بررسی خرید خانه روستایی چند سال ساخت در شمال

 

 

همیشه سفر به شهرهای شمالی ایران، یکی از بهترین گزینه برای رفتن به مسافرت می باشد، شمال کشور در سه استان گیلان، مازندران، گرگان تقسیم شده اند، که هر کدام از این استان ها دارای شهرهای توریستی و زیبایی می باشند، و همچنین دارای طبیعت فوق العاده زیبا و مناطق گردشگری و تفریحی فراوانی می باشد.

شمال کشور و هر یک از شهرهای شمال دارای روستاهای بسیاری می باشند، که هر کدام از این روستاها دارای امکانات کامل نظیر، سوپر مارکت، درمانگاه و نانوایی و ... می باشند، همچنین فاصله به مرکز شهر بسیار کم، و به راحتی میتوان به مرکز شهر دسترسی سریع و راحتی داشت.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.


خرید خانه روستایی

 

خانه‌ های روستایی چه ویژگی‌ هایی دارد؟

 

شمال کشور به دلیل متنوع بودن موقعیت جغرافیای، باعث به وجود آمدن بافت روستایی متفاوتی با توجه به موقعیت مکانی و آب و هوا و... تقسیم بندی شده اند.

خانه های روستایی در بخش های گرم و خشک، مرطوب و متعدل، سرد و کوهستانی و... واقع شده اند.

شمال کشور به دلیل بارندگی و رطوب زیاد در نزدیکی دریای خزر خانه ها با استاندارد طراحی و ساخته شده اند، و به دلیل بارندگی در این روستاها بام این خانه ها به صورت شیب دار می باشد، و کمی از سطح زمین فاصله دارد، و در ساخت بسیاری از خانه های روستایی از مصالح چوب و سنگ و خشت و سفال و... استفاده می شود، و امروزه از مصالح با کیفیت تر و با امنیت نظیر: تیرآهن، سیمان و ... استفاده می شود.

خانه های روستایی جزو سبک های قدیمی محسوب می شوند، حتی با رشد صنعت خانه سازی و ویلا سازی در شمال، هنوز هم خانه های روستایی در شهرهای شمال و روستاهای اطراف شهر دیده می شود، خانه های روستایی در منطقه بومی محسوب میشوند و در شهرک احداث نشده اند، خانه های روستایی خانه ای مستقل، که شخصی ساز می باشد.

شمال کشور به دلیل داشتن مناطق جنگلی و ساحلی و کوهستانی باعث به وجود آمدن انواع خانه های روستایی در سبک های متفاوت شده است، شمال کشور به دلیل پوشش گیاهی سبز و جنگل های با درختان انبوه و در کنار سواحل دریای خزر و زمین های پرشیب کوهستان، خانه های روستایی بسیاری در خود جای داده است.

 

خرید خانه ی روستایی

 

خانه های روستایی بیشتر در روستاهای مازندران و گیلان قرار دارند، و باعث جذب گردشگران و سرمایه گذاران بسیاری شده است.

در روستاهای شمالی به دلیل بومی بودن منطقه، مردم محلی همدیگر را می شناسند، و صمیمت در میان افراد روستا وجود دارد، و هر روستا آداب و فرهنگ خاص خود را دارد.

یکی از مواردی در هنگام خرید خانه روستایی باید به آن توجه کرد، باید به امکانات نظیر آب، برق و گاز و تلفن، جاده آسفالته، مقاومت اسکلت خانه روستایی، دسترسی به مرکز شهر و .... باید توجه نمود.

 

مزایای و معایب خرید خانه روستایی

 

سرمایه گذاری مطمئن

امروزه به دلیل افزایش تورم و قیمت بالا خانه و زمین در شهرهای بزرگ، افراد اقدام به خرید ویلا در شمال کرده اند، که از این طریق یک سرمایه گذاری مناسب در یکی از بهترین منطقه که روزانه در حال پیشرفت می باشد، داشته باشند.

 

کسب درآمد از خرید خانه روستایی

 

از خانه های روستایی هم میتوانید، برای سکونت انتخاب کنید و هم تعطیلات را در کنار خانواده و دوستان خود در این مکان بگذرانید و هم میتوانید مکانی برای اجاره دادن به توریست و مسافر اختصاص دهید؛ و با این کار کسب در امدی داشته باشید.

خانه های روستایی به دلیل چند سال ساخت بودن، به مراقبت بیشتری نسبت به ویلا و یا خانه های نوساز دارند و به دلیل رطوبت و متعدل بودن هوا باید توجه بسیاری به ساختار خانه داشت.

قبل از خرید خانه ی روستایی باید از طریق دهیاری و شورای محل به طرح هادی و جواز ساخت و پروانه ساخت، اسناد و مدراک کل ملک توجه نمود.

زمانی که مدارک و اسناد رسمی خانه روستایی کامل باشد، به راحتی میتوان امکانات و انشعابات لازم آب و برق و گاز را دریافت نمود.

 

خرید خانه روستایی

 
نکات مثبت خرید خانه های روستایی چند سال ساخت:
 
_ قیمت مناسب تر نسبت به خانه های نوساز.
_ دارای مساحت زمین بسیار که به عنوان باغ معرفی شده اند.
_ خانه های روستایی جزو بافت هستند، و فاقد مشکل آب و برق و گاز می باشند.
_ از ملک مورد نظر میتوانید اقدام به ساخت و ساز ویلا نوساز با سازه های متفاوت نظیر فلت و نیم پیلوت و دوبلکس و... طراحی و احداث کرد.

_ هزینه خرید زمین روستایی نسبت به خرید زمین در شهر کمتر می باشد، به دلیل ارزان بودن ملک در روستاهای شمال سرمایه گذاران زیادی به سوی سرمایه گذاری در شمال  با خرید ملک ارزان قیمت می کنند. 

تمامی ویلاها در شمال در سازه های مختلف و در مناطق ساحلی و جنگلی در شهرهای با موقعیت مکانی فوق العاده، توسط مهندسین مجرب ساخته شده اند، و با خیال راحت میتوانید اقدام به خرید ویلا سند دار در شمال کنید.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال و خرید ویلا سند دار کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

همانطور که می دانید بهترین گزینه برای سرمایه گذاری؛ سرمایه گذاری با خرید ویلا در  شمال می باشد؛ زیرا شما با انجام این کار میتوانید کسب درآمدی داشته باشید و نیز سود بسیاری بدست آورید؛ از این سوی مشاوران مجرب ویلا دنیز به شما خریداران محترم و ارجمند و سرمایه گذاران عزیز خرید ویلا در شمال و یا 

خرید ملک ارزان قیمت در شمال می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر کافیست به مشاوران مجرب ویلا دنیز که آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند، مراجعه کنید، برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید؛ تا مشاوران مجرب ویلا دنیز در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی نمایند.

برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

برای مشاهده دیگر فایل های ویلا خرید ویلا جنگلی و خرید ویلا ساحلی کافیست به سایت ویلا دنیز مراجعه کنید.

خرید خانه روستایی

ویلا دنیز همراه همیشگی شما عزیزان می باشد.