آیا خرید ویلا تریبلکس در شمال، همان خرید ویلا لاکچری محسوب می شود؟

 

شمال کشور به دلیل امتیازات مثبت، و با موقعیت مکانی فوق العاده، متقاضیان زیادی برای خرید ویلا در شمال و همچنین سفر به زیباترین منطقه در کشور می باشد.

عموم مردم بر اساس علایق و خواسته خود و مقدار هزینه ای که قصد دارند؛ برای خرید ویلا در شمال هزینه کنند، ویلا مورد نظر را انتخاب می کنند.

ویلای لاکچری یعنی ویلای فول امکانات و با طراحی مدرن!

 

ویلا در شمال در سازه متفاوت طراحی و احداث شده اند، این سازه های عبارتنداز؛

 

_ فلت و یا همکف

_ نیم پیلوت

_ دوبلکس

_ تریبلکس

_ فورلکس

 

ویلاهای دوبلکس و تریبلکس جزو ویلاهای لاکچری و لوکس در شمال محسوب می شوند، که این ویلاها را می توانید در شهرهای برند، نوشهر، نور، رویان, آمل و متل قو و.... پیدا کنید.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

 ویلا تریبلکس

 

تریبلکس به ساختمان‌هایی گفته می‌شود، که دارای سه طبقه مجزا می باشد، اما در یک ساختمان، و به واسطه ی راه پله ها به یکدیگر متصل شده ‌اند، و میتوان به طبقات بعدی از طریق راه پله دسترسی داشت.

ویلاهای تریبلکس جزء ویلاهای لاکچری و لوکس با قیمت بالا ترنسبت به بقیه ی سازه ها می باشد، سبک زندگی در این ویلاها همانند ویلاهای دوبلکس می‌تواند بسیار خاص باشد.

ویلا تریبلکس برای خانواده های پر جمعیت بهترین انتخاب می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا تریبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

خرید ویلا تریبلکس

 

 در ویلاهای دوبلکس و تریبلکس به واسطه پلکان ‌ها در داخل ساختمان، می توان به طبقات دیگر متصل شد.

پلکان ها در طراحی مختلف، به صورت، چوب، فلز، استیل و .... وجود دارند، نمای داخلی توسط این پلکان ها تزیین می شوند.

ویلاهای تریبلکس فول امکانات می باشد، در هر یک از طبقات، شامل اتاق ‌های شخصی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و آشپزخانه و ... هستند.

همچنین ویلاهای تریبلکس به دلیل داشتن فضای کافی، امکانات نظیر رئوف گاردن، تراس بزرگ، تاسیسات گرمایی و سرمایی کامل، استخر، سونا و جکوزی و .... را دارا می باشد.

یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت خرید ویلا تریبلکس در شمال، طراحی داخلی ویلا می‌ باشد.

مصالح به کار رفته در ساخت ویلا، طراحی نمای بیرونی و داخلی و امکاناتی نظیر استخر یا فضای سبز، و دیگر عوامل مهم در قیمت خرید ویلاهای تریبلکس به شمار می ‌روند.

  همانطور که می دانید اولین چیزی که در یک ساختمان به چشم می خورد نمای بیرونی و ظاهری ویلا می باشد، نمای بیرونی ویلا بیانگر نوع سبکی که در ساخت آن به کار رفته است، می باشد.

طراحی نمای بیرونی و داخلی ویلا بر ارزش مادی آن تاثیر می گذارد، در نتیجه قیمت ساختمان بر اساس امکانات و طراحی خاص و مدرن ویلا ارزشیابی می شود.

 

خرید ویلا تریبلکس

 

 از جمله عواملی که در زیبایی طراحی ویلای تریبلکس در شمال تاثیر می گذارند عبارتند از؛

 

_ طراحی با استخر و سونا و جکوزی

_ به کار گیری در و پنجره های بلند

استفاده از متریال های مختلف و به روز

_ استفاده از رئوف گاردن و تراس

_ فضاسازی حیاط با آلاچیق و درختان و گیاهان زینتی

_ طراحان و معماران باید در ساخت و طراحی تمام سعی خود را بکنند، تا ویلایی زیبا و شیک طراحی و احداث شوند.

_ از مصالح مرغوب و با کیفیت استفاده شود.

_ دلیل تاکید بر استفاده از متریال های مختلف با کیفیت برای ساخت ویلای تریبلکس، برای بالا بردن کیفیت ویلا می باشد. 

_ استفاده از کاغذ دیواری، آیینه کاری، نورپردازی از طریق سقف

 

 همان طور که می دانید در طراحی ویلای تریبلکس از متریال های گوناگونی استفاده می شود؛ زیرا با انجام این کار کیفیت ویلا بالا می رود، همچنین ویلا لوکس تر می شود.

سادگی سبک ویلای تریبلکس، به زیبای و خاص تر شدن ویلا نقش مهمی دارد، اکثر مردم ساده پسند هستند، هر چه ویلا ساده تر در نتیجه ویلا مدرن تر و شیک تر می باشد.

برای طراحی و احداث ویلا تریبلکس به دلیل متراژ زیاد و تهیه امکانات بیشتر، برای خرید باید هزینه بیشتری نسبت به خرید ویلاهای با سبک دیگر پرداخت نمود.

مسلما برای ساخت ویلاها در شمال باید از شهرداری مجوز ساخت دریافت کرد، همچنین ویلاهای موجود در شمال دارای اسناد کامل و رسمی می باشند، پس شما با خرید ویلا تریبلکس میتوانید؛ صاحب یک ویلا لوکس با سند شش دانگ و تک برگ در شمال شوید.

ویلا تریبلکس بهترین گزینه برای استفاده از ویو همیشگی و ابدی طبیعت شمال از جنگل، دریا، کوهپایه می باشد، 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید، از مشاورین و مجرب ویلا درخواست مشاوره کنید.

 

خرید ویلا تریبلکس

 

برای ساخت ویلا تریبلکس باید باید دقت و توجه بیشتری نمود، زیرا برای اینکه بتواند از دیگر ویلاها متمایز باشد، باید خاص تر و لوکس تر باشد، در این صورت باید از معماران حرفه ای و طراحان مدرن برای ساخت ویلا تریبلکس همکاری نمود. 

برای زیبا نشان دادن ویلا در شمال از شاه نشین و رئوف گاردن و تراس با امکاناتی مثل آلاچیق، باربیکیو، برای طبقه سوم ارایه می شود، و هم چنین در فضای سبز ویلا از آب نما و آلاچیق، تزیین کردن فضای حیاط با درختان و گیاهان زینتی با باغچه طبیعی و مصنوعی ارائه می شود، که باعث زیبای بینظر به ویلا لوکس و لاکچری می شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های طراحی ویلا مدرن این است، که از مصالح ساختمانی با استفاده از چوب و سنگ های لوکس و مدرن، نما کامل شیشه که زیبای خاصی به ویلا بخشیده است.

 

خرید ویلا تریبلکس

 

ویلا در شمال در سازه های مختلفی طراحی و احداث شده اند، برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس و خرید ویلا در نوشهر، خرید ویلا در چمستان و

 خرید ویلا تریبلکس و خرید ویلا در محمودآباد و ... کافیست به سایت ویلا دنیز مراجعه کنید.

در سایت ویلا دنیز، فایل های متفاوتی برای خرید ویلا در شمال وجود دارد، شما برای مشاهده و خرید ویلا سند دار و

خرید ویلا در شهرک و  خرید ویلا اقساطی و... کافیست به سایت ویلا دنیز  مراجعه کنید.

برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، تا مشاوران مجرب ویلا دنیز در اسرع وقت به درخواست شما عزیزان رسیدگی نمایند.

برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.