بررسی خرید ویلا سند دار در شمال با پروانه ساخت

 

همه ی افراد به دنبال خرید ویلا سند دار و ساختمانی که دارای مدارک رسمی و کامل می باشد، هستند، زیرا ویلاهای که دارای سند مالکیت و همچنین دارای اسناد رسمی مثل سند شش دانگ و تک و پایان کار باشد؛ یعنی ساختمان دارای پروانه ساخت و مجوز ساخت می باشد در نتیجه ساختمان مورد نظر قانونی می باشد.

 

قبل از معامله، به نوع سند دقت کنید!

 

خرید ویلا سند دار

 

سند چیست؟

به هر نوشته مکتوبی که در مقام دعوا یا دفاع از دعوا، بتوان به آن اعتماد کرد، سند گفته می شود.

 

سند را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

1_ سند رسمی       2_ سند عادی

 

سند رسمی: اسنادی که در اداره ثبت اسناد و املاک نزد مامورین رسمی تنظیم شده باشد؛ سند رسمی محسوب می شود.

 

سند عادی: کلیه اسنادی که بدون دخالت مراجع و مامورین رسمی تنظیم گردد؛ سند عادی گفته می شود.

 

سند انواع مختلفی دارد، عبارتند از؛

سند شش دانگ، سند تک برگ، سند مشاعT سند شورایی، سند عرصه و اعیان، سند بنچاق، سند رهنی، سند مفروز، سند منگوله دار و....

_ سند مشاع: به سند ملکی گفت می شود که بین چند شریک تقسیم شده باشد.

_ سند تک برگ: جدیدترین نوع سند می باشد، که اطلاعات دقیق و مهم از ملک قابل مشاهده است.

 

_ سند شش دانگ: کلمه ی شش دانگ به معنای شش جهت، یعنی شمال، جنوب، شرق، غرب، بالا و پایین است، سند شش دانگ مالکیت کامل به مالک مورد نظر تعلق می گیرد.

 

_ سند شورایی: به عنوان یک سند غیر رسمی شناخته می شود، و در املاک توسط شورای محل مهر و امضا می شود و به اصلاح قولنامه بین خریدار و فروشنده

صورت می گیرد. 

 

_ سند عرصه و اعیان: سند عرصه، یعنی سند ملکی مربوط به زمینی است که ساختمان در این ملک احداث شده است، و سند اعیان به واحدهای ساختمان که در این ملک ساخته شده است مربوط می شود.

 

_ سند رهنی: زمانی که خریدار برای خرید خانه از بانک وام بگیرد، در این حالت سند برای مدتی که قرار است وام پرداخت شود، بعنوان ضمانت در رهن بانک نگه داشته می شود. 

 

_ سند مفروز: در زمین های مشاع زمانی که فرد بخواهد سهم خود را جدا کند، سند مفروز تعلق می گیرد.

 

_ سند منگوله دار: جزو همان سندهایی هستند، که توسط یک نخ و یک تکه سرب پلمپ شده اند. این پلمپ توسط اداره ثبت اسناد بر روی سند ایجاد شده که صحت آن را تایید میکند.

و....


خرید ویلا سند دار

 

قبل از احداث هر گونه ساختمان مانند؛ ویلا، ساختمان مسکونی، تجاری و اداری و ... نیاز به مجوز ساخت دارد، تا ساختمان مورد نظر قانونی احداث شود، از این سوی نیاز به مجوز ساخت با توجه به نوع منطقه ملک جهت احداث هر گونه ساختمان، شهری و روستایی دارد، دریافت مجوز ساخت و اخذ پروانه ساخت برای دریافت انشعابات لازم مثل آب و برق و گاز ضروری می باشد.

 

پروانه ساختمان چیست و چه اهمیتی دارد؟

 

پروانه ساختمان در واقع مجوز اصلی قبل از شروع ساخت‌ و ساز ویلا، ساختمان و... است.

پروانه ساخت از لحاظ رعایت اصول آیین نامه و مقررات ساخت و ساز، دریافت وام بانکی، بیمه کردن ساختمان، دریافت انشعابات لازم آب و برق  و گاز و.... بسیار حایز اهمیت است.
در پروانه ساختمان اطلاعاتی نظیر؛ مساحت زیربنا، تعداد طبقات ساختمان، مشخصات متقاضی صدور پروانه، تاریخ صدور پروانه، زمان شروع و اعتبار پروانه ثبت شده است.

 

پایان کار ساختمان در واقع مدرکی است که بعد از به پایان رسیدن مراحل ساخت‌ و ساز یعنی بعد از صدور پایان کار ساختمان مشخص می‌شود، که این ملک ساخته شده از نظر مسکن و شهرسازی، شهرداری و... کاملا قانونی طراحی ساخته شده است، و تمامی اصول قانونی مورد نیاز را رعایت کرده است.


یکی دیگر از اهمیت داشتن پروانه ساختمان و گواهی پایان کار موقعی است که بخواهید وام بانکی بگیرید.

 

برای استعلام پروانه ساخت می تواند به صورت حضوری توسط شخص حقیقی یا حقوقی در بنیاد مسکن شهرستان یا شهرداری همان منطقه ای که ویلا در آن طراحی و احداث شده است، صورت پذیرد. 

 

خرید ویلا سند دار

در کلام آخر برای ساخت هر ساختمان یا ویلایی نیاز به مجوز های مختلفی دارد، مانند پروانه ساختمان و گواهی پایان و... که داشتن آن ها بسیار ضروری است.

اگر قصد خرید ویلا و یا هر ساختمان دیگر دارید و یا قصد ساخت و یا خرید و فروش ساختمان و ملکی در شمال کشور دارید، حتما باید بررسی نمایید که ساختمان مورد نظر تمامی مجوز های لازم را دریافت نموده است. 

 

پروانه ساخت شامل اطلاعاتی نظیر:

 

محل ساخت

نوع کاربری

میزان تراکم

کروکی و مساحت زمین

تعداد واحد و طبقات ساختمان

مهندس ناظر

تاریخ صدور پروانه ساخت

 

دغدغه بسیاری از افراد برای خرید ویلا در شمال اسناد و مدارک رسمی ویلا می باشد؛ مخصوصا سند شش دانگ.

تمامی ویلاها در شمال در سازه های مختلف و در مناطق ساحلی و جنگلی در شهرهای با موقعیت مکانی توسط مهندسین مجرب ساخته شده اند، و با خیال راحت میتوانید اقدام به خرید ویلا سند دار در شمال کنید.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال و خرید ویلا سند دار کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

همانطور که می دانید بهترین گزینه برای سرمایه گذاری؛ سرمایه گذاری با خرید ویلا در  شمال می باشد؛ زیرا شما با انجام این کار میتوانید کسب درآمدی داشته باشید و نیز سود بسیاری بدست آورید؛ از این سوی مشاوران مجرب ویلا دنیز به شما خریداران محترم و ارجمند و سرمایه گذاران عزیز خرید ویلا در شمال و یا خرید ملک ارزان قیمت در شمال می باشد.

 

خرید ویلا سند دار

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر کافیست به مشاوران مجرب ویلا دنیز که آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند، مراجعه کنید، برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید؛ تا مشاوران مجرب ویلا دنیز در اسرع وقت به درخواست شما سروران رسیدگی نمایند.

برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

برای مشاهده دیگر فایل های ویلا کافیست به سایت ویلا دنیز مراجعه کنید، و برای مشاهده و خرید ویلا در نوشهر، خرید ویلا دوبلکس جنگلی،

خرید ویلا اقساطی و دیگر فایلهای مورد نظر دیگر دسترسی سریع و راحت داشته باشید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما عزیزان می باشد.