آیا خرید ویلا با وام بانکی امکان پذیر است؟

 

 

امروزه اکثریت مردم خواستار خرید ویلا در شهرهای خوش آب و هوای شمال کشور هستند، اما به خاطر میزان رشد تورم و افزایش قیمت ملک در ایران، باعث شده است، مبلغی که برای خرید پس انداز کرده اند، کافی نباشد، در این مواقع اخذ وام میتواند تا حدودی مشکل کمبود نقدینگی را برطرف کند.

در ایران طبق دستورالعمل های بانک مرکزی مدت هاست که وام های مختلفی برای کمک خرید مسکن و... به مردم ارائه می شود، و هم چنین 

در ایران مجوز ارائه وام مسکن برای همه ی بانکها می باشد، ولی فقط بانک مسکن متناسب شرایط هر متقاضی وام متفاوتی ارائه می دهد.

 مشاوران ویلا دنیز  راه حلی به افرادی که قصد خرید ویلا در شمال کشور را دارند، ولی با مشکلاتی مالی مانند اقساطی نبودن ملک و ویلا مواجه

شده اند، و یا توان پرداخت مبلغ کل ملک را بصورت یکجا ندارند، در این زمان استفاده از وام بانکی میتواند به این دغدغه فکری افراد، در جهت تامین مبلغ پرداختی خاتمه دهد،

و این راه حل آسانتری برای رسیدن به هدف نهائی؛ یعنی خرید ویلا است.

 

خرید ویلا در شمال

 

چه کسانی می توانند برای ساخت ویلا و یا خرید آن از وام بانکی استفاده کنند؟

 

وام مسکن به افرادی تعلق می گیرد، که این وام را در جهت خرید ویلا، مسکن و یا ساخت بنا بکار ببرند، و از این سوی با مراجعه به بانک میتوانند، برای دریافت تسهیلات اقدام کنند، و وام مورد نظر را دریافت کنند، ولی این را در نظر داشته باشید، که هر وامی برای سرمایه گذاری در شمال مناسب نمی باشد، وامی مناسب و به صرفه است، که دارای بهره بالا نباشد، در غیر این صورت سرمایه گذاری هوشمندانه نبوده و خرید این ملک و یا ویلا سودی به همراه نخواهد داشت.

 

وام مسکن به دو صورت ارائه می شود، که هر کدام دارای شرایط خاص می باشند، این دو بخش عبارتند از؛

 

1: خرید اوراق           

2: وام صندوق پس انداز مسکن

 

بانک مسکن در ازای وامی که به مشتریان خود ارائه می دهد، این موضوع را هم بررسی میکنند، که آیا شخص متقاضی توانایی پرداخت

این وام را دارند؟

 

چه شرایطی برای اخذ وام صندوق پس انداز مسکن وجود دارد؟

 

متقاضی وام در ابتدا باید در بانک مورد نظر حساب داشته باشد، همچنین دریافت وام فقط برای افراد بالای 18 سال با شغل و درآمد مستقل و ثابت، امکان پذیر خواهد بود، تا تضمینی برای بانک در جهت پراخت اقساط بانکی باشد، یکی دیگر از شرط بانکی به این صورت است، که متقاضی نباید از امکانات دولتی برای تهیه مسکن استفاده کرده باشد، در واقع این طرح (وام مسکن) به افرادی تعلق میگیرد، که برای بار اول قصد خرید خانه را دارند.

 

 

خرید ویلا در شمال

 

چگونه اوراق وام مسکن تهیه کنیم؟

 

برای دریافت اوراق دو راه حل وجود دارد:

 

1: اول باید حساب سپرده ممتاز در بانک مسکن داشته باشید، و بابت سپرده خودتان اوراق دریافت کنید.

2: خرید اوراق در بازار فرا بورس معامله می شود.

 

برای خرید اوراق در بورس فقط کافیست، یک کد معاملاتی در فرا بورس بگیرید، ولی یک راه خیلی ساده تری وجود دارد؛ این است که میتوان به شعبه بانک مسکن مراجعه کنید، و از آنها بخواهید کارهای لازم را برای شما انجام دهند.

 

شرایط بازپرداخت اوراق مسکن چگونه است؟

 

نرخ سود وام 17/5 درصد است، و مدت زمان باز پرداخت اقساط 12 سال است و به 2 روش ساده و پلکانی قابل پرداخت می باشد،

در روش باز پرداخت ساده در کل دوره مبلغ باز پرداخت ثابت است، اما در روش پلکانی اقساط به تدریج بیشتر می شود.

 

خرید ویلا در شمال

 

ضمانت  بانک مسکن به چه صورتی میباشد؟

 

ضمانت وام مسکن به دو نوع می باشد؛

 

در نوع یک: سند خانه خریداری شده به رهن بانک در می آید و گیرنده وام موظف به پرداخت وام

در زمان های تعیین شده می باشد، ولی در صورت پرداخت نشدن و دریافت اخطار طی مراحل قانونی خانه مصادره و به نام بانک می شود.

 

در نوع دوم: گیرنده وام دو ضامن معتبر به بانک معرفی می کند، در صورتی که قادر به پرداخت اقساط نباشد، بانک طی مراحل اداری مبلغ وام

را از ضامن کم می کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از بانک مسکن در این زمینه کمک بگیرید، و برای دریافت مشاوره با مشاورین ویلا دنیز تماس حاصل فرمائید.

 

سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال کشور

 

ویلاها در شمال کشور بسیار پرطرفدار هستند، به ویژه ویلاهای مناطق ساحلی و جنگلی خواهان زیادی دارند، در نتیجه این ویلاها فول امکانات می باشند و در نتیجه قیمت بالایی دارند، اگر خرید ویلا در شمال برای شما پرداخت به صورت یکجا امکان پذیر نمی باشد، ویلاها در شمال دارای شرایط پرداخت فوق العاده ای مثل نقد و اقساط میباشد، در این صورت یکی دیگر از پیشنهادهای مشاوران دنیز به شما متقاضیان عزیز، خرید ویلا به صورت اقساطی است.

 

خرید ویلا ارزان در شمال

 

وقتی وارد بازار خرید و فروش ویلا می شویم گزینه های بسیاری برای انتخاب پیش رویمان وجود داد، مانند ویلا ساحلی، ویلا فلت، ویلا دوبلکس و ویلا جنگلی و انواع ویلاهای مدرن و کلاسیک دیگر در سازه های متفاوت و در مکان های متفاوت در شهرهای نظیر آمل، بابلسر، نور و رویان، نوشهر و چمستان و... وجود دارد، شما برای مشاهده و خرید ویلاهای موجود کافیست به سایت ویلا دنیز مراجعه کنید.

در کلام آخر تمام این گزینه های مناسب، گاهی با کمبود بودجه برای خرید ویلا مواجه می شویم، که در چنین شرایطی خرید ویلا اقساطی میتواند راهکار مناسب برای رسیدن به ویلای مدنظر باشد.

خرید ویلا در شمال

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید تا مشاوران حرفه ای و مجرب ویلا دنیز به درخواست شما عزیزان رسیدگی نمایند، و برای تماس و ارتباط بیشتر با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

برای مشاهده و خرید ویلا در نوشهر، خرید ویلا در چمستان و خرید ویلا در محموداباد و خرید ویلا سند دار و خرید ویلا اقساطی و .... فایل های متنوعی در سایت ویلا دنیز وجود دارد، شما با مراجعه به سایت ویلا دنیز میتوانید تمامی فایل های متنوع موجود را مشاهده کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما عزیزان می باشد.