توریستی ترین مناطق در شمال و خرید ویلا در شمال

 

یکی از بهترین مناطق توریستی در ایران، استان های گیلان و مازندران می باشند.

 

فریدونکنار شهر ساحلی شمالی

فریدونکنار جزو شهرهای ساحلی مازندران می باشد، که در بین شهرهای آمل، بابل، بابلسر و محمودآباد قرار گرفته است.

 فریدونکنار دارای مناطق تاریخی و قدیمی بسیاری، نظیر؛ باغ پرندگان، پارک لاله، بازارچه ماهی، تالاب با قوهای وحشی و ... از مراکز دیدنی این شهر محسوب می شود.

 

آلاشت

آلاشت منطقه ای کوهستانی، جزو منطقه سوادکوه در مازندران محسوب می شود، روستای آلاشت یکی از زیباترین روستاهای شمال ایران بوده و دارای مکان های دیدنی و گردشگری زیبای می باشد، میتوان به رصد خانه، آبشارها و غارها مثلا غار سرخ و ... اشاره نمود.

 

 نور 

شهر نور جزو مناطق جنگلی و ساحلی مازندران محسوب می شود، و دارای طبیعت عالی و موقعیت جغرافیایی در بهترین منطقه شمال کشور می باشد.

این شهر دارای مراکز درمانی و مراکز خرید و مناطق گردشگری و تفریحی بسیاری می باشد.

دریاچه الیمالات و آبشار آب پری و آبشار سیسنگان، حرام او، ونوش و روستاهای زیاد مثلا یوش و... از مکان های دیدنی این شهر می باشد.

خرید ویلا در شمال

 

روستای لاویج 

از دیگر جاذبه های گردشگری شهرستان نور، روستای لاویج می باشد.

این روستا با داشتن آب و هوای خنک و مطبوع بهاری، توریست ها و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

از مکان های گردشگری این روستا می توان به آب گرم لاویج، آبشار معروف آن و طبیعت و چشم انداز زیبا و سرسبز آن و .. نام برد.

 

رامسر زیباترین شهر شمال کشور

شهر رامسر یکی از رویایی ترین و زیباترین شهرهای شمال ایران است، و دارای مناطق زیبا برای گردشگری می باشد، برای مثال روستای جواهر ده، تله کابین رامسر، بوستان جنگلی صفارود، آب گرم سادات محله، سد میجران، کاخ مرمر رامسر و... از مکان های تفریحی این شهر زیبا می باشند.

خرید ویلا در شمال

 

کلاردشت 

کلاردشت جزو مناطق کوهستانی استان مازندران محسوب می شود، کلاردشت دارای دریاچه ای به نام ولشت که بسیار پهناور و وسیع می باشد،

این دریاچه محیط مناسبی برای ماهیگیری و شنا و قایق رانی می باشد، شهرهای عباس آباد و چالوس و کوه های الموت، منطقه کلاردشت را احاطه کرده اند.

همچنین کلاردشت در دل رشته کوه عظیم البرز واقع شده است، اطراف کلاردشت را پوشش گیاهی و درختان انبوه نیز احاطه کرده است.

 

باداب سورت

باداب سورت در حومه شهر ساری می باشد، و یکی از چشمه های زیبا و طبیعی ایران بوده است، که همچنین جزو نمونه های بی نظیر چشمه های طبیعی جهان می باشد.

باداب سورت دارای بخش های متفاوتی نظیر؛ چشمه های پلکانی، چشمه شور و برمودای اروست، چشمه های اکسیر حیات، باداب ترش یا چشمه ترش، سیاه تی و چشمه های خشک تشکیل شده است.

 

دریاچه چورت 

دریاچه چورت جزو مناطق گردشگری ساری در کیاسر قرار دارد، و افراد برای قایق رانی تمایل دارند به دریاچه چورت در ساری سفر کنند.

دریاچه چورت یکی از زیباترین دریاچه ها و آبگیرهای  شمال کشور می باشند، و همچنین دریاچه چورت به چشمه های طبیعی باداب سورت نزدیک است، بنابراین می توانید از دو دریاچه در یک روز و در یک مسیر دیدن فرمایید.

 

مرداب هسل

 

یکی از زیباترین، مرموز ترین و رنگی ترین مرداب ها در بهترین مناطق شمال مرداب هسل است، این مرداب ویژگی خاصی مثل تغییر رنگ را دارا می باشد، یعنی این مرداب در هر فصل رنگ متفاوتی دارد، و این ویژگی باعث جذب توریست های زیادی به این منطقه شده است، برای دسترسی به این منطقه باید از سمت مسیر کلارشت بروید. 

 

نکا

شهر نکا جزو استان مازندران می باشد، و دارای مناطق گردشگری نظیر؛ دریاچه استخر پشت، غار گمیشان نکا، چشمه آب معدنی، آبشار زیبای دزده، ساحل مروارید نکا و ...می باشد، نکا یکی از شهرهای دیدنی استان مازندران محسوب می شود.

 

مناطق توریستی و گردشگری استان گیلان

 

خرید ویلا در شمال

 

صومعه سرا 

یکی از محبوب ترین و جذاب ترین منطقه در استان گیلان صومعه سرا می باشد، که دارای تالاب سیاه کشیم و تالاب سلکه و ... جزو بخش های تالاب صومعه سرا می باشد.

 

قلعه رودخان فومن

 قلعه رودخان از بزرگترین قلعه آجری در شمال می باشد، قلعه ای که برای رسیدن به آن باید بیش از 1000 پله را بالا رفت.

این قلعه در زمان گذشته میزبان میرزا کوچک خان جنگلی بوده است، و دارای ویو به ابر و مه و طبیعت سرسبز فومن می باشد.

 

تالش

 تالش یکی از شهرهای استان گیلان می باشد، و دارای مناطق تفریحی نظیر؛ پارک جنگلی گیسوم، منطقه ییلاقی سوباتان و رودخانه کرگان و ... از مناطق گردشگری این شهر سرسبز می باشند.

 

جواهر ده

جواهر ده یکی از روستاهای استان گیلان بوده است، دارای مناطق سرسبز و آب وهوای خنک و مرطوب می باشد، و خانه ها در این منطقه با سقف شیروانی رنگی و دیواره این خانه ها کاهگلی بوده است، و همچنین به دلیل داشتن دشت های سرسبز و صنایع دستی و مردم مهربان روستا، توریستهای زیادی به خود جذب کرده است.

خرید ویلا در شمال

 

شمال کشور، دارای مناطق جنگلی و هم دارای مناطق ساحلی می باشد، شما بر اساس علایق و خواسته های خود می توانید اقدام به خرید ویلا در شمال کنید، تمامی ویلاها در شمال در شهرکی با امنیت بالا که توسط نگهبان تامین می شود، احداث شده اند.

از لحاظ اسناد و مدارک ویلا های شمال دارای اسناد رسمی، سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان می باشد و شما می توانید خرید یک ویلا سند دار، را در شمال تجربه کنید.

ویلا در شمال در سازه های مختلفی طراحی و احداث شده اند، برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس و خرید ویلا نیم پیلوت و

خرید ویلا تریبلکس کافیست روی لینک کلیک کنید.

در سایت ویلا دنیز، فایل های متفاوتی برای خرید ویلا در شمال وجود دارد، شما برای مشاهده و خرید ویلا سند دار و

خرید ویلا در شهرک و خرید ویلا اقساطی و... کافیست به سایت ویلا دنیز مراجعه کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره را کلیک کنید، تا مشاوران مجرب و حرفه ای ویلا دنیز به در خواست شما عزیزان رسیدگی نمایند.

برای تماس و ارتباط بیشتر با مجموعه دنیز کافیست، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.