمالی به دلیل جذب عموم مردم و توریست های زیادی که به این شهرها سفر میکنند باعث رشد صنعت و اقتصاد این مناطق شمالی شده است؛ و بعد از خرید ویلا قیمت آنها دایما در حال رشد و افزایش می باشد، این یک ویژگی در شمال کشور می باشد که سود فراوانی را برایتان به همراه دارد.

تمامی ویلاهای ساخته شده در شمال دارای اسناد و مدارک کامل می باشند؛ و سند اکثر ویلاها شش دانگ و تک برگ و پایان کار می باشد، بابت این موضوع میتوانید اسوده خاطر باشید.

اصولا تمامی ویلا در شمال در شهرک احداث شده اند که امنیت در این ویلاها بالا می باشد، برای مشاهده خرید ویلا در شهرک و  خرید ویلا سند دار  کافیست روی لینک کلیک کنید.

 


ویلا در شمال

 

سرمایه گذاری با خرید ویلا

 

هدف از خرید ویلا در شمال برای هر کسی متفاوت می باشد؛ عده ای ویلا خریداری می کنند تا تعطیلات و اخر هفته را در کنار خانواده و دوستان خود در شمال بگذارنند، و برخی به دنبال سرمایه گذاری در شمال هستند و افراد بسیاری تلاش کردند که با سرمایه اندک و ثابت خود، اقدام به خرید ویلا در یکی از مناطق بکر و خوش اب و هوای شمال کشور میکنند.

سرمایه گذاری باعث می شوند تا به اینده خود رنگ زیباتری ببخشید.

 رکود بازار

 

خرید ویلا اقساطی

با کمک قسط و  خرید ویلا اقساطی می توان بخشی از ارزو های خود را محقق کرد.

کلمه اقساط از قسط می آید، به معنای عدل، بهره ها، بخش ها.

وقتی در مورد خرید به صورت اقساط می گوییم؛ یعنی برای پرداخت هزینه می توان به صورت قسط و یا بخش بخش، پرداخت نمود.

برای مثال اکثر ویلاها در شمال دارای شرایط پرداخت به صورت نصف مبلغ به صورت نقد و مابقی به صورت اقساط ارایه می گردد.

وقتی خریدار توان پرداخت به صورت یکجا را ندارد، و همچنین فروشنده به تمامی مبلغ ویلا را در همان زمان احتیاج ندارد، با توافق میان خریدار و فروشنده میتوان ویلا را به صورت اقساط خریداری نمود.

 

خرید ویلا

 

روش خرید ویلا اقساطی

1_ ابتدا فروشنده و خریدار بر سر قیمت نهایی با یکدیگر توافق می کنند.

2_ سپس خریدار باید نصف مبلغ و یا هر مقداری مبلغی که با فروشنده توافق کردند باید پرداخت کند.

3_  خریدار موظف است اقساط را در تاریخ معین شده پرداخت کند.

4_ بعد از اتمام قسط و پرداخت کامل مبلغ، مدارک و اسناد را خریدار باید از فروشنده تحویل بگیرد.

در برخی از شهرهای شمالی که این روزها دارای طرفداران زیادی می باشند، افراد و سرمایه گذاران زیادی به دنبال خرید ویلا در شمال هستند؛ از این سوی در برخی از شهرها مثل نور و چمستان شرایط خرید ویلا اقساطی در حال افزایش می باشد؛ زیرا سود و ارزش ملک و ویلا هر روزه در شمال در حال افزایش می باشد.

برای مشاهده خرید ویلا در چمستان و خرید ویلا در نور کافیست کلیک کنید.

 

تاثیر رکود بازار بر خرید ویلا اقساطی

همه این‌ ها را گفتیم تا به ایستگاه مورد نظر برسیم؛ خرید ویلا اقساطی در رکود بازار یک فرصت مناسب برای سرمایه گذاری و حتی ویلایی برای سکونت می باشد.

امروزه نوسان قیمت در بازار خرید و فروش ویلا و مسکن بسیار شده و همچنین قیمت امروز با قیمت سه روز بعد متفاوت می باشد، و عدم ثبات در قیمت نشان از شروع دوره رکود را می دهد.

شما با مراجعه املاک های شهر متوجه نوسان قیمت و افزایش قیمت می شوید، دغدغه و نگرانی اکثر مردم افزایش قیمت هر روزه می باشد.

باید در نظر گرفت که، هم رونق و هم در رکود بازار شرایط سخت است. باید نسبت به هر دوره تصمیم درست و منطقی گرفت.

در زمان رکود بازار، درخواست و تعداد پروانه ها جهت ساخت ویلا، کم می شود، این نشان از رکود بازار را می دهد؛ در دوران رکود و اواخر بهترین زمان برای سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال می باشد؛ زیرا در این دوران قیمت ها ثابت می باشد، و افراد سود جو به دنبال سرمایه گذاری می باشند و تمام سعی خود را می کنند تا صاحب ویلا مورد نظر شوند؛ در این زمان به دلیل رکود بازار و فروشنده به دلیل مشکلات و نیاز مالی تصمیم به فروش ویلا خود می کند و حتی حاضر است قیمت کمتری ویلا خود را بفروشد، و سود کمتری بگیرد، در این زمان بازار در دست خریدار و فروشنده می باشد؛ پس انعطاف پذیری برای خرید و فروش بیشتر می باشد.

در این زمان فروشنده برای فروش ملک خود، متناسب با شرایط خودشان پیشنهاد تسویه می دهند، و با شرایط پرداخت مناسب با شما کنار می ایند.

شما با توافق با فروشنده میتوانید ویلا را به صورت اقساط خریداری کنید؛ این یک فرصت مناسب برای خریدار می باشد، شما با توافق با فروشنده میتوانید نصف مبلغ را به صورت نقد و مابقی را به صورت اقساط خریداری کنید و صاحب یک ویلا در شمال شوید.

پس اگر خواستید وارد بازار مسکن بشوید و سرمایه گذاری کنید بهترین زمان دوره رکود و اواخر آن است.

 

ویلا اقساطی

برای تماس با مجموعه دنیز کافیست کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره و برای پاسخ به سوالات خود کافیست با مشاوران مجرب و حرفه ای ویلا دنیز مراجعه کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.