بهدشت کجاست؟ خرید ویلا در بهدشت

 

 

نو بهارست و چمن خرم و گلزار در شمال می باشد.

شمال کشور دارای شهرهای زیادی با مناطق مختلفی می باشد، شمال کشور همان طور که می دانید دارای موقعیت عالی، آب و هوای پاک و هم چنین دارای مناطق گردشگری و تفریحی فراوانی می باشد.

 

شمال کشور در سه منطقه تقسیم می شود؛

1_ منطقه ساحلی

2_ منطقه جنگلی

3_ منطقه کوهستانی

 

 برای مشاهده و خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

چمستان یکی از شهرهای سرسبز و توریستی استان مازندران می باشد، چمستان با وجود جنگل، نزدیکی به دریا، آب و هوای خنک‌ در مناطق کوهستانی، و طبیعت سرسبزی که دارد، باعث جذب توریست هایی، برای طبیعت گردی و گردشگری در این شهر شده است.

چمستان دسترسی سریع و راحت به شهرهای مثل آمل، بابل، بابلسر و محموداباد و نور و نوشهر را دارد، شما با خرید ویلا در چمستان میتوانید هم زمان از منطقه جنگلی چمستان و منطقه ساحلی شهر اطراف چمستان و نیز مناطق گردشگری و تفریحی و مراکز خرید و ... دسترسی داشته باشید؛ و از این موقیعت میتوانید نهایت لذت را ببرید.

 چمستان دارای مناطق گردشگری و تفریحی بسیاری می باشد، مناطق گردشگری از قبیل پارک جنگلی نور، پارک جنگلی کشپل، آبشار سیسنگان، آبشار آب پری، سد الیمالات، ییلاق لاویج و گزنا سرا و جنگل های واز و... از مناطق  تفریحی و گردشگری چمستان می باشد.

 

فاصله بین چمستان و نور و آمل و محمودآباد به صورت زیر می باشد؛

_  مسافت چمستان تا آمل: 26 کیلومتر.

_  مسافت چمستان تا محمودآباد: 36 کیلومتر.

_ مسافت چمستان تا نور: 17 کیلومتر.

 برای مشاهده و خرید ویلا در بهدشت کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

خرید ویلا در بهدشت

 

بهدشت کجاست؟

 

بهدشت یکی از روستاهای چمستان می باشد، این روستا دارای طبیعت فوق العاده زیبا با ویو همیشگی و ابدی به طبیعت همیشه سبز می باشد.

همچنین بهدشت یکی از روستاهای جنگلی در منطقه چمستان می باشد که با آمل 20 کیلومتر و 15 کیلومتر تا مرکز شهر چمستان فاصله دارد.

این منطقه به مرکز شهر و مراکز خرید، هایپرمارکت، مراکز درمانی و دیگر امکانات دسترسی سریع و راحتی دارد.

بهدشت برای آن دسته عزیزانی که به دنبال منطقه ای بدون رطوبت و شرجی بودن هوا هستند، پیشنهاد فوق العاده ای می باشد؛ زیرا بهدشت به دلیل فاصله زیاد حدود 200 کیلومتر با دریا، از شرجی و رطوبت دور می باشد.

 

خرید ویلا در بهدشت

 

عامل اصلی پیشرفت و رونق در ساخت و ساز ویلا در منطقه بهدشت، داشتن مراکز رفاهی و تفریحی در روستاهای این منطقه می باشد، علاوه بر دسترسی آسان و داشتن آب و هوا عالی و همچنین وجود مناطقی تفریحی و برند که سالانه گردشگران و توریست های زیادی به این منطقه از کشور سفر می کنند، می باشد.

مناطق تفریحی میتوان به جنگل های انبوه از درختان و پوشش گیاهی جنگل واز با طبیعت فوق العاده خود و مسیر کوهستانی جنگلی آن که بهترین و زیباترین مسیر کوهستانی شمال می باشد، دل هر ببینده را می رباید، اشاره کرد.

 منطقه ی زیبا و گردشگری لاویج با چشمه های آب گرم با خواص درمانی و کوه و جنگل پر از درختان سر به فلک کشیده است.

 پارک جنگلی کشپل و پارک جنگلی نور که بزرگ ‌ترین پارک جنگلی طبیعی خاورمیانه می باشد.

آب بندان ها، دریاچه ها، جنگل همصفا، جنگل علی آباد، دریاچه سالده، دریاچه خطیب کلا، دریاچه ماهان و .... همگی نشان دهنده طبیعت فوق العاده بهدشت سرسبز می باشد.

به دلیل نکات گفته شده، بهدشت یکی از زیبا ترین منطقه در شمال به شمار می آید.

 

خرید ویلا در بهدشت

 

لازمه خرید یک ویلا یا زمین به سود حاصل از خرید این ملک بر میگردد، خرید ویلا در چمستان و در منطقه بهدشت زیبا به عنوان یک فاکتور پیشنهادی برای کسانی که همیشه به دنبال روش مناسبی برای سرمایه گذاری در شهرهای شمال کشور هستند، می باشد؛ با سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال هم میتوان کسب درآمدی داشته باشند و هم از خرید و فروش ویلا در بهدشت سود بسیاری بدست آورند.

ویلا در بهدشت در سازه متفاوت با طراحی مدرن احداث شده است، ویلاها در بهدشت در شهرک های با امنیت بالا، که حفاظت از ویلا توسط نگهبانی مجموعه  تامین می شود، و همچنین از ورود افراد متفرقه به شهرک جلوگیری می کند، در این صورت حریم خصوصی ویلا حفظ می شود، حتما امنیت ویلا در شمال و در مناطق مختلف را در صدر بگذارید.

برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک  کافیست روی لینک کشخص شده کلیک کنید.

بهدشت یکی از روستاهای توریستی چمستان در شمال کشور محسوب می شود.

 

خرید ویلا در شمال  به دلیل ارزش و پیشرفت روز افزون ویلا و ملک در شمال، یک سرمایه گذاری فوق العاده می باشد، همه افراد به دنبال سرمایه گذاری می باشند، به دلیل افزایش تورم و عدم ثبات قیمت ها و ... سرمایه گذاران اقدام به سرمایه گذاری در بخش های مختلف مثل بورس، بازار مسکن و,... می کنند، در میان این گزینه ها خرید ویلا در شمال بهترین گزینه می باشد، زیرا با خرید و فروش ویلا و خرید ملک ارزان میتوانند سود بسیاری بدست آورند و هم چنین کسب درآمدی داشته باشند، در نتیجه سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال یک انتخاب فوق العاده می باشد.

ویلا در شمال  دارای اسناد و مدارک کامل می باشند، این اسناد به صورت شش دانگ و تک برگ و پایان کار و ... می باشد، که با خیال راحت میوانید اقدام به خرید ویلا سند دار در شمال کنید.

ویلا در شمال در سازه های مختلفی طراحی و احداث شده اند، برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس و خرید ویلا نیم پیلوت و

خرید ویلا تریبلکس و خرید ویلا در محمودآباد و ... کافیست روی لینک کلیک کنید.

در سایت ویلا دنیز، فایل های متفاوتی برای خرید ویلا در شمال وجود دارد، شما برای مشاهده و خرید ویلا سند دار و

خرید ویلا در شهرک و  خرید ویلا اقساطی و... کافیست به سایت ویلا دنیز  مراجعه کنید.

خرید ویلا در بهدشت

 

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره را کلیک کنید، تا مشاوران مجرب و حرفه ای ویلا دنیز  در اسرع وقت به در خواست شما عزیزان رسیدگی نمایند.

برای تماس و ارتباط بیشتر با مجموعه دنیز کافیست، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما عزیزان می باشد.