بررسی هزینه های ساخت ویلا

 

خرید ویلا در شمال به دلیل داشتن موقیعت جغرافیایی عالی و جنگل بکر و ساحل بی نظیر و داشتن مناطق گردشگری و تفریحی فراوان، توجه عموم مردم و سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است.

اگر می خواهید یک سفر لذت بخش همراه با ارامش داشته باشید و کمی حال و هوایی عوض کنید و از تنفس اکسیژن در هوای پاک لذت ببرید ما به شما

خرید ویلا در شمال را پیشنهاد می دهیم.

 

ساخت ویلا در شمال

 

افراد از طریق خرید زمین در شمال و خرید ویلا در شمال اقدام به سرمایه گذاری می کنند.

شمال کشور به دلیل پیشرفت اقتصادی و جذب توریست قیمت و ارزش ملک در شمال روزانه در حال افزایش می باشد.

عده ای برای راحتی اقدام به خرید ویلا اماده در شمال می کنند، و عده ای ملکی را خریداری می کنند و در این ملک ساخت و ساز می کنند.

ارزش ملک روزانه در شمال در حال افزایش می باشد و با خرید زمین سود بسیاری برای سرمایه گذاران به همراه دارد.

شما با سرمایه گذاری با خرید زمین میتوانید سود زیادی را بدست آورید.

 

ساخت ویلا در شمال

 

شما میتوانید ملک را در شهرهای بزرگ و سرسبز و که این شهرهای شمالی دارای مناطق تفریحی و گردشگری و دارای امکانات رفاهی و درمانی و مراکز خرید می باشند، شهرهایی نظیر چمستان، آمل، بابلسر، نور، رویان و نوشهر و.... میتوانید بر اساس علایق خود شهر مورد نظر را انتخاب نمایید.

اگر شما قصد خرید زمین و ساخت و ساز ویلا در مناطق ساحلی دارید و یا مناطق جنگلی، می توانید براساس علایق و مقدار هزینه که میخواهید صرف کنید؛ ملک مورد نظر را خریداری کنید.

در شمال کشور ساخت و ساز ویلا بسیار پیشرفت کرده است و افراد زیادی با این مسئله کسب درآمد و سرمایه گذاری می کنند.

شما با خرید زمین و سپردن به دست مهندسین مجرب و معماران حرفه ای میتوانید بر اساس متراژ و نقشه ویلاها را به صورت ویلا نیم پیلوت، ویلا دوبلکس، ویلا تریبلکس و ویلا فلت بسازید.

ویلا را میتوانید در محیط شهرکی که دارای امکانات رفاهی و ارامش و امنیت بالا می باشد احداث کنید، اصولا ویلا در شهرک با زمینی با متراژ کم ولی ساختمانی با متراژ زیاد میتوان طراحی و ساخت، برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک کافیست کلیک کنید.

 

ساخت ویلا در شمال

 

همانطور که می دانید روزانه قیمت مصالح و ملک در حال افزایش می باشد.

ساخت ویلا دارای مراحل قانونی می باشد، شما در ابتدا باید مجوز ساخت برای شروع ساخت ویلا بگیرید؛ مجوز از شهرداری و برای دریافت تمام مجوزات لازم و انجام تک تک این کارهای قانونی باید هزینه ای بپردازید.

هزینه ساخت ویلا فلت نسبت به بقیه سازه ها اندکی کمتر می باشد؛ زیرا ویلا فلت یعنی یک طبقه و اختلاف سطح وجود ندارد و میتوان با مرغوب ترین اجناس و طراحی شیک ویلا با هزینه کمتر ساخت، برای مشاهده و خرید ویلا فلت کافیست کلیک کنید.

ویلا نیم پیلوت با ویلا فلت یک نیم سطح اختلاف دارد و چنین ویلا نسبت به ویلا فلت اندکی گرانتر می باشد؛ زیرا اصولا دارای طراحی خاص تر و اجزای ساختمانی بیشتر، باعث هزینه بیشتری می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت کافیست کلیک کنید.

ویلا دوبلکس یعنی دو طبقه پس قیمت این ویلا نسبت ویلا نیم پیلوت وفلت بیشتر می باشد، ویلا دوبلکس در دو طبقه مجزا که توسط راه پله ای بهم متصل می شود، و برای ساخت این ویلا هزینه دو برابر می شود؛ زیرا از مصالح و طراحی و امکانات بیشتری استفاده می شود، برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس کافیست کلیک کنید.

ویلا تریبلکس یعنی سه طبقه پس هزینه یعنی سه برابر!

ویلا تریبلکس جزو ویلا لوکس و مدرن محسوب می شود، پس باید خاص تر از ویلاهای دیگر باشد، برای ساخت این ویلا از مصالح بیشتر و امکانات بیشتر استفاده می شود، پس هزینه نیز بیشتر  مصرف می شود، برای خرید ویلا تریبلکس کافیست کلیک کنید.

تا اینجا سازه متفاوت ویلا را برای شما گفته ایم، ناگفته نمانند تمامی ویلاها دارای تراس و الاچیق و تاسیسات گرمایی مثل شوفاژ و پکیچ دیواری و شومینه و تاسیسات سرمایی نظیر کولر اسپلیت و سرویس ایرانی و فرنگی و درب ضد سرقت و دوربین مدار بسته و پنچره دوجداره می باشند.

که برای تهیه این امکانات باید هزینه ای برای خرید و نصب این امکانات پرداخت نمود.

برای طراحی کابینت و نصب و خرید چوب برای ساخت کابینت و کمد دیواری و کاغذ دیواری و طراحی داخلی ویلا با نور پردازی از سقف و آیینه کاری و ... جزو طراحی داخلی می باشد که باید هزینه جداگانه برای این ایتم پرداخت نمود.

اصولا ویلا فلت و نیم پیلوت دارای تراس می باشند، اما ویلا تریبلکس و ویلا دوبلکس اصولا برای این ویلاها ریوف گاردن در نظر گرفته می شود، که زیبایی بی نظیری به ویلا می بخشد، که چنین طراحی هزینه ساخت را اندکی بالا می برد، پس باید هزینه بیشتری بپردازید.

اکثر ویلاها دارای سونا و استخر و جکوزی می باشند؛ که برای تهیه امکانات کامل و تجهیزات لازم این ویلا هزینه جداگانه در نظر گرفته می شود.

برای تهیه تمامی این امکانات هزینه ای باید در نظر گرفت.

اصولا ساخت ویلا در مناطق ساحلی نسبت به ساخت ویلا جنگلی اندکی گرانتر می باشد؛ بخاطر دسترسی سریع به مرکز شهر، هم ملک و هم ویلا گرانتر می باشد،

و هرچه ویلا مدرن تر و لوکس تر هزینه برای ساخت این ویلا بیشتر می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا استخر دار و خرید ویلا جنگلی و خرید ویلا ساحلی کافیست روی لینک کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما عزیزان می باشد و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر کافیست فرم در خواست مشاوره را ثبت کنید تا مشاوران مجرب ویلا دنیز به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

ساخت ویلا در شمال

 

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو می کند.