مزایا و معایب خرید ویلا ساحلی در شمال

 

خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در شمال در دو دسته قرار دارد، عبارتنداز:

ویلا جنگلی؛ خرید ویلا در چمستان، خرید ویلا در نور.

 ویلا ساحلی؛ خرید ویلا در نوشهر، خرید ویلا در محمودآباد.

شمال کشور از نظر موقعیت جغرافیای و جاذبه های گردشگری و مناطق تفریحی یکی از توریستی ترین استان کشور می ‌باشد.

 آب‌ و هوای مطبوع و تازه و پاک، طبیعت همیشه سرسبز، شرایط اقلیمی خاص، نزدیکی به دریا، طبیعت بکر و جاذبه های دیدنی، در مجموع، این عوامل باعث شده توریست ها و عموم مردم، به‌ ویژه آنهایی که علاقه به گردشگری و طبیعت‌ گردی دارند، اقدام به سفر در شمال کشور در استان مازندران می کنند.

خرید ویلا در شمال برای افرادی که به دنبال سرمایه گذاری هستند، یک پیشنهاد مناسب می باشد؛ زیرا شما از طریق سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال هم میتوانید سود فراوانی از خرید بهره ببرید، و نیز میتوانید از ویلای خود برای سکونت استفاده نماید.

شمال کشور از نظر موقعیت مکانی و اقتصادی هر روزه در حال پیشرفت می باشد؛ که امروزه خرید ویلا در شمال کشور یکی از پر رونق ترین و پرسودترین زمینه، برای سرمایه گذاری در مناطق شمال کشور می باشد.

 

ویلا ساحلی

 

خرید ویلا ساحلی

 

شمال یادآور جنگل است و دریا!

 ویلا در مناطق ساحلی جزو آب و هوای معتدل و مرطوب است، که دمای هوا در تابستان در این مناطق به 36 درجه بالای صفر و در زمستان به 3درجه می رسد.

در این مناطق بارش باران در زمان پاییز و زمستان به اندازه کافی می باشد و خوشبختانه فاقد کم ابی و خشک سالی نمی باشد.

خرید ویلا ساحلی در شمال در دو دسته ساخته می شوند؛ ویلا در شهرک و ویلا غیر شهرکی؛ که به چنین ویلاها ویلا مستقل نیز می گویند.

ویلاهایی که در مناطق ساحلی ساخته می شوند؛ اغلب از یک سمت به دریا راه دارد و ویوی چنین ویلاها رو به دریا می باشد؛ اصولا چنین ویلاها در فاصله کمی از دریا قرار دارند، که میتوان با چند دقیقه قدم زدن به ساحل رسید، و هر زمانی از شب و روز را خواستید؛ که در ان زمانتان را بگذارنید، میتوانید به ساحل دسترسی داشته باشید.

بعضی از ویلاها در روستاهای اطراف منطقه ساحلی قرار دارند، و اندکی با مرکز شهر فاصله دارد؛ چنین ویلاها قیمت کمتری نسبت به ویلاهای چسبیده به دریا دارند.

 

ویلا ساحلی

 

 

خرید ویلا ساحلی در مناطق شمالی عبارتند از:

 

خرید ویلا در محموداباد

 

محمودآباد جزو شهرهای ساحلی استان مازندران محسوب می شود؛ این شهر دارای مناطق گردشگری و تفریحی فراوانی می باشد، مناطقی نظیر پارک جنگلی تشبندان، تالاب سرخ رود، دریاچه سرخ رود، پارک ملت محموداباد و.... می باشد.

شهر محموداباد به شهرهای امل، بابلسر و مراکز تفریحی و مراکز خرید این شهرها دسترسی سریع دارد، برای مشاهده برای خرید ویلا در محموداباد کافیست روی لینک کلیک کنید.

 

خرید ویلا در نوشهر

نوشهر هم جزو مناطق ساحلی می باشد و هم جنگلی.

نوشهر به دلیل نزدیک بودن به جاده چالوس دارای طرفداران بسیاری می باشد؛ اگر بخواهیم از مناطق گردشگری و تفریحی این شهر اشاره کنیم؛ میتوان به آبشار آب پری، موزه کندلوس، پارک جنگلی سیسنگان و... نام برد، برای مشاهده خرید ویلا در نوشهر کافیست روی لینک کلیک کنید.

 

خرید ویلا ساحلی

 

خرید ویلا در بابلسر 

بابلسر شهری زیبا و قدیمی در مازندران است، که به خاطر ویژگی ها، امکانات و خدمات شهری بالا و دانشگاه مازندران و مناطق گردشگری و تفریحی زیاد ساحل زیبا، پل معلق فلزی و بابلرود و مراکز خرید به یک شهر توریستی و گردشگر پذیر، تبدیل شده است، برای مشاهده خرید ویلا در بابلسر کافیست کلیک کنید.

 

مزایای ویلا ساحلی

 

دریا یعنی ارامش!

ویلاهای ساحلی با فاصله خیلی کمی از دریا در خط ساحلی و ویو همیشگی و ابدی رو به دریا ساخته می شوند، و چشم انداز زیبایی از دریا دارند؛ که باعث ارامش می شود.

ویلا ساحلی به مراکز شهر و مراکز درمانی و مراکز خرید دسترسی سریع و راحت دارد، یکی از علتی که افراد زیادی طرفدار خرید ویلا ساحلی می باشند دسترسی سریع به مرکز شهر می باشد، و برای تهیه احتیاجات ضروری خود نیاز به طی مسافت زیادی نمی باشند.

همچنین قیمت ویلا ساحلی نسبت به ویلا جنگلی بیشتر می باشد، زیرا برای ساخت ویلا در شمال در مناطق ساحلی از سبک مدرن و به روز با مصالح مرغوب ساخته می شود.

اصولا ویلا در شهرک با امنیت کامل با نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی و سازه ویلاها به صورت یکسان و تیپ هم در متراژ یکسان ساخته شده است، برای مشاهده خرید ویلا در شهرک کافیست کلیک کنید.

 این ویلاهای لوکس و مدرن توجه بسیاری از خریداران و سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است، در عین شیک بودن از قیمت مناسبی برخوردار می باشند.

یکی دیگر از مزیت های خرید ویلا ساحلی  دسترسی به ویلا در فصول سرما بسیار راحت و بدون دردسر می باشد؛ زیرا در فصل زمستان بارش برف در حدی نمی باشد که جاده ها و مسیر رسیدن به ویلا مسدود شود.

 

معایب خرید ویلا ساحلی

 

ویلا ساحلی نسبت به ویلا جنگلی به نگهداری زیادی نیاز دارد.

ویلا ساحلی در فصل تابستان به دلیل گرما و رطوبت زیاد، این مناطق بسیار شرجی می باشد؛ بنابراین هزینه زیادی بابت تاسیسات سرمایی در فصل تابستان باید پرداخت نمود.

یکی دیگر از معایب ویلاهای ساحلی رطوبت بالای آن می باشد، بنابراین ویلای شما نیازمند مراقبت دائمی میباشد، و نیز به دلیل رطوبت بالا و شرجی بودن باعث از بین رفتن بافت دیوار ویلا و یا ساختمان مورد نظر شما میباشد، پس باید این ویلا را به صورت عایق بندی ساخت.

ویلا ساحلی به دلیل هزینه زیادی که برای ساخت ویلا برای محافظت از رطوبت صرف می شود، قیمت بالاتری نسبت به ویلا جنگلی دارد.

 

ویلا ساحلی

 

برای مشاوره بیشتر، مشاوران حرفه و مجرب ویلا دنیز اماده برای خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، کافیست فرم در خواست مشاوره را کلیک کنید.

برای مشاهده بیشتر  خرید ویلا سند دار، خرید ویلا در شمال، و سرمایه گذاری در شمال و کافیست به بخش ویلا دنیز مراجعه نمایید.

برای تماس با مجموعه دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.