بررسی مزایا و معایب خرید ویلا مستقل، خرید ویلا مستقل در شمال

 

ویلا مستقل چیست؟

در این مقاله از مزیت و معایب خرید ویلا مستقل در همه زمینه ها و از نظر امنیت و دیگر ویژگی های ویلا مستقل بیشتر آشنا می شویم.

 


خرید ویلا مستقل

 

خرید ویلا در شمال 

 

داشتن ویلا در یکی از مناطق خوش آب و هوا و در بهترین موقعیت جغرافیایی بهترین گزینه برای انتخاب خرید ویلا، خرید ویلا در شمال می باشد، شمال کشور به دلیل داشتن آب و هوای عالی و مناطق گرشگری و تفریحی فوق العاده، باعث جذب عموم افراد از سراسر کشور و هم چنین توجه توریست های فراوانی به خود جلب کرده است.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال کافیست، روی لینک مشخص شده کلیک کنید، تا بیشتر با ویلاها در شمال در سایت ویلا دنیز آشنا شوید.

 

ویلا در شمال کشور در دو گروه قرار دارد؛

1_ ویلا در شهرک

2_ ویلا مستقل


خرید ویلا مستقل

 

خرید ویلا مستقل

 

ویلا مستقل چه نوع ویلایی می باشد؟

 برای ساخت این نوع ویلاها، میتوان در متراژ های متفاوت و در زمین های شخصی، ویلای به صورت منفرد و شخصی، طراحی و احداث نمود.

این دسته از ویلاها، در سازه و سبک خانه های ویلایی در شمال می باشند، که در بیرون از مجموعه شهرکی و در محیط و نیز در متراژ محدود ساخته می شود. 

 

مزایای ویلا مستقل 

 

ویلا مستقل به دلیل اینکه شخصی ساز می باشد، و برای ساخت و ساز این نوع ویلاها یعنی ویلا مستقل، از مصالح مرغوب و متریال با کیفیت استفاده می شود، و نیز در ساخت این ویلاها به دلیل تکی و منفرد بودن از دقت بیشتری بهره مند می باشد.

افرادی که از ضوابط و قانون های شهرکی خوششان نمایید، در این صورت خرید ویلا مستقل برای سکونت، بهترین گزینه برای این اشخاص می باشد.

یکی از علل استقبال افراد از خرید ویلا مستقل در شمال، داشتن محیطی ساکت و پر از آرامش و راحتی و حتی آزادی بیشتر می باشد.

 ویلاهای مستقل در شمال در موقعیت‌های جغرافیایی متفاوتی ساخته می‌شوند.

ویلا مستقل هم در حومه شهر قرار دارد، و هم در اطراف شهر ساخته شده اند، و ویلا مستقل در اطراف شهر کمی از مرکز شهر فاصله دارد، و دسترسی به امکانات مرکز شهر کمی سخت می باشد.

ویلاهای مستقل مانند ویلا در شهرک دارای امنیت می باشد، تمامی ویلاها دارای دوربین مدار بسته و درب ضد سرقت می باشد، که با این امکانات از ویلاها محافظت می شود.

حفظ حریم خصوصی ویلا را سازنده ویلا و یا خریدار ویلا میتواند، با تهیه امکانات حفاظتی تامین کند.

ویلاهای مستقل در سازه های متفاوت و دارای ظاهری شیک و مدرن، توسط مهندسین معتبر و طراحان داخلی مدرن طراحی و ساخته شده اند.

این سازه ها به صورت فلت، نیم پیلوت و دوبلکس و تریبلکس می باشد، و امکانات این ویلا طبق خواسته سازنده تهیه و اجرا می شود، امکاناتی نظیر استخر، جکوزی، رئوف گاردن و سالن بازی و... می باشد، هر چه امکانات ویلا بیشتر، ویلا لوکس تر و در نتیجه قیمت ویلا بالاتر می باشد.

خرید ویلا مستقل جزو ویلاهای لاکچری و لوکس می باشد.

 

خرید ویلا مستقل

 

ویلا شهرکی و ویلا مستقل دارای تفاوت های می باشد، در ادامه این موضوع را بررسی می نماییم.

 

مهمترین تفاوت ویلا شهرکی و ویلای مستقل امنیت ویلاها می باشد؛ زیرا ویلا شهرکی دارای امنیت بیشتر می باشد؛ همچنین امنیت ویلا در شهرک توسط نگهبانی که 24 ساعته از ساختمان و محیط اطراف محافظت می کند، تامین می شود.

همچنین در ورودی ویلا در شهرک از گیت ورودی استفاده می شود، که از ورود افراد متفرقه جلوگیری می کند، و نیز ورود و خروج افراد تحت نظر نگهبان می باشد، در این صورت حریم خصوصی حفظ می شود.

ویلا در شهرک دارای امکانات رفاهی و مرکز خرید و پارک های ورزشی و دارای محیطی زیبا با محوطه سازی مدرن می باشد.

 ویلا در شهرک به دلیل دسترسی سریع و راحت به امکانات، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

برای مشاهده دیگر ویلاها در شهرک کافیست به بخش خرید ویلا در شهرک مراجعه نمایید.

 

خرید ویلا در شمال به دلیل ارزش و پیشرفت روز افزون ویلا و ملک در شمال یک سرمایه گذاری فوق العاده می باشد، همه افراد به دنبال سرمایه گذاری می باشند، به دلیل افزایش تورم و عدم ثبات قیمت ها و ... سرمایه گذاران اقدام به سرمایه گذاری در بخش های مختلف مثل بورس و سهام، بازار مسکن و خرید طلا و سکه و... می کنند، در میان این گزینه ها خرید ویلا در شمال بهترین گزینه می باشد، زیرا با خرید و فروش ویلا و خرید ملک ارزان میتوانند سود بسیاری بدست آورند و هم چنین کسب درآمدی داشته باشند، در نتیجه سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال یک انتخاب فوق العاده می باشد.

ویلا های مستقل در شمال تماما دارای اسناد و مدارک کامل در جهت خرید ویلا می باشند، این اسناد به صورت شش دانگ و تک برگ و دارای مجوز ساخت و ... می باشد، که با خیال راحت میوانید اقدام به خرید ویلا سند دار در شمال کنید.

 

ویلا مستقل در شمال در سه منطقه ساخته شده اند؛

 

ویلا ساحلی؛ شهرهای محمودآباد، نوشهر، رویان، بابلسر

ویلا جنگلی؛ نور، چمستان، آمل

ویلا کوهستانی؛ نور مثل لاویج، آمل مثل چلاو، چمستان مثل واز

با توجه به علایق و مقدار هزینه که میخواهید صرف خرید ویلا مستقل کنید، میتوانید این ویلا ها را انتخاب کنید.

 

خرید ویلا مستقل

 

ویلا در شمال در سازه های مختلفی طراحی و احداث شده اند، برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس و خرید ویلا نیم پیلوت و

خرید ویلا تریبلکس کافیست روی لینک کلیک کنید.

در سایت ویلا دنیز، فایل های متفاوتی برای خرید ویلا در شمال وجود دارد، شما برای مشاهده و خرید ویلا سند دار و

خرید ویلا در شهرک و  خرید ویلا اقساطی و... کافیست به سایت ویلا دنیز  مراجعه کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره را کلیک کنید، تا مشاوران مجرب و حرفه ای ویلا دنیز به در خواست شما عزیزان رسیدگی نمایند.

برای تماس و ارتباط بیشتر با مجموعه دنیز کافیست، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.