جاده دریا و یا جاده کلوده کجاست؟ خرید ویلا در جاده دریا

 

خرید ویلا در شمال

شمال یادآور جنگل است و دریا!

خرید ویلا در شمال با سازه شیک و مدرن با طراحی زیبا و نمای ظاهری با سازه لوکس، حس خوبی در طبیعت را به شما هدیه میدهد.

ما در این مقاله قصد معرفی جاده دریا و یا جاده کلوده و همچنین بررسی خرید ویلا در جاده دریا را داریم، با ما همراه باشید.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال و خرید ویلا در جاده دریا کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.


خرید ویلا در جاده دریا

 

جاده دریا و یا جاده کلوده

 

این منطقه جزو توابع محموداباد محسوب می شود، و یکی از روستاهای توریستی و جذاب شمال به شمار می آید.

این روستای زیبا بین شهرهای آمل و محموداباد و نور قرار دارد، فاصله این روستا با شهرستان آمل حدود 20 دقیقه و با شهرستان محموداباد حدود 30 دقیقه و همچنین با شهرستان نور حدود 40 دقیقه فاصله زمانی دارد، پس با این فاصله کوتاه بین این شهرها و این روستای سرسبز دسترسی بسیار سریع و راحت خواهد بود، همچنین دسترسی به مناطق گردشگری و تفریحی مثل پارک جنگلی کشپل، دریاچه الیمالات، جنگل های واز، پارک جنگلی نور، پارک جنگلی هلومسر، و ییلاقات شهرستان آمل مثل فیلبند، چلاو و... دسترسی آسانی و سریع می باشد، که سالانه عموم مردم و توریست های زیادی به این مناطق سفر می کنند.

 

خرید ویلا در جاده دریا

 

جاده دریا و یا جاده کلوده، تمامی امکانات رفاهی مثل سوپر مارکت، نانوایی، درمانگاه، تعمیرگاه ماشین و ... و همچنین بیمارستان و مراکز خرید و پمپ بنزین در اطراف این منطقه و در فاصله کمی قرار دارد، اما به راحتی میتوان به این مراکز دسترسی سریع داشت.

این منطقه با دریا فاصله کمی دارد، و شما با طی مسافت خیلی کوتاه میتوانید به ساحل زیبای دریا خزر دسترسی داشته باشید.

جاده دریا و جاده کلوده به دلیل نزدیک بودن به جنگل و دریا دارای آب و هوای مطلوب و معتدل می باشد، و نیز دارای طبیعت همیشه سبز می باشد، که درختان و پوشش گیاهی همیشه سبز باعث شده بر ذهن افراد تاثیر مثبت بگذارد.

دمای این منطقه در زمستان به 3 درجه و در تابستان به 36 درجه بالای صفر می رسد، در این منطقه بارش باران به انداره کافی بوده و از خشک سالی و هوای خیلی گرم به دور می باشد، و همچنین جاده دریا و یا جاده کلوده جزو مناطق ساحلی و حتی جزو مناطق جنگلی محسوب می شود.

 

شغل بیشتر افراد این منطقه کشاورزی می باشد، و کشاورزان این منطقه در زمین های حاصل خیز آن، به کشت محصولات زراعی مثل برنج، سبزیجات، صیفی جات و... می پردازند، و با فروش این محصولات میتوانند کسب درامدی داشته باشند.

 

خرید ویلا در جاده دریا

 

شما میتوانید با خرید ویلا در جاده دریا که فاصله ی بین شهرهای آمل به محمودآباد 30 دقیقه، و فاصله ی آمل به نور 1 ساعت می باشد، که هر کدام از این

مسیر های  منحصربه فردی و همچنین دارای جاهای تفریحی با طبیعت بکر مخصوص به خود را دارد، که دسترسی سریع و راحتی دارد، که میتوانید با خانواده و دوستان از این موقیعت نهایت لذت را ببرید.

اصولا ویلاهای در جاده دریا در شهرک احداث شده اند، شهرک همان طور از نامش پیداست یک محدوده کوچک با امکانات کامل و دارای امنیت بالا می باشد،

در تمامی شهرک ها امنیت ویلاها توسط نگهبان به صورت 24 ساعته تامین می شود.

ویلاها در منطقه جاده دریا اصولا در شهرک های رو به ساحل و در نزدیکی دریا طراحی و احداث می شوند.

از این سوی سرمایه گذاران و افرادی که علاقمندان به دریا و ساحل زیبای شمال می باشند، این نوع از شهرک ها می تواند بسیار مورد پسند برایشان واقع گردد. به لحاظ نزدیکی به دریا و وجود رطوبت زیاد و شرجی بودن هوا، نوع مصالح به کار رفته، برای ساخت ویلا ساحلی کمی گران تر می باشد، به لحاظ قیمت نسبت به دیگر شهرک ها با چشم انداز جنگل متفاوت می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک کافیست روی لینک کلیک کنید.

 

در این منطقه ویلاها با قیمت های متفاوت بر اساس امکانات و نوع سازه ویلاها می باشد، که اصولا ویلا فلت دارای قیمت کمتری نسبت به بقیه ویلاها در این منطقه می باشد.

لازمه خرید یک ویلا یا هر ملک دیگر به بازخورد و سود حاصل از آن بر می گردد، برای افرادی که قصد خرید ملک ارزان  و سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال دارند، پیشنهاد مشاوران مالی مجموعه دنیز خرید ویلا و ملک و حتی سرمایه گذاری در این مناطق می باشد؛ زیرا این منطقه روزانه در حال پیشرفت و رونق اقتصادی می باشد، با شما با سرمایه گذاری در این مناطق سود بسیاری را بدست می آورید.

 تمامی ویلاها در این منطقه دارای اسناد کامل مثل سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان، پایان کار می باشند، که خیالتان بابت خرید ویلا و یا ملک در این منطقه از لحاظ اسناد رسمی میتوان راحت باشد و همچنین شرایط پرداخت مناسبی مثل نصف مبلغ به صورت نقد و مابقی به صورت اقساد و حتی معاوضه ارایه گردیده است، برای مشاهده و خرید ویلا سند دار و خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک کلیک کنید.


خرید ویلا در جاده دریا

 

فایل های متنوعی از انواع ویلاها در جاده دریا، خرید ویلا در چمستان و خرید ویلا در محموداباد و خرید ویلا جنگلی و خرید ویلا ساحلی و.. در سایت ویلا دنیز موجود است. شما با هر بودجه و با هر ایده و خواسته ای که دارید، میتوانید اقدام به خرید ویلا در شمال کنید، مشاوران مجرب و حرفه ای ویلا دنیز آمده خدمت رسانی و مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند.

جهت دریافت مشاوره رایگان، می توانید فرم در خواست مشاوره را پر کنید، تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس گیرند.

همچنین می توانید با مراجعه به بخش تماس با ما با مجموعه دنیز در تماس باشید.

 

می گویند آرامش را در سایه طبیعت میتوان یافت و طبیعت را در دامان شمال.

وقتی رهسپار شمال می شویم، اولین چیزی که ذهن مان را درگیر می کند، مکانی است برای اقامت، با داشتن یک ویلا در بهترین منطقه در شمال پاسخگوی این سوال می شود.

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو می کند.